Muäs luägä öb ich denn frei überchum. I dä Summermönät isch äs uf äm Bau halt relativ schwer zum freii zneh .
Gib no Bscheid.
greez

Anneau du Rhin
-
-
Wär sicher geil,hätti ou Ferie! Isch aber planned, dass ig denn uf Sardinie bi! Mit em Töff natürlech!
Ha di Date ou scho abchecket, wär ou no freie Plätz. Ig gloub ig cha nome kurzfrischtig zuesäge!
Geil wärs bestimmt!
-
mues luege..theoretisch söttis eigentli gah.
wie isch denn das mit dene kürs????
ich han ja no kein kurs 1. isch de 2. scho eher für fortgeschritteni oder wie??? oder lauft denn au no en kurs 1?????
chönd ja denn mal luege wie i fahre uf em video. wird gliii inegstellt. wett ebe nüd nachher übervordered sii weni innere zu schnelle gruppe bin.
isch für mich und die andere blöd.
-
Jo mir müästäd den aifach scho bald mol ahmeldä... Was isch mit dä andärnä? Isch suscht niämort däbi, wär doch geil s'halbe Töff-forum ;-))))))
@ DonBosco: He vergiss das mitäm Tempo das isch überhaupt keis Problem, am ahfang verschrecksch villicht wills halt au rechts überholläd, aber mach dir wägä dem kei Gedankä. Du wirsch no lang nöd zu dä langsamä ghörä, döt häts alläs mögliche a lüüt. Und wen wotsch, chasch dich au bi dä Tourer ihträgä, döt ghörsch sicher zu dä schnellschtä. Und äs isch würklich geniali stimmig, äs nämäd all Rücksicht und sind aifach begeistärät. Also wägä dem muäsch dir überhaupt kei Sorgä machä versprochä.
Wägäm Kurs 2 isch voll egal, dä Wildcard isch s'erschtmol grad inäs Freis Training mitcho und isch au gangä. Kurs 1 und 2 unterscheided sich eh nöd gross also das isch au überhaupt keis Problem...
Überlegäts eu nomol guät und sägäd mirs all wenn ihrs wüssäd. Äs wär dä Hammer.
-
13.september goht mir leider nöd. chan nur am Wuchäend, wel mir uf äm Bau i dä Summermönet maximal 13 Täg frei neh chön:(
-
Zitat
Original von Toretto
Jo mir müästäd den aifach scho bald mol ahmeldä... Was isch mit dä andärnä? Isch suscht niämort däbi, wär doch geil s'halbe Töff-forum ;-))))))@ DonBosco: He vergiss das mitäm Tempo das isch überhaupt keis Problem, am ahfang verschrecksch villicht wills halt au rechts überholläd, aber mach dir wägä dem kei Gedankä. Du wirsch no lang nöd zu dä langsamä ghörä, döt häts alläs mögliche a lüüt. Und wen wotsch, chasch dich au bi dä Tourer ihträgä, döt ghörsch sicher zu dä schnellschtä. Und äs isch würklich geniali stimmig, äs nämäd all Rücksicht und sind aifach begeistärät. Also wägä dem muäsch dir überhaupt kei Sorgä machä versprochä.
Wägäm Kurs 2 isch voll egal, dä Wildcard isch s'erschtmol grad inäs Freis Training mitcho und isch au gangä. Kurs 1 und 2 unterscheided sich eh nöd gross also das isch au überhaupt keis Problem...
Überlegäts eu nomol guät und sägäd mirs all wenn ihrs wüssäd. Äs wär dä Hammer.
ganz genau einfach die spiegel so stellen das du garantiert nicht rückwärst schauen kannst!!
-
jo also würd würkli gern cho. kläre das bis am mäntig mal ab. bis denn sötti zuesäge chöne.
wär scho geil wennd es paar lüüt kennsch.
und bi de tourer wetti mi nüd iträge.......
da holi vorher no d 900er hornet vom onkel ab
nei die git er mer vermuetli nööd für'd rennstrecki...
aber egal.
so langs nöd die lang strecki ufmached nin ich sicher nüd gaaanz so langsam mit minere, denn bis 200 zieht sie ganz ok. und denn muesi halt wieder i de kurve ufhole hihi
-
cool cool cool
-
Genau also ihr müänd eu wägäm Speed definitiv kei Sorgä machä. Das isch versprochä.
Chunsch au Laby? Mir müästäd aber den no üsi Töpf irgendwiä chli zrugg pimpä.
Törfsch bi 7200 u/min nur 100db ha, das bringsch mit üsäm Devil ohni än huufä Stahlwattä nöd anä. ;-))) -
mached doch eifach de original druf. gaht 5min zum wechsle.
ich deke würdi au de origina druff tue. nur scho us em grund wenns mi ufd fresse haut würdi nüd min 800stutz topf schliesse
-
Werd ich s'nögschtmol wohl oder übel müäsä machä Don. Guät das mitäm Sturz törf aifach nöd passiärä...
Nei isch scho klar, häsch eigentlich au rächt, aber äbä machä s'nögschtmol sicher dä Original Pot anä den han ich das ganze gschiss au nöd. -
Nur zur Info, dä Bl4cksh33p und ich sind jetzt ahgmoldä für dä Kurs am 14te und hät nüm all zu vill Plätz.
-
wo chan mer sich amälde und fahred ihr denn mit em töff here????
denn würdi mi euch grad aschlüsse und au cho.
und ebe wege de CBF..meinsch das langed???? oder stahni denn eifach als idiot nebe alles möglcihe 1000er und 600er supersportschüssle da???
-
Aifach uf http://www.cornu-moto.ch den fortbildungskurse und freiestraining uswählä. uf dä kurs clickä vom 14te stoht zwor heg nur no platz für tourer, das unterscheidets aber gar nümä wills jetzt 3 leischtigsgruppä git. Den füllsch döt us und bisch ahgmoldä... Den chunsch än Zettel über wo dich muäsch ihschätzä und ich würd mich den aifach bi dä cool gruppä ahmeldä, went schneller bisch chasch immer no wechslä. Und äbä wiä gseit ä CBF isch überhaupt keis Problem im Gegeteil, sie isch nämlich huärrä Wendig. Und wiä schomol gseit dä Kolleg isch jo sogar mit dä Duke cho. Ich säg dir, du wirschäs dä OOOOOOOberhammmmmer findä...
Mir fahräd bis jetzt vorussichtlich mit dä Töff usä, i guät 2 Stund bisch dötä das isch easy.
Falls no witeri frogä häsch, schicksch aifach ä PN.
PS: Mir melded üs bi dä mitlärä Gruppä ah, chöntsch also den au so machä, den sind mir au grad mitänand uf dä Pistä, isch amel no glatt wen mä sich mol wieder gseht, dafür gits den kei Privati fötäli sondern nur diä vom Fotograf.
Also loooooooossssss alli Ahmeldä...
-
aber weni di richtig verstande han chani mi au bi de tourer ahmälde und weni gsehne dass mer die zlangsam sind immer no zu euere gruppe wächsle???
ich fahre ja nonig so lang... also 1.5jahr und 15'000km bis jetzte.
also gange mi mal go amälde.
freu mi scho
-