prüefig falsch aagmulde?

  • @Deep...
    Nei bisch nid..ich mach das au mit dä Spuurgass hauptsach nöd abstoh..und finds au no es lustigs spiel für a dä Chrüzig...so langsam und lang wie möglich zfahre ohni abzstoh..


    Und das mitm Vollischlag denki isch au wichtig wennt anes Resti häräfahrsch..und du muesch luege das nöd in See abefahrsch machts eifach es bessers Bild...wennt chasch in eimol ume und nöd muesch füre wieder zrugg und wieder füre..mini meinig...


    Und das mitm Slalom isch sehr wichtig..müesstischen nochli schneller üäbä..aber ich glaub das isch däfür das du wennt muesch am züg schnell chasch uswiche..(bsp. LKW verlürt vor dir dLadig..was machsch?? Du wichsch us wie im Slalom...chli schneller halt..

    The World is yours...

  • Dä Bl4ck_Sh33p und ich konkuriäräd üs äbä amel a dä Amplä, halt aifach dä wo länger hockt isch dä Chef. ;-))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von Toretto
    Dä Bl4ck_Sh33p und ich konkuriäräd üs äbä amel a dä Amplä, halt aifach dä wo länger hockt isch dä Chef. ;-))



    :muhaha: no doof wenn beid wänd chef si...de landed er am Bode *gg* :grinning_squinting_face:


    @Bl4ck_Sh33p...met em Länkischlag hesch du scho rächt...aber ech cha au met vel vel Üebig mi Töff am Länkischlag nöm wörkli hebe.... ond met guet voruus dänke (wo parkiere, wie de Töff hestelle usw.) cha mer das omgoh. Aso so gseh esch das weniger wechtig...so dänk ech :winking_face:

  • ich wird eifach s'gfühl ned los das ihr mich falsch verstönd oder ned richtig.


    ich segs namal
    i dere extreme wie a de prüefig, mached da die wenigschte. klar wend mit em kolleg das ampelspiel machsch, chunnsch ad spurgass ane ---> würklich so langsam fahre wie a de prüefig 10m i 15sekunde!
    klar ich fahr au ned voll rotz ad ample und stah den ab.


    sheep.
    also wenn du uswiiche duesch wie du slalom fahrsch, de verschnetzleds di ja bös. bim fahre duesch mit gegelenke uswiche oder kurve fahre ned mit em lenker umezieh.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Ich würd eifach behaupte:
    Wenn die paar Sache wo mer a de prüefig nöd chan mache, Spurgas, Slalom, Hinterrad Vollbremse und Bergafahre. Denn sött mers Töff Fahre eifach sie lahh.
    Ich finde das ganze hät scho en Sinn, sust würd mer das au nöd mache und me gseht ja, wieviel das dört immer duregheiet und nomal müend zum Fahrlehrer ga.
    PS: Isch mini Meinnig.
    Es hät e Töff Fahrer ( Vespa, Scooter ) wo mer nöd uf d`strass söt lah.

  • falls immer no problem mit em parcours hesch denn gits nur ei gueti lösig:


    1. entweder e supermoto miete, denn mit so einere leisch die ganze manöver easy here oder mietisch der e CBF500ABS. mit dere chasch au nid viel falsch mache :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • hmm... wot ja ned blöd tue, aber die parcours gschicht... die gaht mit jedem bock, au mit ere duc wo praktisch kei ischlag het. fahrstunde neh hilft da wunder, mit dem übsch die sach, bis es chasch. notfalls halt au ufemene parkplatz töggeli fahre üebe...


    triplegruess

    burning angel wings to dust

  • meld mich nach langer abstinenz wider zrugg :grinning_squinting_face:


    also ich bin immerna de meinig das de parcour für e strassemaschine zeng isch! basta, das isch mini meinig
    denke au dasi kein schlechte töff fahrer bin nur willi ned mit de strassemaschine de parcour ned durre chume oder will ich vor de ample ned chan 10meter i 15sekunde fahre!
    finde am milan sini ussag scho gad chli derbes, jede wo mit simm töff seb ned chan fahre, setti ned döfe töff fahre. e strassemaschine isch eifach ned für sowas konzipiert, fertig.


    naja wirde den im september namal mit de zephyr aatrette. villicht versauis den ja ned :grinning_squinting_face:


    donbosco
    bin ebe mit dere zephyr (föteli irgendwo uf de erschte siite) aatrette. bim üebe hanis au guet im griff gha, nur halt die scheiss nervosität, hett mer de rescht geh. janu shit happens


    PS: lahn mich immerna gern vom gegeteil überzüüge. strassi hinwil isch samschtig sunntig ned abgsperrt, wenni ziit han, bini innerhalb vo 15min det... also... wer traut sich :smiling_face_with_horns::face_with_tongue:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • hehe


    ich würd scho mal cho wend wotsch.


    mit de CBF chani alli verschiedene manöver ohni problem fahre. da nimi's scho uf :smiling_face_with_horns::face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von DonBosco
    hehe


    ich würd scho mal cho wend wotsch.


    mit de CBF chani alli verschiedene manöver ohni problem fahre. da nimi's scho uf :smiling_face_with_horns::face_with_tongue::grinning_squinting_face:


    das glaubi der sogar ufs wort :grinning_squinting_face:
    ha meh so id strassemaschinefraktion welle steche... die wos aagaht, wüsseds scho :grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • und wend mer dini R6 zur verfüehgig stellsch versuechi mis glück au gern mit dere :grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Hallo!


    I bin dahmals mitere speed four a Prüefig.........iischlag was isch das????? .......und hey, es isch gange!


    Oepps nacher au bruchsch sei dahingstellt.....aber wenns üebsch den chasches irgendwenn. Min Fahrlehrer hett nöd uf minere chöne.....isch ebbe nöd a de chli iischlag gwönnt gsi.


    mfg Thomas