s' 100i in Brunnen / SZ

• Hallo
    Hüt hani es lächelnds und es brüellends Aug :thinking_face:
    Ha vo mim Mech en zwüschestand übercho und höchschtwahrschinli am Di oder Mi wird ich erfahre, ob und wänn ich mini Maschine überchumme :grinning_squinting_face:
    Da hani dänkt, he als erschti Fahrt wieder mal is 100i wär so richtig geil und villicht wür ja sogar öpper vo Eu mitcho?! Also bin ich mal chli go luege und han scho welle afange e Route Plane, evtl. en Träffpunkt usesueche womer sich na mit Schwyzer / Luzerner chönnti träffe und dänn gsehn ich dases 100i gar nümme git??!! :fearful_face:

Kännt das vo Eu öpper und weiss da mehr drüber? Isch das tatsächlich so? :loudly_crying_face: Isch min Favorit Nr.1 gsi...geili Fahrt deht ane...guet die isch ja immer na, aber die Location grad bim See mit Blick id Berge und sTunnel näbe dra wo die Verruckte wie die Pickte a zrase cho sind...scho geil gsi :grinning_squinting_face:

Restaurant Eichwald
    Gersauerstrasse 100
    6440 Brunnen SZ

Weiss öpper na so öppis ähnlichs i dere Gägend?

https://www.facebook.com/Restaurant-Eic…14481625253795/

„Wer immer tut, was er schon kann, bleibt immer das, was er schon ist.“

Einmal editiert, zuletzt von Aar (19. Mai 2018 22:25) aus folgendem Grund: oops :P SZ nöd LU und d Adresse hani vergässe :)

• Die ersten Anzeichen wo man merkt, dass man(n) älter wird.... :grinning_squinting_face:
    Die Promenade in Brunnen hat sich zwischenzeitlich auch in nen Showlauf der Eitelkeit entwickelt. Viele fahren dort hin, verbringen den Tag auf der Piazza und bestaunen ihr mit Zubehör-Schnickschnack 'personalisiertes' Motorrad, welches eben nicht personalisiert ist, weil eh alle die gleichen Teile wechseln der vermeintlichen Optik wegen....

Der Kern eines guten Motorrades liegt in der Technik, NICHT in der Optik  :grinning_squinting_face:

Schleichfahrt ist ein Betriebszustand von getauchten militärischen U-Booten

[font='Times New Roman, Times, Georgia, serif']
    https://www.youtube.com/user/katpava/videos