http://www.uvek.admin.ch/dokumentation/…ex.html?lang=de
nur so zur Information.
Marc
http://www.uvek.admin.ch/dokumentation/…ex.html?lang=de
nur so zur Information.
Marc
Habe das heute auch gerade in den Nachrichten gehört. Ich finde das Persönlich sehr gut.
Bin ja im Transport tätig und wir mussten unsere klei n Busse bereits 2004 mit Gurten Umrüsten, da wir für Schulen fahren. Da nach dem dieses schwere Schulbus Unglück passiert ist. Ich Persönlich finde das voll OK und bin ein Befürworter davon.
Zum Thema Quad. Man hätte die gar nie ohne Helme auf die Strasse lassen dürfen, den so wie die zum Teil rum Kurfen ist ja schon Waghalsig und auch die können Unfälle machen, somit finde ich das auch sehr gut das auch da ein Helmobligatorium eingeführt wird.
Also das mit de Helmpflicht für Trike- und Quadfahrer chan ich jo nur begrüesse!
achwas... helme sind für was verlierer und weicheier
[edit]
und gäld für sones hohls kombi würd i au nie usgeh. entweder gang i mit em t-shirt und de flipflops go fahre und susch isch es eh z'chalt.
[/edit]
Hehe dä Mercutio will wieder ä Disskusion ahzettlä.
Ich findäs au guät.
mercutio??? meinsch das jetzt em ernst? ich chan leider us dem wot du gschrebe hesch ned feststelle öb das jetzt ironisch gmeint esch oder ned!
also ebe das met de helme fendi au guet sonen quad oder trike fahrer esch jo wörkli eigenltich ned me gschözt als en töfffahrer! s einzige woner no het esch echli meh halt ... also er rütscht halt ned so schnell us so dass en ofe latz haut!
ZitatOriginal von Mercutio
achwas... helme sind für was verlierer und weicheier[edit]
und gäld für sones hohls kombi würd i au nie usgeh. entweder gang i mit em t-shirt und de flipflops go fahre und susch isch es eh z'chalt.
[/edit]
hihi...
Also ech fende das ganze au guet. Vowäge Helm, Gurte...aber au das met de mind. Gschwendigkeit vo 80 of Autobahne ond Autostrosse...ond au das för die behenderete Persone.. esch eigentli scho lang mol Ziit worde.
Bide Quad isches ja bis jetzt druf ahcho obs als Auto oder Töff iglöst gsi isch. Bzw. obs miteme A-, oder B-Führerschii gfahre worde isch.
Mit A-Brief gilt Helmpflicht aber mit B-Brief nöd.
Aber s'Fahrzüg ischs gliiche....
Dasselbe bide Trikes. Wenn s'Basisfahrzüüg en Töff gsi isch gilt A-Brief und Helmpflicht und wenn s'Basisfahrzüüg es Auto (Meischtens ja d'Hinderachs vomene WV Käfer) gsi isch nix Helmpflicht.
Findes top das endlich die Grauzone verschwindet.
Ich han im letschtä Bricht vo GQ (Männermagazin im Fernseh) aber grad ghört gha das dä Töffuswis nöd langät zum Quad fahrä. Isch das nur z'Dütschland so oder han ich jetzt dini Usag falsch verstandä Neeri?
bi de trikes isch es meines wissens sogar so, dass die muesch aagurte, wenn es mit em autocheck fahrsch
tönt ma ganz vernünftig