So dumm kann nur ein Raser sein

• So dumm kann nur ein Raser sein..... heisst es heute in der Aargauer Zeitung. Warum?? lest weiter unten.. :face_with_tongue:

Die finanziellen Verhältnisse eines Raser sind bei der Festsetzung einer Busse so zu berücksichtigen, dass eine Busse einen reichen Raser gleich hart trifft wie Otto Normalverbraucher. Mit dieser Begründung schützt das Bundesgericht eine 15000-fränkige Busse gegen einen Raser, der auf der A2 im Urnerland 36km/h zu schnell gefahren war. Eigentlich ist der aus dem Kt. Zürich stammende Raser in doppleter Hinsicht nicht zu bedaurern. Denn einerseits hat er sich die hohe Busse letztlich selber eingebrockt. Statt die erinstanzliche Strafverfügung über 900 Franken zu akzeptieren, verlangte der uneinsichtige Raser eine gerichtliche Beurteilung seines Falles. Dies hatte zur Folge, dass seine finanziellen Verhältnisse abgeklärt wurden, wobei wir beim "anderseits" wären: Der Mann versteuert 47,4 Millionen Franken und ein Einkommen von 415'000 Franken.

Wer finanziell dermassen gut gepolstert ist, soll auch angemessen zur Kasse gebeten werden, fand die Urner Justiz vor einem Jahr und büsste den Raser mit 25'000 Franken. Dies erschien dem Bundesgericht in Lausanne allerdings zu happig, weshalb es die Busse aufhob und den Fall ins Urner Reusstal zurückschickte. Im zweiten Anlauf hat nun das Urner Obergericht mit einer Busse von 15000 Franken ein besseres Augenmass an den Tag gelegt.

Jedenfalls hat das Bundesgericht eine erneuete Beschwerde des Rasers abgewiesen und die hohe Busse geschützt. Ausgehend vom Strafrahmen für solche Tempoüberschreitungen, nämlich Haft oder Busse bis zu 40000 Franken, erscheint den Lausanner Richterin der, 15000-fränkige Obolus für die Staatskasse angesichts der finanziellen Verhältnisse des Rasers nich als unhaltbar hart. Die Busse soll nämlich den Krösus aus dem Züribiet ähnlich hart treffen wie andere, finanziell weniger leistungsfähige Täter, die womöglich an einer weit tieferen Busse viel stärker zu "gnagen" haben. Die Busse erscheint auch im Verhältnis zu Verschulden und zur fehlenden Einsicht des Rasers nicht als unangemessen, meint das Bundesgericht abschliessend und brummt dem Raser gleich auch noch die Gerichtskosten von 2000 Franken auf.

:wand::wand::wand::hmpf::grinning_squinting_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Hihi... de schiint wörkli zemli blöd zsi.... aber fends no guet wie das greglet worde esch...au wenn die 15'000.- de wahrschindli ned wörkli chratzed.... :hmpf:

• Hallo!

Eifach Hammer........:top:

Es wird ihn sicher finanziell nöd würkli störe aber me seit ja: Umso meh das die hend, umso meh sinds giizig...........das tuet den weh im stolz! :böse:

Viellich hilfts, das nüme jede mitem riese Merz nurno links uf de Autobahn am drängle isch und meint d`strass köhri ihm!
    :öm:

mfg Thomas

• drägnle mit 160? naja

und um weli zit isch dä so schnell gfahre? sind alles so sache wo me söt aluege

• Hallo!

Es gaht ned nur um die 160kmh

Es isch die ganzi fahrwiis wo "riichi" sicher ned alli, an tag leget! Vo hundert meter abstand scho liechthuupi gäh etc....oder meinsch so eine wartet mit grossem Abstand bis du villich mal rechts übere fahrsch........... :arsch:

Sicher isch 160 kei rase.........es gaht aber meh ums allgemeine Fahre........rücksicht etc.

Also i weiss ned wo du lebsch aber i wird mit mim seat ibiza immer grad bedrengt wennis wage mit 130kmh uf de linke spuur zfahre.......und meischtens sinds entweder jungi mit impreza oder riese schwarzi Limousine miteme stern druff.....oder anderi düütschi marke.

Usserdem gsehtmer scho as sim iispruch gege die 900fr. das er ned grad en iisichtige mensch isch.

Desshalb: SCHULDIG im Sinne der Anklage! :muaha:

mfg Thomas

Einmal editiert, zuletzt von nio ()

• finde au, mer müen immer die gnaue umständ kenne, bevor mer sich es urteil bildet. meine wend znacht am 2 vom bodesee hei fahrsch uf de autobahn, den würded 2note guet dinne ligge. de mit em uf halber strecki chönne aahalte isch eh humbug i de nacht, den müestisch mit 80 über d'autobahn schliiche!

den zu dem liechthupezügs:
    wenn ich vo hinde chume und gseh dasi wesentlich schneller bi als sonen schlicher uf de linke spur, de schlicher rechts gnüegend platz hett, dueni au früehziitig mal e liechthuupi abgeh. da gaht sogar ned mal under drängle, sprich kei verzeigig.
    find da uf jedefall die viel besser lösig als eim uf de arsch hocke und kampflinie müesse zfahre, nur will de det vorne nix schnallt.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• SERVER.... Gschwendigkeitsbeschränkige gältet emmer... ond meh oder weniger söt mer sech dra halte...egal wenn, egal wo ond egal wer....

Ech fahre au meistens chli zschnell ...aber Autobahn esch bi mer bi 140-145 fertig... egal was för e Ziit esch.

Ond wenn mer de e Buess öberchont, sell mer die zahle. Do speled dUmständ keis bizeli e Rolle. Ond wenn mer de halt meint, mer müess degäge akämpfe ...tja..nu...
    De esch jo jetzt wörkli vel zschnell gsi. Wenns om de Uswiis goht wäge 1 km/h oder so..ok de chamer jo probiere was degäge zmache.

@maini......Liechthube geht e Verzeigig! Goht nämli unter Nötigung!.... Und bi mer esch es meistens de Fall....dass mer an Arsch fahred ond Dränglet...wenn ech meistens sälber gar ned schneller cha, will ech e Kolonne vor dra ha! Ond do gang ech de halt ami eifach biz of Brems :smiling_face_with_horns:

• Hey sorry aber ihr reget mich grad chli uff

wenn ich mini 200 wot fahre denn lönd mich füre ihr sind kei polizei oder anstantshalter

wenn ich es riskieren will also lasst mich vorbei..

• jop also i fende au dass die riiche meh müend bläche well ebe wenn so eine meteme ikomme vo öber 40000 en buess vo 2000 muess zahle sends jo peanuts .. wobi ebe 15000 send jo eigentlich au fasch nix för de! aber jo emmerhen öppis! ond wener wörkli so stohtomm esch ond die 900 fränkli ned eifach zahlt het hättes ehm grad nomol öppe 15000 meh müesse ahänke! naja! escher halt nomol met dene "nor" 15000 fränkli defo cho ... aber ebe sin stolz werds do scho heftig agriffe ha :grinning_squinting_face: haha!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• @server...Hallo..les bitte chli gnauer!! Wenn ech e Kolonne vor dra ha...nötzt der das gnau nüt wenn ech dech dorelo wör...de wörsch grad bim nögste astoh... also heisst das au för die schnellere halt schnell biz Gedold zeige ond ned ufhocke!
    Wenn ech absolut nix im Wäg ha ond au nüt am öberhole be, fahr ech sowieso rechts. Ond wenn ech was am öberhole be, fahr ech normal wiiter ond sobald ech rechts öbere cha mach ech das au. Aso meh cha mer ned verlange. Biz Rücksecht esch vo jedem gforderet.

Einmal editiert, zuletzt von DeepZone ()

• Zitat

Original von DeepZone
    @server...Hallo..les bitte chli gnauer!! Wenn ech e Kolonne vor dra ha...nötzt der das gnau nüt wenn ech dech dorelo wör...de wörsch grad bim nögste astoh... also heisst das au för die schnellere halt schnell biz Gedold zeige ond ned ufhocke!
    Wenn ech absolut nix im Wäg ha ond au nüt am öberhole be, fahr ech sowieso rechts. Ond wenn ech was am öberhole be, fahr ech normal wiiter ond sobald ech rechts öbere cha mach ech das au. Aso meh cha mer ned verlange. Biz Rücksecht esch vo jedem gforderet.

ok guet das hanig ueberlese

sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

• jo aber wasi nid chan hah isch wennd mit em töff oder emene schnelle auto im düütsche usse bisch.....

bin letschti mit em neue audi gsi und da hets massehaft so chliwäge wie en polo wo churz vor em begrenzer mit 160 bis 180 uf de autobahn fahred und das ganze no uf de linke spur wennd gschwindigkeit offe isch.

so öppis gaht mer denn echt uf de sack, wenn ich mit 250 chönt verbiizieh und mer die im wäg stönd.

zudem isch es verdammt gfährlich wennd mit so chline scheisswäge so schnell fahrsch. da isch es weniger gfährlich wend en fette mercedes hesch wo au chan 250 fahre. dänn mached die 160 nüd würkli viel...zumidnescht chasch s auto no under kontrolle hah wells leischtigsreserve het. richtig isch es natürli i de schwiiz trotzdem nööööd.

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Ich bin halt au de Meinig, d'Umständ wo bi de Übertretig g'herrscht händ, interessieret mich nöd... es isch mir bi dem Thread viilmeeh au drumm gange, dass gwüssi Lüüt eifach s'Gfühl händ, wiil sie (villicht) sozial uf ere anderi Ebeni sind, alles chönnd erzwinge und drehe nach beliebe.

I dem Fall isch halt de Schuss hinde use... und das Freut mich !! :grinning_squinting_face::face_with_tongue:

Und das mit de 160km/h oder 120... tja ich weiss nöd.. weiss nöd, wenn z.b. grad en verunfallte Töffahrer am Bode liegt, ob denn no chönnsch uuswiiche... villicht ja villicht nöd, aber wenn sich usestellt, dass mer z'schnell gsi isch.. bisch en arme Siech !! :hmpf: und im Nachhinein isch mer immer gschieder...

Betreffend d'Bezeichnig RASER.. für mich isch das eine wo immer und jederziit zu schnell fahrt.. s'Läbe vo sich und de andere is Spiel setzt... und vor allem WIEDERHOLUNGSTÄTER !! X(

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: