So dumm kann nur ein Raser sein

• Hallo!

Also 130kmh isch sicher keis schliche uf de linke siite........git ja so öppis vo wege verchehrsregle oder?!

Wenn rechts nüt isch denn fahri au rechts und ned links....chönd alli idiote überhole mit 200 wenns wend! Aber wenns vorne dra kollone hett und rechts au, chani mi ned i luft uflöse nume will en Weiche meint er heg de grösser Schwanz wege z.B. sim Audi s6!
    Es git au viel Lüüt die krieget panik wenn eine 2meter hinedra mit 120kmh liechthuupi git.

Zitat

wenn ich mini 200 wot fahre denn lönd mich füre ihr sind kei polizei oder anstantshalter

Sorry aber das isch de gröschti ego scheiss wos git.........wenn kontrolle verlührsch und anderi mit nimmsch.........danke denn, chasch denn annere Familie sege wieso de Vater, Mutter etc. nüm lebt.

mfg Thomas

• Zitat

Original von nio

Sorry aber das isch de gröschti ego scheiss wos git.........wenn kontrolle verlührsch und anderi mit nimmsch.........danke denn, chasch denn annere Familie sege wieso de Vater, Mutter etc. nüm lebt.

Da stahn ich 100% dehinter.... ich wott sicher kein Striit aastifte oder so, aber es wird immer unterschätzt was alles chan passiere... sött mir mal öpper chönne bewiese das s'Gegeteil stimmt !!! :face_with_rolling_eyes:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Ihr seit wohl alles Engel und fahrt nie zu schnell was

Ich denke niid das do innä öpert isch wo no niä zschnäll gfahrä isch.... Aber es gitt Lüt wo wüssed wenn das öpis verbotä isch und au probiered sich drah zhaltä...und anderi wo "sorry" eifach arroganti Arschlöcher sind und meined ih irem Hüsli uf vier Räder seget sie die eigä justiz!!!! So i demm Sinn: mich söll jedä überholä wo wott aber ich bin niid bereit so Lüüt mit minärä Versicherig und Stüürä etc... z finanzierä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gruss Dani

Ein roter im Club der grünen .....................

• lol... da gitt mal wider sone endlosdiskusion wo am schluss doch nix bringt usser beschimpfige und beschuldigunge... aber wenn mer scho dra sind... :grinning_squinting_face:

deepy: falsch! wend liechthupi machsch wend na wiiter entfernt bisch als de sicherheitsabstand isch, gilt da ned als nötigung. und ich due sicher au ned liechthüpele oder hinde anefahre wenn de vor mer scho ufme andere druff hockt oder so, den isch ja offesichtlich das s'problem wiiter vorne isch und de direkt vor mer evt au mit 140 würd welle fahre... klar giz au anderi wo der den na uf de arsch hocked, was ich au ned super finde.
    widerum isch dini usbremsig au relativ scheisse! chönnt de hinder verschrecke e notbremsig zieh und en unfall verursache, den hangsch gnau gliich scheisse dinne wie die andere!

LucioGT: ich fahre uf de autobahn au immer 140 wenn 120 isch, soferns de vercher erlaubt, sprich keine i de nöchi vo mim sicherheitsabstand isch und suscht au ned zviel autos uf de bahn sind, wo mer muen aaneh das gad eine unverhoft zum überhole muen aasetze.

den da vorurteil vo wege schwanzprotese und so, findi ja voll verschisse. mal ehrlich... wiso fahred mir töff? weg de beschlünigung weg em ganze feeling
    eine wo sich e schnells auto chauft, chauft doch da au weg em feeling, isch en autona^rr so wies au töffnarre gitt.

nimmt mi mal wunder wasi bim nöchschte ilogge da inne so chan lese:)

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• tja. dä hätt au gschiider d schnore zue gha ond die 900.-- stotz zahlt.

ech fendes eigentlech gar ned so schlächt, dass d buesse noch em iikomme berächnet wärded. schliesslech söled die wo meh verdiened au meh müesse zahle. eine wo 400'000 iikomme em johr hed denn nor en buess vo 900 fränkli zahle mues, das chratzt ne glaub ned werkli. osser es esch en zörcher wo halt ned of de schnore hocke chan.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• ich fändi das au guet. vorallem well ich momentan so guet wie keis ikomme han hehe

dänn hetti ich ja praktisch es freibilet zum rase :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Das Buesse em Ikomme apasst werded findi nöd nur guet sondern zwingend! Suscht simmer ebe bim Freiticket zu Rase.
    Zum Glück zieht de mitem Null-Ikomme au nöd!!!

maini

Wenn Dini Liechthupi zum Zweck hät, am vordere z'zeige daser weg söll isches immer Nötigung!

All

Gschnell d'Definition vo "Raser" gemäss StvO

Innerorts: mehr als 25km/h zu schnell
    Ausserorts: mehr als 30km/h zu schnell
    Autobahn: mehr als 35km/h zu schnell

• Mini Limite was Gschwendigkeite agönd send sowieso emmer so "igstellt" dass ned e alzu grossi Buess gäbt... ond scho gar kei Uswiisentzug...

@SERVER...es geht also tatsächlech so "Engeli" do enne...

• Zitat

Original von DeepZone
    Mini Limite was Gschwendigkeite agönd send sowieso emmer so "igstellt" dass ned e alzu grossi Buess gäbt... ond scho gar kei Uswiisentzug...

@SERVER...es geht also tatsächlech so "Engeli" do enne...

Klar du bist sicher auch noch nie 120 ausserorts gefahren :winking_face:

• @SERVER...rechtig... glaubs öber 110 (bim öberhole) hets nonie gäh..ond das au nor höchst sälte...normal esch 90...ond öberhole ab ond zue 95....

• Zitat

Original von DeepZone
    @SERVER...rechtig... glaubs öber 110 (bim öberhole) hets nonie gäh..ond das au nor höchst sälte...normal esch 90...ond öberhole ab ond zue 95....

Lauft die Ducati so scheisse oder traust du dich nicht gas zu geben?

• 3ti Variante...ech fahre biz met Hirn!... Esch mer eifach zblöd go omebloche ond evt de Uswiis abzgäh.. de esch mer nämli ganz eifach zwechtig!

Ond was slaufe vom Töff agoht...probier mol e Ducati us ond beld der sälber es Urteil dröber.

• Zitat

Original von DeepZone
    3ti Variante...ech fahre biz met Hirn!... Esch mer eifach zblöd go omebloche ond evt de Uswiis abzgäh.. de esch mer nämli ganz eifach zwechtig!

Ond was slaufe vom Töff agoht...probier mol e Ducati us ond beld der sälber es Urteil dröber.

Welche hast du die 600? oder die 900?

ah sehe gerade die 600er naja die hat mir zuwenig Dampf :winking_face:

Aber eben soll jeder so fahren wie er will mehr sag ich jetzt nciht mehr zu diesem Flamewar hier

Ich trolle mich :winking_face: