USA: Abschaffung der Motorradhelmpflicht führt zu mehr Unfalltoten

• Die US-Regierung und die Versicherungsindustrie stellten zwei entsprechende Studien vor. In Bundesstaaten, in denen die Helmpflicht für Motorradfahrer abgeschafft worden war, habe es einen deutlichen Anstieg der Unfälle mit Todesfolge gegeben.
    In dem Dreijahreszeitraum nach der Abschaffung der Helmpflicht im Bundesstaat Florida wurden dort etwa 80 % mehr Todesfälle als im Zeitraum davor verzeichnet. Die Krankenhauskosten für Verletzungen nach Motorradunfällen stiegen von 21 auf 44 Millionen Dollar.
    Motorradunfälle mit tödlichem Ausgang nehmen in den USA schon im siebten Jahr zu.

Quelle: cnn

• :wand: musch eifach scho sälte blöd sii zum ohni Helm z'fahre, egal ob erlaubt oder nöd.... verstane irgendwie ai nöd was de sinn isch von Helm weglaa, ussert das all Mugge im Gsicht häsch undster uf de Autobahn dBagge hindere blaset...

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Zitat

Original von Spike
    :wand: musch eifach scho sälte blöd sii zum ohni Helm z'fahre, egal ob erlaubt oder nöd.... verstane irgendwie ai nöd was de sinn isch von Helm weglaa, ussert das all Mugge im Gsicht häsch undster uf de Autobahn dBagge hindere blaset...

hesch kei Hunger unterwägs :winking_face:

• denn chauf der en klapphelm, denn chasch klappe ufmache, innestopfe und wieder zue mache :smiling_face_with_horns:

oder nimm eifach nur no flüssignahrig zu der. das würd de ammis sicher guet gfalle. isch eifach zum zuebereite (deckel ufmache) gaht schneller zum ässe als en BigMac und zu allem anne isch es no sicher. mer chan sich nüd verbrenne :wand:

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• Tja Amis sind Amis...

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• De Astig vo Todesfäll und Heiligschoschte dunkt mi grad brutal grob! Ob da di fehlendi Helmpflicht de einzig Grund isch???

Mal abgseh devo das d'Amis nöd immer so liecht z'verstah sind....

Chunts druf ah ob mer mit me Jethelm, Mini-Schüssle (Bi Harleyfahrer sehr beliebt) und verglichbarem underwegs isch oder ohni Helm?????

• Wie die diverse Stuntfahrer wo z'cool sind für Läderuusrüschtig und i Jeans und TShirt fahred. Immer luschtig wenns nacher gseesch im Spital lige und immer schön die kabutte Ärmli und Schultere iigrääme

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• ja am besten noch oben ohne.

gab ja mal so nen schönen film von so einem.

wheelie in T-shirt gemacht auf die fresse gefallen und dann bilder aus dem spital.

schön wie so abgeraspelte haut ausschaut :grinning_squinting_face:

wenn's mich auf die fresse haut raspelts zwar auch haut, doch wenigstens nicht meine sondern die einer kuh hehe :face_with_tongue:

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (10. August 2005 11:44)

• geds öberhaupt no anderi länder wo kei helmtragepflecht hend osser amerika? esch jo weder typisch. ond dass d todesroote stiigt esch jo au meh als logisch. aber dass es grad 80% send, das hätti ned dänkt.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• isch ja scho inreressant , bi eus wird alles und s chliinschte vorgschribe , meischt no mit de begründig vo versicherigsiischränkige , wänns nöd befolgsch und choschteexplosion.
    Im staat vo de wältmächtigschte müend zerscht wider einigi is gras biesse , dass mer chan e stuudie mache und so bewiese, dass ohni helm fahre würkli gföhrlich isch .
    Mann sind die weise !

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• ja im ganze asiatische ruum gits au ^kei würkleche helmpflicht.

und in italie hend halt huere viel die minihelm, wo so guet wie nüüt bringed. :wand:

und im T-shirt mal 2 lappe zfahre isch für die au normal

Einmal editiert, zuletzt von DonBosco (11. August 2005 20:37)

• aso de Astieg esch jo zemli logisch gsi....eifach ned ganz vorhersehbar i weler höchi....

Ond Italie..hmm i 3 Woche händ mer ca. ei Groppe i Läderkombis gseh...ond velech no 5 einzelni....aber alles anderi was no i Läderkloft deher cho esch (also rechtig agleid) send de weder Usländer gsi.
    Aber det onde werd eh met Jeans ond T-shirt gfahre.. :wand:

• Da stuuni na vil bi eus!

Am Weekend hend führed all Ihri 1800.- Dainesekombis spaziere aber zum ga schaffe fahreds gliich ide Bundfaltehose und em Hemp.

Als würs di andere Verchersteilnehmer interessiere was jetzt de Zweck vode fahrt isch.

Motto "ja wege gschnell uf de Töff"...begriffi nöd

• Das begrif ich au nöd, aber ich kennä au huärrä vill Monobiker wo do i dä Motocross kluft sprich mit ihräm Orange Pijama gönd go Töfffahrä. Klar hends villicht drunder no schützer, aber z.b. hüftä etc. häts aifach nüüüüüt. Darum hut ab vor Monobiker wo glich gschidi Usrüschtigä ahhend.

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING