• ja wenn me ändlech mal die chläber chönnte a töff meche, de würdi sicher di eint oder anderi cho ineluege !!!!! aber die müesst me de halt mal fertig mache.....

• ja me het ja mal wölle chläber mach also so https://www.toeff-forum.ch chläber für uf d'schwinge, oder so ......... gloub das würd rächt öppis bringe..... :grinning_squinting_face:

ja bi scho es zyytli chilbi tuner, findi geil dä titel

• Zitat

Original von semmelreiter
    ja me het ja mal wölle chläber mach also so https://www.toeff-forum.ch chläber für uf d'schwinge, oder so ......... gloub das würd rächt öppis bringe..... :grinning_squinting_face:

ja bi scho es zyytli chilbi tuner, findi geil dä titel

hehe, ich has nid so cool dfunde :grinning_squinting_face:

und wer macht die chleber? aber in schwarz bitte und nid so uffällig..

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Nei diä Chläber müänd Pink sie und öppä 50 cm gross....
    Nei ich bin äbä au dinärä Meinig gsi, chli und dezent, aber den gsehts jo glich niämort und häsch glich öppis müäsä druf chläbä, voll nöd mis ding.

Jo mini Kollegä wo Töfffahrä sind eigentlich all scho registriert do :frowning_face:

Und Kolleginnä wo fahräd han ich kei *schad*

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• I wär ender drfür dass mr ganz chlini Flyer respektive Visitechärtli mache, wo me de amne Bahnhof oder amne Töff-Treff cha de Lüt a d Lenker lege!

Het öper graphischs Talent? Mues nüt grossartigs si..

Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

• Hm also Chläber chani nöd hälfe, aber mir bringt en schwarze nür willi en schwarze Rame und Schwinge han :D.
    Visitechärtli chönd ja mal all wo luscht und Ideä händ öppis mache und nacher chömmer das ne wo allne am beschte gfallt :). Am beschte findi wär schwarzwiis und nöd allzufill dunkli Fläche demitmers eifach chan uusdrucke und so.

Apropos Chilbi-Tuner, falls öpper no me Ideä hät für Rangtitel bitte säge, die Standarttitel sind irgendwie nöd so de Bringer, halt chli znormal :)).

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Also die Idee met de Chärtli fendi sehr guet. Ech luege mol öb ech ziit ha öpis z mache. Aber em mom gseds eher schlächt us. Han rüdig vel arbet.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Jo chärtli wär halt schon nöd schlecht, den chan diä einä machä, und die andärä chönds dihei aifach uf 100er papier druckä. Sölläd doch mol äs paar än Vorschlag machä und den chan mä s'beste schlussentlich wählä.

• Han nomol was wöllä sägä. Ich mein mir hend 40 Member's und ich glaubä mir schaffäts de schono das no äs paar meh chömäd, aber mir müästäd doch zersch mol luägä das diä 40 wo registriert sind au chli meh schribäd.
    Ich han s'Gfühl sind scho immer chli di glich am Postä :winking_face:

• Toretto: De herti Chärn, gell :grinning_squinting_face:

Ha mich grad bi eme Kolleg erkundiged wo scho mol selber Visitechärtli gmacht het: s'Problem isch eifach dass für dickers Papier (160g/m^2) sehr en spezielle Drucker bruchsch. Entweder me het so eine per Zuefall, denn got's (mit vil Gewurschtel), oder me het keine.

Ich würd vorschlo dass mer Flyers mached (so 1/4 A4). s'Design vo de Flyers als hochuflösends JPEG/PSD chönt mer jo öffentlich verfüegbar mache, und immer wenn öpper irgendwo a en Treff/i e Garage/weissdegeierwas goht chönt mer sich es paar usdrucke und mitne.

Wil alles anderi chostet eifach Geld :winking_face:

Edit: Wenn mer's doch würd wellä mache lo, do öppe d'Prise:

Flyer:
    http://www.geschenkkarten.ch/html/individual.html
    http://www.flyer.li/preise_flyer.php

Visitecharte:
    http://www.flyer.li/preise_visitenkarten.php

• Zitat

Original von Wildcard
    Ich würd vorschlo dass mer Flyers mached (so 1/4 A4). s'Design vo de Flyers als hochuflösends JPEG/PSD chönt mer jo öffentlich verfüegbar mache, und immer wenn öpper irgendwo a en Treff/i e Garage/weissdegeierwas goht chönt mer sich es paar usdrucke und mitne.

Genau so hani das au dänkt ghaa, s'andere isch zwar easy vom Papier und Druck her aber es isch halt ebä schochli tüür ;).

Und wäge de aktive Members, das isch halt immer chli so, eigendlich lauft erstundlich fill für das dasmer nume 40 sind :). Aber chli Zuewachs wär natürlich au super.

"Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)

• Mer gseds jo a de postings a wer do de chare schmeisst :winking_face: Ond ech dänke au, dass do no meh lüt cho wärdet. Duret halt am afang e chli.

Die lösig zom usdrocke esch definitiv die bescht. Das choschtet ned eine e leige vel, sondern es choschtet jede wo drockt e chli öpis.

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: