Ein Hoi an alle!

  • Ich bin schon seit einiger Zeit begeisterter mitleser und leider nie dazu gekommen (faulheit, vergesslichkeit, zeitmangel) mich vorzustellen.
    Echt geile Seite.
    Da ich kein Eidgenosse bin liegt mir das Dialektschreiben nicht so. Ich hoffe ihr habt kein Problem damit.
    Ich fahre eine Yamaha XJR 1200.
    Dann wünsch ich allen eine schöne, lange, und unfallfreie Töffsaisson.

    Auf jetzt! Vollgas!

    2 Mal editiert, zuletzt von TS-Superstar ()

  • Hey TS-Superstar freut mi dass di noch no dezue bewoge hesch dech vorzstelle .. das ghört sech eifach :top: :D! demfall welcome do em forum ond wiiterhin vill spass ond au en schöni unfallfreii töffsaison!!!


    ps: i dem forum döffsch glaubs schribe wiet wotsch of jedefall schwiizer oder hochdütsch, weiss ned öb mer so freud hätte wend rossisch oder so wördsch afo schriibe :grinning_squinting_face: haha!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • wilkome bi eus im forum!! das isch doch glich wän du nöd guet dialekt chasch schribe...eifach mal probierä, es git eh kei rächtschribig ..:P


    na ä schöni und unfallfreie saison


    gruss Linkin

  • apros pos dialäkt schribe muessi grad no eine verzelle obwohl das ned i de thread passt aber der mönd jo ke antworte druf schribe dases nor ein poste het wo ned zom thema esch :grinning_squinting_face: also:


    mini grossmueter het es natel neu kaufft ond welle sms schribe, denn hanere zeigt wie das fonktioniert ond denn het sie gseit sie muess aber s sms of hochdütsch schribe well sie schwiizerdütsch ned chan schribe, denn hanere gseit jo schribsch eifach genau so wieds du seisch ... denn het sie gseit das seig jo schwerig ond vorallem sie heigi das ned i de schuel glehrt wienich :grinning_squinting_face: haha! denn hane sie nor frogend agluegt ond gseit das mer das au ned i de schuel glehrt händ :grinning_squinting_face: haha! jäjo so esch das halt! aber ebe es get kei rechtschribig wie de linkin scho gseit het also schrib eifach wiesder grad in sinn chonnt, aber wenns der ringer fallt hochdütsch z schribe ebe np :)!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Werds mol versuche. Also russisch wirds wol ned grad werra.
    @TS
    Sorry wegge dem Nome. Hanns erst später gmerkt.

    Auf jetzt! Vollgas!

  • Jepp, auch ein wilkommen von mir! :grinning_squinting_face:
    Vill spass da im Forum und uf dä Stross :smiling_face_with_horns:

  • ein grüss-dich aus der innerschweiz *g*


    VIEL SPASS UND GUTE FAHRT

    Gott erschuf die Zeit, von Eile hat er nichts gesagt.

  • es härzlichs willkomme vo mir und e unfallfreii töffsaison

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • hoi! au vo mir es willkome da ine, jetzt körsch au zu dem Huufe... :ugly2:

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • willkomme im forum und viell spass , ja au uf de strass deet eifach im äääm ... mass ?

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • salüüüüüüüü und vil spass da im forum... uf weli sprach isch ja de gliich :face_with_tongue:

  • Welcome...
    Keis problem wägäm schribä, ich verstohn d'Berner mengmol au nöd. ;-)))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    ich verstohn d'Berner mengmol au nöd. ;-)))


    Ich au nöd *gg*


    Au es Welcome in da House vo mir! :winking_face: :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: