Ein Hoi an alle!

  • hallo ond härzlech willkomme. vel spass do em forum.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

  • WAAAASSSSS ??!!! das cha ja nid syy dass iiir iiis mengisch nid verstäht odr?? i ha eher albe meeeih mit euem gschwafel.... so etz hani eis e chli mi dialäkt firchigno....

  • Au vu mir es "Salutti".


    Hmm, chamer ächt no öpper übersetze was de semmelreiter da gschribä hät? :grinning_squinting_face: Neinei mer verstahts scho (bim 2. mal läse), aber vilicht wärs doch nöd so schlächt, wänn am TS (dä nöd Superstar) sini Grossmuetter rächt het unds äs Fach "Berndeutsch" i dä Schuel gäbt...

  • Willkommen i dem Forum, und viel spass.


    Ebefalls e Unfallfreii und schöni Töffsaison wünsch ich dir...


    :smiling_face:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • Hoi T... ne denn Vornamen sag ich nicht, vielleicht magst du ja nicht erkannt werden.
    Also hallo TS-Superstar.
    Endlich hast du dich mal Vorgestellt, wir würden auch gerne sehen wie du und dein Töff Aussehen wenn du Lust hast Dich zu Präsentieren.
    Wie gesagt T ... bei uns läuft immer sehr viel.
    Stammtische Monatlich und viele Ausfahrten an den Weekends.
    Zu uns zwei, also bis mitte August läuft bei mir gar nichts mehr, bin voll Ausgebucht, ( Leider ) aber wir werden uns schon nocht Treffen. Denn ich werde diesem Forum lange Treu bleiben.
    Denn es ist einfach Genial.
    Gruss aus Thalwil beim schönen Zürichsee
    The Milan

  • @ TS-Superstar, scho easy wägem name :D!


    @ squeezie, hehe jo also be gwösse diealekt chönntmers fellecht scho mache, wobi du muesch jo au ned jedes wort verstoh, z.b. jetzt vom bärner-dialäkt!


    Also i persöhnlich wörd sones fach ned bellegge :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock: