Aloha Leutz

  • Hesch es wenigstens de met Hei gno ond gässe?? :ugly::grinning_squinting_face:
    Ond was heisst Scholtere kostet?? Hoffe esch ned alzu schlemm gsi..


    Ech glaub ech vo lieber ned ah met Tierli ufzähle wo scho met mim Töff oder mim Helm Kontakt gha händ :hmpf::winking_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Hesch es wenigstens de met Hei gno ond gässe?? :ugly::grinning_squinting_face:
    Ond was heisst Scholtere kostet?? Hoffe esch ned alzu schlemm gsi..


    Ech glaub ech vo lieber ned ah met Tierli ufzähle wo scho met mim Töff oder mim Helm Kontakt gha händ :hmpf::winking_face:



    haha wenn ig derzu ir lag wär gsi hät igs sicher mitgno


    Naja Schultergelenk gebrochen Handgelenkgebrochen und den Kleinen Finger gebrochen


    Und zum guten Glück habe ich noch mit meinem Fuss das Schaltgestänge verbogen damit es noch einen Schwarzen Zehennagel hab! ;(



    Und wo zum Teufel ist eigentlich Figö?


    Das tönt für mich wie Figgöööönn...

  • Hoppla tönt grad chli heftiger...aber schiint weder einigermasse guet cho zsi oder?


    Hmm ....*Bemerkungfürsichbehalt" ...esch Abkürzig vo Fischbach-Göslikon....liit näbe Bremgarte im AG

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Hoppla tönt grad chli heftiger...aber schiint weder einigermasse guet cho zsi oder?


    Hmm ....*Bemerkungfürsichbehalt" ...esch Abkürzig vo Fischbach-Göslikon....liit näbe Bremgarte im AG


    Ich bin offen hehe Bring die Bemerkung ruhig :winking_face:


    Naja gut wenn du 12 Schrauben und 1 Metallplatte in der Schulter für gut findest


    Dann ja ist es wieder einigermassen gut gekommen :winking_face:

  • Onder guet verstoh ech...da du jo weder ofem Töff onterwägs besch... :winking_face:
    Das Züg nähmeds der jo vermuetli weder use oder? Wenn esch de das eigentli gsi?


    Ok...hät so e Bemerkig vowäge FiGö = Figgöön... eher vomene jöngere erwartet, wenn öberhaupt erwartet...

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Onder guet verstoh ech...da du jo weder ofem Töff onterwägs besch... :winking_face:
    Das Züg nähmeds der jo vermuetli weder use oder? Wenn esch de das eigentli gsi?


    Ok...hät so e Bemerkig vowäge FiGö = Figgöön... eher vomene jöngere erwartet, wenn öberhaupt erwartet...



    BIn ich mit 25 Schon nicht mehr jung?


    Meine Fresse das tut fast mehr weh als die 12 Schrauben :winking_face:


    Es war am 4.8.2004 20:20


    Ich muss diesen Freitag ins Spital röngen gehen und dann schauen wie wegen einem Termin zums rausnehmen... Dann werd ich wieder sicher so 4 Wochen Flach liegen Toll...

  • jöngere ha ech doch gschrebe *g*.... wenn das wör alt bedüte wär mer jo i dem Forum ab 20gi scho alt :hmpf::winking_face:


    Esch mer doch ebe gsi, dass es ami ca. nochmene Johr weder usenähmed.... na de scho mol vel Glöck das es gli los besch ond de weder chasch omesause :winking_face:

  • Zitat

    Original von DeepZone
    jöngere ha ech doch gschrebe *g*.... wenn das wör alt bedüte wär mer jo i dem Forum ab 20gi scho alt :hmpf::winking_face:


    Esch mer doch ebe gsi, dass es ami ca. nochmene Johr weder usenähmed.... na de scho mol vel Glöck das es gli los besch ond de weder chasch omesause :winking_face:



    Omesause chan ig scho jetzt aber ig gschpüres halt immer no...

  • Hallo SERVER !!!


    Willkomme im Forum... und schön, dass nach dim Unfall wieder uf de Bei bisch, und mir dini Bekanntschaft mache chönnd !!! 8o:face_with_tongue: :top:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • au es salü vo mer.


    han hüt au gad bammel gha mer heds reh aber nume en ging id rippe geh meh ned. ben au no rächt vechlüpft aber esch zum glück guet usgange.
    (kei schrube ide schultere)


    also wünsch der glich vell spass do im forum und heb e gueti zyt uf de strass


    cu charlie
    (PS: schaffe in dietike velecht gseht mer sech ja mal am abig füre chlini tour)

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...



  • jo eh wieso nid und der r6 fahrer us oberriede chan ou grad mitcho :winking_face:

  • hallo SERVER,
    herzlich willkommen im forum und auf dass du nicht noch weitere ersatzteillager spazieren fährst
    tönt würkli hefftig die folge mit de begegnig mit reh

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Zitat

    Original von monky
    hallo SERVER,
    herzlich willkommen im forum und auf dass du nicht noch weitere ersatzteillager spazieren fährst
    tönt würkli hefftig die folge mit de begegnig mit reh


    Wars leider ja solltet ihr wirklich nicht machen