Lenkerermittlung Geschwindigkeitsüberschreitung

  • Wer sich mein Bike leiht und damit Scheisse baut soll dafür gerade stehen!


    Meine Meinung....es braucht sie niemand zu teilen

  • ganz klar auch meine meinung. halter ist nicht glecih fahrer.


    der fahrer muss sich ja auch über den betriebssicheren zustand erkundigen usw. genau so muss er für strafen gerade stehen.


    wenn ich mit 100 sachen innerorts in nen 50er blitzer mit dem wagen meines vaters rase muss auch ich zahlen und nicht er, auch wenn er der halter ist

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Jo das isch jo klar, aber wens gar nöd usäfindäd wärs gsi isch, zallt niämort und das isch besser als wen ich nocher mim Onkel muäs sägä du jo han dich den verotä, sie hend s'Verfahrä scho wöllä ihstellä, aber han denkt ich sägs den glich no...
    Ich bin au nöd für Raser, aber wenn einä usserorts mit 120 fahrt isch er miner meinig noh au nonig grad einä... Ich würd das au öfters machä wen mis Billet nöd wär.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Wie gseit es muess niemer mini Meinig teile aber wenn eine mit mim Bike scheisse baut wirder au vo mir as Messer glieferet!


    Ich luege aber ebe d'Gsetzeshüeter au nöd partout als Feindbild ah! Es chan doch nöd so schwer sii sich einigermasse ad Regle zhalte...


    Was wär ächt wenns kei Verchehrsregle giebt...da würded sich 80% vode Töfffahrer weg de reschtliche 20% nüm vor d'Tür getraue...


    Hani glaub scho mal postet:


    Raser isch übrigens nöd per Gfühl sonder per Gsetz definiert.


    innerorts 25 zvil
    usserorts 30 zvil
    autobahn 35 zvil

    Einmal editiert, zuletzt von Neeri ()

  • Toretto



    jo wenns en verwandte gsi isch chasch du es ussageverweigerigsrecht geltend mache. denn zahlt am endi niemert und sie müend de fall zu de akte lege als unglöst.


    well wenns du nüd gsi bisch denn derfeds dich ja nüd beschuldige, doch wenn du nüd wotsch en verwandte beschuldige denn derfeds die au nüd dezue zwinge.


    wenn mer verwandti oder sich selber belaschte müssti gits drum ebe das ussageverweigerigsrecht :face_with_tongue:



    @neeri


    finde das eigentli recht krass mit dene raserdefinitione....


    mer sötti das doch eher in prozent agäh.


    ich findes zumindescht viel gfährlicher wenn öppert mit 75 dur'd stadt fahrt als wenn eine mal mit 110 uf de landstrass underwegs isch oder mit 155 uf de autobahn :böse:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • DonBosco


    Was wür denn e prozentuali Definition ändere?


    Es wär nach wie vor definiert und nöd nach Gfühl und das hani eigentlich wele säge demit....


    "Miner Meinig nah isch mer denn und denn na kein Raser"....subjektiv! ...interessiert niemer!


    155 gmessene Speed uf de Autobahn bedütetz.B mit me mechanische Tacho mitere Tachosaite (gestzlich vorgschribne Tachovorlauf und di nach obe immer grösser werdendi ungnauigkeit mitgrechnet) das so ca. 165-175 ufe de Uhr stönd....


    Und so eine fahrt so willer de Zeiger döt will gseh!

    Einmal editiert, zuletzt von Neeri ()

  • ja das isch scho klar.



    han eher gmeint us sicherheitstechnische gründ fändis besser wenn mer die raser deifinition in % würd agäh.


    well wenn mer mal usrechnet wie viel zschnell mer in % chan fahre denn stimmt das irgendwie nööd....



    innerorts wos am gfährlichschte isch giltet mer ersch als raser wenn mer 50% zschnell fahrt.


    usserorts sinds nur no 37.5%


    und uf de autobahn sogar nur no 29%.


    das isch das woni eifach komisch finde.


    dass mer rase muess per gsetz definiere isch scho klar.
    susch findet sicher vieli sie seged ersch ab 3fascher erlaubte gschwindigkeit raser :wand:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Aha so meinsch! Ja säg nüt...isch tatsächlich e heftigs Verhältnis.


    Aber eigentlich isches eh egal wiemers macht. Es wird immer söttig geh wo sich en Dreck drum schered und denn jammered wenns verwütscht werded...


    in diesem Sinne..


    ..Raser lasst mich in Ruhe und euch nicht erwischen...

  • Ja das wird wieder zumänä untödlichä Thema aber ich akzeptiärä eui Meinigä vollkommä, bin jo eigentlich au kein Raser nöd mol noch stva dokumentation... :smiling_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Um auf die Ursprungsfrage zurückzukommen.


    Einer polizeilichen Ladung zur Einvernahme braucht man nicht Folge zu leisten.


    Nur einer gerichtlichen Ladung muss man Folge leisten.


    Alle die, die sich zur Unterstützung der Recherche gerne einen Urlaubstag nehmen und den Aufwand betreiben wollen, zum Präsidium zu fahren, können dies natürlich auf freiwilliger Basis dennoch tun.


    fregatte


    Angabe dennoch ohne Gewähr!

  • muss meine letzte These etwas revidieren:


    einer polizeilichen Ladung bei Verkehrssachen sollte man doch insofern Folge leisten (insbesondere bei Ladungen per eingeschriebenem Brief), als dass die Polizei einen ansonsten zur Vorladung abholen kann.


    Man sollte sich dann nat. vorher überlegen, wie man auf die Vorlage von etwaigen Fahrerfotos etc reagiert.


    Als Beschuldigter hat man ein Aussageverweigerungsrecht; man ist nur verpflichtet seine Personalien anzugeben.


    Sehr hilfreich sind hier die Ausführungen im Forum bindex.ch


    fregatte

  • Gibe da jetzt au na min schmarre dezuä ab.
    Wenn mer scho zschnell isch denn söll mer au dezuä stah! Sich gross go winde und ga mache bringt eh nix.....
    Ich bin au nid eine wo sich immer ad Gschwindigkeite halted... aber es sett immer na im Rahme lige... und wenns di hald mal verwütschtscht hesch pech gha.... aber Rase im Wörtliche sinn macht mer mit puurer absicht und absolut bewusst! Denn sett mer sich au bewusst si das de Lappe chan verschwinde...

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • Zitat

    Original von Hypi
    ich wott äntli ä rennstrecki idr schwiiiz :böse:


    McDrive isch imfall voll konkret krass, hehehe :grinning_squinting_face: eimol umme in 5.4 sek, und bechunsch en cheeseburger gratis dezue :smiling_face: