Wär hett au so en *peep* chef?

• Was hassed ihr so a eune chefe?

ha mer geschter grad chli gedanke müesse mache was mer vomne chef döf erwarte und was ned.

warum:
    bin de mentig nach 2 wuche ferie wider ga schaffe. han d'bude am fritig vor de ferie tiptop putzt (plätlibode). Woni wider inechume isch de bode so dreckig als ob er die 2 wuche nie putzt hett, mir hett er aber am aafang vo de lehr iitrichtered das de bode jede fritig müesst putzt werde, da suscht d'flecke nimme guet usegöched.
    de hani denkt ja easy, wahrschidnli wird er wider voll stress gha ha (wie er mir mal zwüsched durre am phone gschilderet hett), luege is uftragsbuech und gseh das er die 2 wuche villicht soviel gschäftlichs gmacht hett wie ich in 2 arbetstäg, de rescht isch privatgschmeus gsi. da hetts mi beset und hanem gseit ich fänd er sell d'bude de friitig putze.
    er meint druff nur so er seg chef und er müess ned putze wenn er ned will. :böse::böse::böse::arsch:

ha mi den geschter chli abreagiert und hanem na gseit ich well endi monet es qualigspröch mit zuekunftsvorstellige minersiits und siner siits.
    mal gucke was chunnt.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• tja, muess säge, dass, obwohl ich es rieseproblem mit autoritäte/chefs han, ich wahrschiinli schwein ha mit mine vorgsetzte. es isch en ehrliche, uufrichtige und faire umgang mitenand. au wenn de gschäftsfüehrer und ich total unterschiedlichi type sind und enand chum öppis z'verzelle hend, isch de umgang mitenand doch sehr guet. bis jetzt hani meischtens schwein mit de vorgsetzte gha, und wenn ned, bini immer schnell wieder weg xii.

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Mine isch Motorsportbegeischteret und weni frei bruch für uf d'Rennstrecki ga trainiere wird gar nöd diskutiert!

Vo det her chani au nöd mit me *peep* diene!

• tja, das isch halt chle d problem wo ier jungä hend.

1. är isch dr chef
    2. du bisch dr stift
    3. gältid für dä chef und für dr stift nüd diä gliichä reglä

und 4. gids fürä stift gar nüd umäzchotzä wänn dr chef seid äs siigi so!

Grün muss sie sein!

• thema cheffe kein kommentar...

wemme wükki schtuz mache wott den muesmer eifach en wixxer vo bruef siii....

Mythi das isch ja vilicht bi schtifte soo, aber weme doch scho paar jahr schaffet und d leehr durre hett, gseets doch chli andersch uus...

u.g.z chaschter die weisheite schpaare :winking_face:

• Zitat

Original von Mythi
    tja, das isch halt chle d problem wo ier jungä hend.

1. är isch dr chef
    2. du bisch dr stift
    3. gältid für dä chef und für dr stift nüd diä gliichä reglä

und 4. gids fürä stift gar nüd umäzchotzä wänn dr chef seid äs siigi so!

stifteziit isch sit 2 jahr durre, und au wenn ich na stift währ, bini doch im recht. vorallem wenn er immer eis uf koleg macht und vo glichstellig schnurrt, vor de chunde verzellt das er au na duet schaffe und putze wie sich da ghöri etc.

easy, han mini konsequenze zoge :grinning_squinting_face:

emel hütt isch wider easy... chef mit verwante uf usflug, kei kontrollwahn, nix :arsch::grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• also als chef würd ich vorallem mal i dei fore luege.....

da chan mer denn gseh was d lüüt so schaffed :smiling_face_with_horns::grinning_squinting_face::face_with_tongue::böse:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• donnie: wenn ich jetzt normal schaffe, hani de ganz namitag NÜT ztue.
    usserdem hani kei angscht das er da inne chunnt, muen em ja sitt 5 jahr erkläre wie mer es @ zeiche macht oder im word e passage löscht, text ufe und abe verschiebt etc. :wand:

• Man mir chund galle süri obsi :kotz:

Wens der nöd passt den künd doch, anstatt da im forum de ganz zit jammere wi en "arme" siech du bisch. Mer blibt ja au nöd im Lehrbetrieb nach de lehr, den isch ja klar das er dich witer hin wie en stift behandlet, das chönder siecher au anderi bestätige!!!!

Da gits nur eis:

Kündige und uf höre jammere!!!

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von BlackDevil
    Man mir chund galle süri obsi :kotz:

Wens der nöd passt den künd doch, anstatt da im forum de ganz zit jammere wi en "arme" siech du bisch. Mer blibt ja au nöd im Lehrbetrieb nach de lehr, den isch ja klar das er dich witer hin wie en stift behandlet, das chönder siecher au anderi bestätige!!!!

Da gits nur eis:

Kündige und uf höre jammere!!!

*dito* so schnäu wie mögli en neui stell sueche und nacher chünde u bem neue ort afah.
    esch ned eifach aber immerhin eifacher als sech emmer zärgere

aso i ha met mim lehrmeister amel eis huere fäst ide LW, aso do chani gar ned klage. weni frei bruche gangi nume rasch wies usgsech und zu 95% seiter jo.

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• also guet en neue job fende esch gar ned so eifach aber wemmer sech drom bemüeht ond eine het denn wördi au chöne weni de maini wär!

jo be mer esch das au voll easy also weni wott frei ne sägi höt i neme morn frei ond de chef seit easy :D! also ben halt no lehrling ond vo dem här gseht er das voll easy ned so wie bem maini ... naja so esch das halt! also ich ben em gross ond ganze z frede met mine cheffe!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• blackdevil:
    1. isch da ned es gjammer sondern en beschrieb wies mer gad momentan gaht und s'hett mi wunder gnah wies bi eu so usgseht. bin würklich ned de typ wo gaht ga umejammere, chasch mini kollege frage.

2. dumm wienes stück brot bini den scho au ned, was anders isch in planig.

jo und demit das da inne au all verstönd, müesst ich jetzt en riese beschrieb vo eusere gschäftsphylosophie etc. schriibe, den ich denke mir sind en recht spezielle betrieb, mit zum teil chli anderi aasichte wie anderi betrieb. muen mer oft halt ebe au haa wend nur en 2maa betrieb bisch.

usserdem isch da jetzt die letschte5 1/2 jahr tiptop gange, nur sitt guet emne halbe jahr fangts em langsam a usticke, und meine i de erschte 2 mönet duesch der da mal aaluege wie sichs entwickled und ned gad d'flinte is chorn schmeisse.

ja und z'allerletscht:
    wenns eu ned intressiert, ihr de thread ned guet finded oder suscht was...

MUESCH EN JA NED LÄSE!!! :arsch:

• tritt in arsch, aber so das de schuä steckt... schiis scheff... ;o)

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• und 3. tens und letschtens: wänn du öpis da inä schriebsch isch klar das druf antwortä bechunsch. au dertig halt wo du viellicht lieber nüd ghörä würdisch.

:grinning_squinting_face:

Grün muss sie sein!