• HELFT MIR:

Wie bringe ich dieses nervede gequitsch meiner Bremsen Weg :wand::böse:

Gits da überhaubt e lösig :confused_face:

Danke im voruus für eui hilf :top: :grinning_squinting_face:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

Einmal editiert, zuletzt von BlackDevil (26. August 2005 14:16)

• Joa, Beläg usenee und die Kante wo gege d'Laufrichtig vode Brämsschiibe lueged mit de Fiile aaschräge.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• und luege öbd nüd i de bremsschiebe vielicht rille drin hesch. das het au oft quietsche zur folg.
    oder eifach mal d bremse mit emene spezielle bremsereiniger gründlcih vo allem bremsstaub befreie.

hilft oft scho :smiling_face_with_horns:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• das mit em quietsche isch e ktm-chranket. hinde gohts irgendwenn vo elei weg. vore chasch degäge mache, was'd wotsch, es chunnt immer wieder.

bi mir hed am beschte gnützt (sorry): uf'd pischte volle hahne go heize, dass sie so richtig heiss wird. aber richtig heiss!! nachher isch besser :winking_face:
    aber wenn'd s'nächscht mol neui chlötz druff hesch, fangts halt wieder aah

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• ifette??? *lol*

Nei muesch wie de Spike gseit hät regelmässig d'Kante vode Beläg breche!

• aso be minere esch das selbe au hinde esch guet aber vore qietscht sie au, aber muesch jo ned brämse denn ghörsches au ned, WD40 :wand: met dem chasch alles und quietsche tuets secher au nüm :böse:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• zwüsched beläg und d'chölbe chli kupferpaste seg au no was...

hebät aber au nid ewig und musch luege dasd nid zvill nimmsch so das ad beläg füre chunt.