Wär hett au so en *peep* chef?

• Hmm hallo??

Also vowäge chönde usw..... (ha mers scho paar mol öberleid).. i mim Bruef send jetzt no es paar, wo met mer dLehr gmacht gha händ, ohni Job! Do öberleid mer sech e Chöndigong 2mol....
    Ond noch de Lehr im Betrieb bliebe..... bi mer esch es e riese Betrieb...ond werde absolut nöm als Steft behandlet! (Schaffe jo au inere ganz andere Abteilig. Do ha ech no meh Problem demet, dass die einte chli Mühe händ das ech e Frau be.

Ond zom Thema....bi mer laufts au zemli denäbe de Bude... Sit 2 Woche vo ech emmer vor de 6ne ah ond höre sälte vor de halbe 6ne uf........ond dChefe natürli möched minus Stunde... aso 12 Stonde Täg send a de Regel ...ond ned ganz so sälteni Usnahme send, wenn mol 15-16 Stond muesch schaffe.
    Aber ha grad die Woche rächt Chretz gha met de Chefe..mol luege.. de eint esch ab nögts Woche jo de Ferie :grinning_squinting_face:
    Ah jo..ond wenn ech mol wot frei ha...muess i rechtig drom kämpfe......för Höt ha ech mol gonne :smiling_face_with_horns: :winking_face:

PS: wie chont mer eigentli druf.....jung = Stefti?? hmm

• Zitat

Original von -=TS=-
    also guet en neue job fende esch gar ned so eifach aber wemmer sech drom bemüeht ond eine het denn wördi au chöne weni de maini wär!

jo be mer esch das au voll easy also weni wott frei ne sägi höt i neme morn frei ond de chef seit easy :D! also ben halt no lehrling ond vo dem här gseht er das voll easy ned so wie bem maini ... naja so esch das halt! also ich ben em gross ond ganze z frede met mine cheffe!

guet du schaffsch au für de staat :wand: aso esch das ga dnomol öbis völlig anders :grinning_squinting_face:

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Zitat

Original von Mythi
    und 3. tens und letschtens: wänn du öpis da inä schriebsch isch klar das druf antwortä bechunsch. au dertig halt wo du viellicht lieber nüd ghörä würdisch.

:grinning_squinting_face:

uf was bezoge jetzt?

deepy: was schaffsch den du wemmer fröge döf? schweisserin und arbeitisch a dinere tanzkarriere? :smiling_face:

also ich han mer jetzt vorgnah, de rescht vo dem jahr mich ufzraffe und 150% geh, demits en den au schön bös aaschisst wenn em de brief id hand drücke :arsch:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von maini
    deepy: was schaffsch den du wemmer fröge döf? schweisserin und arbeitisch a dinere tanzkarriere? :smiling_face:

:confused_face::confused_face: ähm nei schaffe als Polymechin *g* Wie chonsch du uf Tanzkarriere??? :face_with_rolling_eyes:

• @ maini

häsch scho mal drüber nahdänkt eifach mal ä längeri uszyt z`näh? so 2 mönet oder so id ferie? hmm verdammt, das gaht glaubs bi dir nöd im 2maa betrieb, oder?

ich sälber han momenta chli das syndrom dass ich eifach nüm so mag bi mim job... drum mach ich im februar märz ferie unbezahlt ganz wiit wäg... und hoffe dän ich cha wider mit voller freud an job :grinning_squinting_face:

• Zitat

Original von DeepZone

:confused_face::confused_face: ähm nei schaffe als Polymechin *g* Wie chonsch du uf Tanzkarriere??? :face_with_rolling_eyes:

nur en witz gsi... so a la flashdance oder wie de film gheisse hett, die hett sich doch au müesse durresetze uf de baustell (ha de film ebe nie würkli gseh gha)

linkin
    1. gaht da ned bimene 2maa betrieb und
    2. wetti da gar ned, ha na so viel vor woni s'geld dezue bruche.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Was het etze das ganze vom Maini mit jammere ztue?! das isch ja würkli en vollidiot vomne chef!! I wet mal wüsse was du i dere situation mache würdisch!

Bi mir isches ebe na guet dass ich min eigene chef bi...

• Aso ich mues sägä ich han mit mim Lehrmeischter und vor allem mit mim Chef ide Lehr huere Glück gha. Sind beides sehr kollegiali aber au sehr korrekti Mensche gsi. Mir sind es Team vo 15 Lüüt gsi, verteilt uf zwei Standort. A mim simmer nume zDritte gsi. Min Lehrmeischter, de oli (bekannt usme andere Forum) und ich. Trotzdem händ de Oli und ich scho seeehr vill Töfftoure under de Wuche chöne underne und min liebe Lehrmeischter hät di ganz Arbet elei gmacht. Ok es fahrt au dHelfti vo dene 15 Lüüt Töff, under anderem üsn Chef drum isch das gar ke Froog gsi dasme mol hät chöne chli go umedüüse :face_with_tongue: Au susch bini nie als Lehrling behandlet worde, sondern als vollwertige Mitarbeiter.

Vo mim neue Chef chani leider no nüt sägä. Ha hütt min erschte Arbetstag (YEAH!! ENDLI NÜM LEHRLING SII!!! GOIL!!) und bis ez isch super. Isch au überus perfekt und amig fasch chli pingelig aber eigentli en nette und verträgliche Typ :face_with_rolling_eyes:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Hubraum ist durch nichts zu ersetzen, ausser durch einen Kompressor!

• dasch nätt suzuki, hoffe aber schwerschtens das mini option z'stand chunnt... das währ hammer!!!!! :grinning_squinting_face:

glaub du chunnsch au ned gad us de nöchi:)

• zürcher oberland... :smiling_face:

fahre ja scho gern auto, aber sooo en lange arbeitsweg am morge früeh... :grinning_squinting_face:

• so leutz... falls es wär intressiert... ich wechsle jetzt min chef :grinning_squinting_face:

aafangs mai (nach em tag der arbeit) isch's sowiit und de maini wo scho soo lang uf vw produkt gschaffed hett, wechsled zumne ach so geliebt franzos und meched in zuekunft a chevy's (europa) und alsonso verschnitte (renault) ume.
    Ich hoffe da chunnt guet, den die paar franzose woni bis jetzt under mine töpli gha han, die hend mer irgendwie gaar ned so passt :ugly5:
    aber wie min momentane chef scho immer gseit hett: mir hend immer de schissdreck,
    so gang ich frohenmutes det mal ga schrüüble.

uf das es mit de maini ---> franzose bezihig doch na klappt :prost:

• soso, obwohlt franzose nid chasch usstah :smiling_face: chasch denn nachher au immerno privat meche für armi seats wo do im aargau kei gschidi automechs findet? :smiling_face:

finds emmel guet dass dim chef äntli dä laufpass gäh hesch. so züg hätti mir au nid biete lahhh. leider leider heisst hützutags halt chef si = weniger schaffe = meh verdiene :ugly5:

Cry mich ein river ! :ugly2:

Einmal editiert, zuletzt von Hypi (1. März 2006 07:32)