1 KTM meh im forum (my baby)

  • Zitat

    Original von maini
    kms-racing :rock: :klatsch:


    hnmm wie sölli das verstoh? :face_with_tongue:

  • Schöööön :D. De Akra gseet nach Luut uus :smiling_face_with_horns:



    PS: No was zum Thema Werbig für anderi Fore, lanes ez dine aber isch nöd gern gsee (bsunders reini Werbepostings für quasi Konkuränzfore :face_with_rolling_eyes:), chönder au per PN mache, isch kei Werbeplatform da....

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • Zitat

    Original von Spike
    Schöööön :D. De Akra gseet nach Luut uus :smiling_face_with_horns:



    PS: No was zum Thema Werbig für anderi Fore, lanes ez dine aber isch nöd gern gsee (bsunders reini Werbepostings für quasi Konkuränzfore :face_with_rolling_eyes:), chönder au per PN mache, isch kei Werbeplatform da....


    oh yes sie isch verdammt luut :smiling_face_with_sunglasses:
    muäs mal e lärmmässig mache hehe uf dä akrapovic page staht was vo 98dB (wenn dä silencer drinn wär nimmi mal ah) :wand:


    ok i müässts ja eigentli wüsse, bin selber mod im ne forum naja isch wohl serst, einzig und letscht mal gsi :winking_face:

    Einmal editiert, zuletzt von alex2k ()

  • En Eater uf 98dB abe? Dänn bisch ja immerno drüber, chaschen also ee grad weglaa :evil2::evil2::evil2: :P.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • :böse: nana sie isch zuegloh, hät sogar en e-nr uf em schalldämpfer und es biiblatt... aber äbä inkl. silencer... :smiling_face_with_horns:


    wievill wär denn zuegloh? hehe
    müässt mer nöd au 80% vo dä harleys beanstande...? :face_with_tongue:

    Einmal editiert, zuletzt von alex2k ()

  • Sind glaubs 94dB oder dänn das wo im Uuswiis iitreit isch (mängisch 95dB).


    Ich vermuete das Harleys bi Mässdrehzahl im Leerlauf relativ liislig sind und ersch under Lascht richtig lut werded wills dänn ersch richtig Bollered.

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

  • hmmm im leerlauf isch au akrapovic relativ liislig!
    i muäs mi korrigiere, gemäss produktbeschriibig vo akrapovic:


    Zitat


    noise measurements (dB / rpm)
    stock 91 / 3500
    akrapovic 91 / 3500


    http://www.akrapovic-ai.si


    wobii das chani fasch nöd glaube 8o

    Einmal editiert, zuletzt von alex2k ()

  • hei ciao du was hesch zahlt für die kompletti alag? wör mi no wunder näh


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • hoossaaaa !!!
    sehr schön... kms findi hammer


    edels heck !!!