jaaaa sicher.....
ich bin ja viel leichter
muesch nur mal de gasgriff richtig drülle......
jaaaa sicher.....
ich bin ja viel leichter
ZitatOriginal von DonBosco
jaaaa sicher.....ich bin ja viel leichter
wie schwär bisch
Dä Bosco hät scho rächt, 1 gang gas den nomol losloh voll ufrissä und chli am lenker ziä, den goht fascht jedi (ab 600 ccm) ufä. Ich trau mich aifach nöd, das ischs Problem, will wen noch mini Gixxer am bodä liiiit
bi dinere gixxer isch das angeblich sehr eifach zum en chline wheelie zmache, well die het so viel leischtig, dass du alles rein mit em gashahn chasch dosiere.
das heisst du muesch nüd emal am lenker riesse....
es langed wend s gas chli schneller ufmachsch und denn stiegt die recht guetmüetig und du chasch sofort korigiere wenn's der doch e chli zwild wird.
bi de 600er wod oft mal no muesch d kupplig zur hilf näh isch das wesentlcih gfährlicher well die denn sofort ufeschüssed wend d kupplig spicke lahsch.
zumindescht het das mal en stuntfahrer so erchlärt und de wirds scho wüsse. de macht mit allem wo 2 redli het wheelies und wenns halt nur eis dra het isch em das au egal
Solangs än Ahtrib hät
Jo han scho au gweelet mit minärä gixxer, aber halt nur so 10cm oder so, ich trau mich aifach nöd bis an Kipppunkt.
jo kipppunkt hani au no nie gmacht....
das würdi zersch mal mit ere sumo probiere...
wennd die am bode schmeissisch isch nüd so schlimm...isch ja nur bitzli plastik drah