Tempolimit???

  • jaja die idiotische idee mit den 80 auf der autobahn ... so ne sinnlose scheisse ... naja hat ja zum glück nicht geklappt :D! das mit dem oder den töfffahrer(n) hab ich nicht gewusst ... is ja scheisse :frowning_face::böse: !

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    Original von DonBosco
    hei scho hinder dir d OP????



    wenn ja wie gahts?????



    ja hinter mir
    metal ist draussen naja geht gut aber halt noch schmerzen von der narbe her...


    udn bitte raphi kein off topic hier LOL

  • Zitat

    Original von andreas73
    Ich konnte das auch nicht glauben das sowas durchgeht, habe vor kurzem nur gehört das es geklappt hätte, aber dann war das wohl ne Fehlinformation (zum Glück) :top:
    Danke für deine Antwort


    MfG Andreas73 :smiling_face_with_horns:


    hesch glaub falsch verstande:) under anderem isch d'mindestgschwindigkeit uf de autobahn vo 60 uf 80 ufe gsetzt worde:)


    und am server na gueti besserig:)

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Ach klar das chöntis sie wo du gmeint häsch. Schönä Maini guät mitgstudiert. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • hehe wenns das igfüehrt hettet, denn hett ich mim töff eifach es 50er chetterad hinne und vorne es 10er ritzel ibaut....


    dennf ahrt er nur no 100 beschlünigt aber i chürzischter ziit uf 100 :grinning_squinting_face:


    wär zwar nümm fahrbar aber denn chönti wenigstens die 80 im wheelie fahre damits wenigstens no es bitzli spass macht :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • bosco... chasch den du wheelies? :smiling_face_with_horns:
    ha hüt znacht sonen böse traum gha, ha am kolleg sini husi usglehnt und has au versuecht... naja, bi den ufgwached hehe


    server görngscheh

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini


    wennd mer de dezuepassendi töff gisch :smiling_face_with_horns:



    mini CBF bringi nurme es paar cm ufe und au nüd lang, well eifach zu schwer und zwenig leischtig und drehmoment.



    mit de 750er sugi isch das keis problem...da muesch nur gas ufmache und bitzli hinderelehne und die chunt schön sanft ufe



    und mit ere sumo isch das au kei sach. au eifach schön viel gas gäh. also zumindescht mit de ktm duke hanis chöne :face_with_tongue:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • glaub mer wenni geld für es 2t bike hett, würd mer au sowas zieh, döftisch den au mal probiere:)


    aber ebe... WENN ich gäld HETT, den würdi na vieles mache

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • ich weiss wie du das chasch mache....



    verchauf dis auto denn chasch de 2 KTM's chaufe :smiling_face_with_horns:



    no eini für mich :grinning_squinting_face:


    *duckundwech*

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • lol... muesch ned abseckle hesch, krieg di sowiso :böse:
    :smiling_face:


    ne mis auto bliibt na chli... macht spass das teil, au wenns ned so gosugrass pimpt isch.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Zitat

    Original von SERVER
    ich kann nicht mal mit der 750ger wheeles....


    du chasch scho....


    hesch ja nur müesse gas ufmache und scho isch s rad obe gsi...


    hans jetzte bi de probefahrt nüd wele provoziere aber ab 9000U/min gaht die ufe sobald s gas ufriessisch



    und susch eifach e ZX10R ninja chaufe :face_with_tongue: die gaht immer ufe wennd chli gas gisch :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • ich bin zu schwer glaub ich