• Nei das isch eigetlech scho klar dass mr die würde säuber usdrucke, süsch müest me das Züg no umenang schicke mit dr Post oder so :face_with_rolling_eyes:

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Jo das isch au voll easy. Also ich bin für alläs offä solang ich nüüt muäs uf mis Prunkstück chläbä... :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• btw. ech ha no em tzr forum e chli wärbig gmacht. velecht brengt das jo no de eint oder ander member :smiling_face:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• gseht aber geil us!

Wie heisst die schrift? wo gits die? *auchhabenwill*

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Merzi villmal...
    Wänn no meh so ussergwöhnlichi schrifte häsch, chasches au no dezue tue! :smiling_face_with_sunglasses:

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

• Gseet guet uus *thumb*

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• [QUOTE]Original von Wildcard
    Nachdem jetzt de Thread versandet isch und sich susch niemert me gmeldet het, han ich mol quick & dirty en ganz eifache Flyer zämeglismet. Nur so als Aregig :grinning_squinting_face:

Mir sötted nämli scho chli Werbig mache :winking_face:

[IMG]http://mypage.bluewin.ch/wildcard7/ :smiling_face_with_sunglasses:

allso dä isch gar nid so schlecht.. chli 0815 aber er chund übere.. :smiling_face_with_sunglasses:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• ey, merzi villmal! :grinning_squinting_face: