schöne spoiler, gfallt mier!
@ Nio
geils teil!
schöne spoiler, gfallt mier!
@ Nio
geils teil!
Yes ich finds au huärrä geil.
Wo häschän bstellt? ich bruch no ein für mini Hornet!
es isch eigentli eine für e hornet. han en denn eifach apasst.
denn eine für e CBF choschtet im düütsche usse im lade 186euro.
mine isch genau de gliich und ich han en bi ebay ersteigered.
oberflächi isch zwar am afang nüd ganz so schön aber wenn mer chli mit schliefpapier dehinder gaht und ei stund dranne umeschlieft gsehts nachher ganz guet us. und ich han genau 66euro zahlt.
finde das lohnt sich jetzte no.
schicke der schnell de link vom ebayabüter. isch kei so privatebayer sondern e GFK verarbeitigsfirma. also seriös.
den hab ich gekauft Klick
und hier noch einer der noch zu kaufen ist. einfach am ende mitbieten.
die alugitter hab ich dann selbst noch reingemacht. finde schaut besser aus als einfach so ein loch. in die löcher auf der seite kommen entweder auch noch alugitter, oder es gibt so witzige LED sätze von denen, die man da reintun kann. schaut echt gut aus.
messi für d'Info ich luägä mol...
Wa zahlsch dän für ä Streetfighter Liechtmaske?
Spoiler gseht schomal guet us!
je nach modell zwüsched 450 und 1300 stutz.
und das isch mer zu viel
vorallem da ich mir eh i so ca. 1 bis 2 johr wott en supersportler hole
Hei Don suscht chasch jo au mol bi pvm-Racing in Frauenfeld verbi, ich gang döt au mol go luägä diä hegäd jenschtäs Züg (maske etc.) an Lager.
ich kenne de bsitzer und all die lüüt well ich mal bi de honda day's usghulfe han.
de erich und de thomas kenni.
doch ebe die lampemaske wos hend isch würkli geil aber ich zahle doch nüd 1300 stutz für e lampemaske. bin ja nüd blöööd.
sind ja netti und mached echt geili umbaute aber d priise sind mer eifach zu hoch. respektive mis budget langed da nüd us. au für de speedohealeribau und anders ritzel wäreds ca 300 stutz worde. ich han das ganze denn halt sälber gmacht und bin uf 150 cho. han eh bis jetzte praktisch alli umbaute sälber a mim töff gmacht wells mer suscht eifach zu tür wird.
han mer abe vorgno denn bim nächschte töff, woni ja länger wott palte chli tüüfer ins portmonee zlange für umbaute. bruchts ja au weniger.
hoffe ja dass i mer so i eim bis zwei jahr entweder e K4 kilogixxer, 04er R1 oder e 1000er RR chaufe chan.
die bruched denn nur en nummereschildhalterumbau anderi blinker und en schöne topf. denn wäri scho zfride.
bi de CBF hani halt meh müesse ändere
doch leider wirdi das eher nümm becho bim verchauf
ussert ich chan sie privat verchaufe. wirdi natürli zersch mal versueche. aber jetzte gnüssi sie no chli
momol. äntlech mol en spoiler wo au mer gfallt. gsehd guet uus. die meiste spoiler send so extrem gross. dine esch schön dezänt. gfallt mer.