neh, leider hett sich mis freiziitaagebot uf autos und büssli vo de familie iigschränkt. aber villicht hani de mal na e freiziitgaräschli, mal gucke

Wär hett au so en *peep* chef?
-
-
eigeni garage, das macht doch viel meh sinn
-
Dut mer4 Leid für all wo dummi Cheffe hend...ich chönnt glaub ned schaffe so! Asomine isch voll zwäg...bechumi immer gratis Züügs vom Gschäft und mir hend voll die Kumpel beziehig...Ich derf sogar amig mit sinere Corvette umecruisen ufem Firmegländ!!!
-
@ dark spider, was schaffsch denn du? han gmeint du besch schüeler?
-
I dene 1,5 Johr woni bis iz mi Chef kenne simer fetti Kolege worde, also mir heis hammerguet zeme.
-
jaja bini au, aber efahct am samstig amig schaffi im reptilie-center in Schliere, als Verkäufer und Tierpfleger! aso Ich bin zueständig für Skorpion, Vogelspinne und Skolopender....aber au Schlange, Echse, geckos etc....machs efahct zum chli verdiene! Und willsmis hobby isch so viicher
-
Zitat
Original von Dark Spider
jaja bini au, aber efahct am samstig amig schaffi im reptilie-center in Schliere, als Verkäufer und Tierpfleger! aso Ich bin zueständig für Skorpion, Vogelspinne und Skolopender....aber au Schlange, Echse, geckos etc....machs efahct zum chli verdiene! Und willsmis hobby isch so viicher
ach so :D! hey aber was im gottesname esch skolopender
!
-
@ TS
das wünderschöne hässliche tierli isch en skolopender
[Blockierte Grafik: http://www.reptilien-center.de/scolopendra.jpg]
mfg BAUER
-
haha zu geil :D! jo das viich esch wörkli zuuu wonderschön hässlech
haha!
!
ps: thx 4 pic
-
glaub mini fründin würd hett scho nur en aafall wenn ich ihre mal würd zeige was en skolopender isch
-
De winzig Underschiid zum Skolopender da isch, das oisi Thailandischi sind...und zwar e spezialart...e speziell giftigi....bime biss hesch ca. 15min ziit zum nochli din Töff aluege oder am Mami aalüüte oder was au immer und denn....
byebye! Und die Sieche sind dammi schnell und jedes bei isch auno öppe so giftig wie en bienestich....
Aso da sind Skorpion no herzigi Kuscheltierli degege!
-
Darke Spider
isch ja no e kribbligi beschäftigung wo du da häsch ,
nur als leihe chönnti das *süesse* viichli chuum vomene tuusigfüessler underscheide . -
und s'gaht wiiter
Hütt bini mal chrank, wenns höch chunnt de 6 oder 7 arbeitstag woni dihei bin i 6 3/4 Jahr.
geschter bim schaffe bini scho mega am umehueste gsi und all glenk hend mer weh due. ha ned mal richtig chraft gha zum d'schruube ohni müeh aazieh. Will mer na e kupplig zum mache gha hend hani den durrebisse und bin bis z'aabig blibbe.
uf jede fall lüüt ich hütt morge am chef ah und seg em dasi hütt sicher ned chäm ga schaffe, da seit er:
ja du 1Tag isch keis problem, aber wenns den ned besser sött werde, muesch den zumne vertrauensarzt.
uf dütsch: wenns hütt ned bessered gahsch morn zumne arzt wod nöd kennsch, den die ärzt wo du kennsch sind voriignah und mached der schnell schnell es zügniss.jetzt mini frag:
bis und mit em 3te arbetstag wo mer fehlt, muen mer na keis zügnis bringe?!
3täg chrank und am 4te wider ga schaffe = keis zügnis erforderlich?finds eifach e frechheit wie er sich jetzt verhaltet. 6 3/4 jahr volle hahne iisatz geh und den understellt er mir so scheiss.
janu... gaht ja nur na bis am 21.4. und den tschüss
-
Mhh, so viel ig weiss cha dr chef ab äm 1. Arbeitstag äs Arztzügnis verlangä. Chunt druf a was im Arbeitsvertrag steit. schüsch gilt OR. und das weiss ig iz nüm uswenig.
Aber eigentläch isch äs idiotisch. Wöu ä Arzt stellt meistens äs Arztzügniss für mehreri täg us. und somit chöntsch eigenltäch llänger fähle als, wenn eifach 2 täg deheim blibsch dis züg uskuriersch (ig nimä mau a äs isch nüt schlimms, de isch mä meistens nach 2-3 Täg wieder Fit) u wieder würdsch ga schaffä.
Aber äbä musch im OR nachä lugä.
-
normal isch 2 täg ohni zügnis und abbem 3tä muesch eis bringe. isch allerdings nur ä gnadefrischt womer amigs git die 2 täg. din chef git halt nur eini vo 1 tag. dem muesch di wohl oder übel beuge
-