... und no Eine

• Hoi Zäme, han scho viel vo dem Forum ghört und mal wölle luege, und mich dänn halt au grad no agmäldet.
    Ich bin de Marco Orlandini vo Ebertswil, bin am 10.8.1970 uf d Wält cho und han Töffschruuber glernt. Ich bin min eigne Scheff und schaffe bim Motopirat in Huuse am Albis :face_with_tongue: .
    I minere Freiziit fahr ich Supermotard-Schwiizermeisterschaft i de "Wurscht und Brot-Klass" bi de Promo (#84), oder wänns d Ziit zuelaat bin ich au mal mit verlägerete Ami-Limusine bis 9Meter underwägs. Bin mit em Töff nüme eso viel uf de Strass underwägs (usserd uf Probefahrte) sondern eher uf de Rännstrecki oder halt emal churz Albis-Buechenegg.

Gruss Powerpumi

2 many shit-talkers, not enough do-ers!

• Halloo

Dänn wünsch ich fill Spass bim umestöbere ;).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Na dann... mol so än richtigä Racer im Forum... au schön. Den mol vill Spass und uf guäti g'Spröch.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Jau Pumi häsches au no gschafft?`:D :prost:

Welcome in da House! Vile spass da ine und las es :rock::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Sali Powerpumi, herzlich willkomme i de Forum...

:top:

:face_with_rolling_eyes::face_with_tongue:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Hallo erst maaaal................... :grinning_squinting_face:

Grüz oh Du mein Schraubergott!!!

• sali und willkomme im forum :grinning_squinting_face: viell spass bi däm zwäge huufä

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• und au es saleti vu mier

und hoffentli isch es am we troche in frauefeld :grinning_squinting_face:

Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.