• Einige kennen mich wahrscheinlich schon, jetzt bin ich auch hier :smiling_face:

Mein Name ist Gregor und fahre eine RSV 1000 R, komme und wohne in Zürich.

Ja, da ich nicht weiss was ich noch schreiben soll, bin ich für Fragen da.

Gruss Gregy

[SIZE=3]Gregy alias Speedking [/SIZE]

• wie schaut denn deine mille aus :smiling_face_with_horns:
    und hab ich drauf platz :böse:

nee freut mich dass du da bisch

ich weiss ja warum. und aus dem glecihen grund bin ich ja au da :smiling_face_with_horns:

isch eineweg viel agnähmer zum schwiizerdüütsch schriebe, mir sind ja da i de schwiiz :engel:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Hallo speedking,
    es härzlichs willkomme im forum und sicher mal uf de strass züri isch ja nöd soo gross :face_with_tongue:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• hey speedking au es herzlichs welcome do inne! vell spass :grinning_squinting_face:

ps: due au no i de omfrog vote för d Aprilia's :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Na das freut mich das du hier bist :winking_face:

• Au es hertzlichs willkommen vo mir :grinning_squinting_face: Und vill spass uf de strasse, trotz em mise wätter

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• Sali Gregy

Also ich känn di noni drum säg ich ez eifach mal Willkome und fill Spass da ine ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Salut SpeedKing... Vill Spass i dem Forum und nöd vergässä under Bilder & Videos dis Bike z'presentiärä. Wiä au s'Voting wo scho ahgsprochä wordä isch. Action Bilder und Videos sind au immer sehr beliäbt, wiä au än Soundcheck vo dinärä Uspuffahlag... So han ich jetzt alläs gseit. :ugly5:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING