Unterhalt und Pflege

  • Hi zusammen
    Kleine Frage. Welche Wartungsarbeiten führ ihr an euren Bikes durch? Denke da an Kette Oelen, Oel nachfüllen, etc...
    Hab mal gehöhrt das man nach jedem Regen die Kette neu Oelen sollte.
    Was für arbeiten sollte man ab und an durchführen??

    Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

  • saaali,


    ich machs e so:


    - nach resp vor jedere grössere tour (ab 300km) chettle spanne & schmiere


    - ufhängigsschrubene kontrolliere


    - flüssigkeitsständ kontrolliere, benzin, oel, br. flüssigkeit, batteriewasser


    - profiltüfi und pneudruck


    - spiel i de vorder- hinderachs


    - und natürli regelmässig en service mache wo mer all die sache wo de hersteller vorschribt ersetzt, wartet.


    :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • also ech mache folgendes


    - regelmässig chetti schmiere ca. all 300 - 500 km


    - regelmässig chetti spanne, bzw. be jedem schmiere vo de chetti öberprüefe.


    - flössigkeite check


    - ond denn machi all 10'000 km de service sälber. osser fähler vom motor-management usläse. do hani d HW ned de zue.


    ond wäg em räge. noch jedere rägefahrt d chetti lo trochne ond schmiere.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • Und wie chan ich d`Ketti selber spanne? Wie merkt mer das e Kette mus nagspannt werde??

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  • jede töff brucht e anderi spannig. i de betriebsaleitig oder teilwiis au uf de schwinge staht das.


    normal isch so ca. 30mm spiel vo de chette nach ufe und abe.


    wenns meh isch muesch spanne. wenn weniger muesch unbedingt löse.


    denn es isch schlimmer zfescht als emal chli zwenig gspannt zha. da es der so chönti d chette verriesse wend z.B. mal voll ifäderisch.


    und immer chettespannig prüefe wenn du druffsitzisch. also mit em volle gwicht de töf ifäderisch. susch stimmt das ganzi nööd.


    denn wennd kei einarmschwinge hesch muesch d radachsmuetere löse und denn chasch mit de beide muetere hinne a de schwinge die ganz achs inkl. chetteblatt nach hinne zieh oder nach füre stosse. so spannsch (azieh) oder lockerisch (löse) d chettespannig.


    wend e einarmschwinge hesch wird das vermuetli über exzenter gspannt. das weisi aber nöd wies gaht. hani nööd bi mim töff. hets aber so viel ich weiss eh nur bi triumphs, duc's und VFR honda's



    und wenn mer nur im trochende fahrt und es guets chetteschmiermittel het denn langeds au normalerwies nur all 750-1000km schmiere.


    am sicherschte isch eifach schnell mit em finger kontrolliere, öb's würkli en schöne schmierfil uf de chette het. also a dere stell wo'd chette uf em ritzel und chetterad ufliet.


    und vielicht all 5000km dueni d chette mit emene chettereiniger komplett entfette und reinige. danach noi schmiere.

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  • Mus mer bim Schmiermittel uf öppis bestimmts luäge oder sind da alli öppe glich?
    Wie isches eigentlich wenn mer de Töff immer dusse stah het. Chas da schäde geh vom Räge?

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  • naja besser isch sicher wend en inner garag hesch. doch au dusse sötti de töff nüd grad komplett zerroschte :grinning_squinting_face:


    aber umso wichtiger isch es dass d chette immer guet gschmiert isch, damit sie au gege roscht gschützt isch.



    für de rescht vom töff gits z.B. S100 wachsprodukt, wo denn mached, dass s wasser besser und schneller abperlt und s metall nüd agriffe wird. machi immer im früehlig druff wenn nonig 100% alles salz vo de strass isch

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  • Hallöchen
    Bin in Sachen Unterhalt hier wohl der absolute Looser, ich mach möglichst nix. Bei den Offroadmaschinen kontrolliere ich ab und zu den Ölstand (die Dinger haben Minimall-Ölkreisläufe und fressen mit den Drehzahlen und nur einem Zylinder eben doch mal Öl wenn die Karre überhitzt), bei der Strassenmaschine kontrolliere ich meist vor der ersten Ausfahrt mal den Reifendruck (Offroad eigentlich nicht, da ist sowieso je nach Untergrund irgend was zwischen 0.5 und 2.3 Bar drin). Allerdings ist Ölstand messen bei meiner 400er auch nicht mehr nötig, da kommt eh alle 500 Kilometer ein Ölwechsel und somit neues Flutschi rein.


    Kette spannen? Macht doch der Mech beim Service - und 1x pro Jahr reicht in der Regel (wer mehr spannen muss, sollte sich mal ne vernünftige Kette oder einen neuen Satz zulegen). Wenn's richtig regnet (meist fahre ich da zwar eh nicht Motorrad, aber manchmal muss man ja noch nach Hause kommen) und die Kette anfängt zu quitschen, dann sprüh ich eben auch mal bisschen was drauf. Bei den Offrodern eigentlich nicht - nur beim extremen Enduroeinsatz und viel Schlamm und Wasser kommen täglich ein paar Tropfen WD40 oder Motoröl auf die Kette damit die nicht blitzometrisch verrostet. Bei Strassenmaschinen lieber nicht mit Ölen arbeiten, das Zeug wäscht das Fett in den Laufrollen der Kette aus.


    Spare mir also die teuren Kennensprays - und wechsle dafür spätestens alle 5000 Kilometer bei der Offroad (mit der 400er wohl 2'500 Kilometer) und alle 20'000 bei der Strassenmaschine den Kettensatz. Bei Laufleistungen von 6-8000 Kilometer pro Jahr macht das auf der Strasse alle 3 Jahre einen, das kamm man verkraften.


    Bei den Offroadern hingegen ein muss: Luftfilterpflege. Ohne gut gefilterte Luft gibt es keine Leistung oder die Kiste zieht Dreck - und Endet noch schneller auf dem Schrott. Wäre Schade, denn billig sind die Dinger ja auch nicht. Vor grösseren Reisen (mit der Lc4, jetzt Rallyes mit der 400er) wird natürlich die Ganze Maschine vom Profi überprüft - da mach ich dann höchstens noch neue Reifen drauf wenn's sein muss (wobei der Reifendienst an den Rallyes das gratis macht wenn man die Reifen dort kauft). Bei solchen harten Einsätzen kontrolliere ich natürlich auch mal die anderen Flüssigkeiten, vor allem die Bremsflüssigkeit ist ja nicht ganz unwichtig. Leider komme ich da auch nicht um einen Ölwechsel rum (mindestens, eigentlich wären mehrere nötig), aber bei den einfachen Ölkreisläufen und dem richtigen Material ist auch das nicht so wild. Bei der Strassenmaschine vertrau ich darauf, dass die Serviceintervalle von Honda so gewählt sind das selbst bei sportlichen Einsätzen (z.B. mal Rennstrecke) die Intervalle problemlos funktionieren. Bis jetzt hat das auch problemlos funktioniert :grinning_squinting_face:


    Marc
    dem gerade einfällt, dass der Reifendruck bei der SP eigentlich auch mal wieder geprüft werden müsste - hab das dieses Jahr noch gar nie gemacht :face_with_tongue: Vielleicht mit ein Grund für das Geeiere wenn der Reifen nicht warm wird.

  • Ich machä so chli ä mischig vo allnä.
    Tuän eigentlich öppä jedes dritti mol wo ich d'Kettä fette vorher reinigä, hät au dä Grund dasäs afiach geiler usgseht wen d'Kettä so Goldig isch. :winking_face:
    Den tuän ich immer bevor ich losfahrä au d'Flüssigkeitä überprüäfä, kettespannig luäg ich immer grad bim reinigä.


    Pneudruck luäg ich no öppä noh, vorallem das Johr wo ich hin und wieder uf dä Strecki gsi bin.


    Jo und dä rest lohn ich im Service überprüäfä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • luftfilter machi mängisch au. isch ja bimene nakedbike kein grosse ufwand.


    4 schrube löse und luege :smiling_face_with_horns:



    aber bin mer jetzte am überlege wie ich minere CBF chli meh luft chan gää.....


    weiss öppert was K%N filter bringed und öns zueätzlich öppis würdi bringe, wenn ich anstatt dem komisch chline luftschnorchel eifach e grösseri öffnig würd mache????

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  • Chrigi
    Sgibt extra Töffplanen damit se net immer im Rege steht. Achtung bei de ganz billige, die können schmelzen wen se an de heiße Motor komme. Es wär eh besser de Töff abkühle zlasse damit kei Kondenswasser under de Plane entsteht.

    Auf jetzt! Vollgas!

  • ja so e Plane hani. aber wenn ich amigs hei chume machi die namigs nangi drüber will de Mocke na warm isch. und wenn ich denn merke das am nächste morge wirder obe abe seicht denn hani amigs kei Ziit zum die Plane drüber zmache..... :wand:

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