prüefig falsch aagmulde?

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    jo sry maini, hans gmerkt woni de bitrag vo mer nomol gläse han ... han ned absichtlich din name falsch gschrebe :(!


    easy hans au ned tragisch gnah:)




    danke leutz, wirde morn namitag gad aalüte und en neue termin mache, halt möglischt schnell.
    hoffe mis prüefigspferd isch den au wider z'haa! Mit de R6 schaffsch da zeugs ned, und jede wo mer was anders behauptet, muens mer zerscht z'hinwil bewiise!!!
    vorgeschter so en grossschnurri au driigheit z'hinwil und de hett na e nackti gha.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini heisst das wenn ich sägä es goot das ich denn ä Rundi mit dinärä R6 dörf go Racä :muaha:


    Gruss Dani-7R

    Ein roter im Club der grünen .....................

  • hmmm, Ich bin no niä Zephyr gfahrä aber ich chan mir niid vorstellä das diä viel agiler söti sie we Dini R6...



    Gruss Dani-7R

    Ein roter im Club der grünen .....................

  • die isch rattescharf, eigendlich es chinderspiel (emel sicher für de linkin, den de chans ja au mit de r6) de parcour z'bewältige. lenkiischlag fascht wie bime velo und wend merksch das der s'bike uf e siite ablige will, gisch bis gas, lahsch kupplig los und scho staht sie wider stabil.


    s'erscht bike woni mit vollem lenkiischlaag ein chreis nachem andere han chönne fahre.


    bins mer na fasch am überlegge öbi die als 2.t bike söll chaufe, macht huere laune.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • maini
    Bewis der au sgegeteil han mini Prüäfig au mit dä R6 gmacht..au bim erste mol bestande..und das mitem es bizeli gas geh goht au bi därä...chli hinderbrems chli gas und die sach isch grizt..Dä grösst scheiss bi dä R6 isch eifach das der immer dhand zwüschetem Tank undm Lenker ichlemmsch..das isch achli bitter zum gas geh nocher..aber es goht...

    The World is yours...

  • Jep äs goht, guät ich hans au mit dä Z1000 gmacht, aber mit dä Mito han ich dazumal dä scheiss au müäsä machä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • merci Bl4ck Sh33p das ich nöd dä einzig bin wo seit, dass mer mit de R6 prüefig cha bestah...:P das mit em gas geh gaht würkli so wie du seisch, söt eigentlich keis problem sie. isch halt alles üebigssach...

  • sheep und linkin


    wie gseit, lahn mich gern überzüüge, z'hinwil isch's immer usgsteckt :grinning_squinting_face:


    unmöglich isch es sicher ned, aber gseh de sinn ned dehinder wieso ich mer da eine sell dermasse abrackere, wenn ichs spöter i dem maas eh nümme bruche. wenn ich nöimet will ga umefahre woni slalom oder langsam fahre muen behersche, hett mer ja sicher kei strassemaschine kauft. und er müend mer jetzt au ned verzelle das ihr imne stau au immer s'spurgässli mached nur so zum spass :grinning_squinting_face:
    also, wiso sich da müehsam aaeigne wenns nachene eh ned bruchsch?!


    toretto
    125erli sind au kein verglich zu de 600er. mit de tzr hani da gschmeus au ohni probs gschaffed.

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Hmm also e Senn gseh ech hinder dem ganze scho.....wenn ned chasch langsam fahre met dim Töff ond au bim Slalom ned wörkli beherrschisch de jo.. hmm ergendwie ghörts eifach dezue sie Töff soguet zbeherrsche! Ond ech fahre im Stau hüüüfig "Spuurgas" oder die glich Üebig helft der au langsam of Chrüüzige zue fahre, ond abzfahre ohni abzstoh.
    Was ech aber au ned ganz begriffe.... Das mer e Töff am Länkiischlag söt bewege chöne.... weiss jo ned wies met anderne Töff esch, aber bi mim esch das fasch onmöglech...da sUmkippe extrem esch bi dene... wenn eimol biz schräg besch ond am Länkiischlag besch nötzt alles Gas gäh nüt meh.

  • maini hesch aber glück muess mer niid zeigä das mer das Bike won mer fahrt beherst..... HHmmmm Verkerssicherheitslücke .... mues ich grad mäldä :ugly::engel: Ebä ich kännä die jetzigä Prüefigä ja niid aber ich han mini Prüefig jo au mit minerä ZX-7R gmacht........



    kleiner Tip... neuer Pneu kaufen und ein Burnout machen bis zum Profilminimum... uf därä Plattä sötti dä töff ja fascht vomeleigä stoh :arsch: (Spurgasse)



    Niid zernscht näää :grinning_squinting_face:



    Gruss Dani

    Ein roter im Club der grünen .....................

  • deepzone
    ha ned gseit ich fänds unsinnig oder gsäch gar kein sinn dehinder. aber chasch mer doch ned verzelle das du im stau oder wend neumet langsam anefahrsch so "spurgässlisch" wie a de prüefig, also 10meter 15 sekunde :face_with_rolling_eyes::confused_face:


    slalom und versetzte slalom, meine also echt... wend mal ine situation inechunnsch wod da müestisch aawende, sprich so versetzt sind hinderniss uf de strass, glaubi weniger das nur eine da inne in echt uf d'idee chunnt "ou da hani ja mal glernt, also wiso abstah?" nene, da chönd er mer jetzt ned aageh.


    gsehne de sinn dehinder aber scho, ich meine ich als experte würd glaub au nimertem hinde druff hocke wo die sache ned im minimum beherscht.


    fazit: ich bi de meinig das die üebige guet sind für de expert, demit er sich es bild chan mache wie sattelfescht de prüefling isch. Im töffalltagslebe chasch sicher d'spurgass bruche, aber ned i dem usmas wie mers a de prüefig muen mache.
    Klar isch's au guet wenn mer weiss wo sind mini grenze und wo sind d'grenze vom töff. aber slalom oder versetzte slalom wird mer wohl im alltagslebe ned würklich aatreffe, und wenn doch, den wird mer ned uf d'idee cho das mer da ohni abstah würd mache.


    dani
    en biitrag mit so villne komische smileys chan mer ned ernscht neh :arsch::grinning_squinting_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Also jo mag sie dasäs mitäm 125ccm nöd sglich isch, das verstohn ich no. Ich bin aifach dä Meinig, dass alläs wo du mit dim Töff üäbsch, egal was, äs
    bringt dir immer öppis äs isch aifach guät fürs Feeling. Au wenns einzige isch, das
    richtig reagiersch wen er am Lenkihschlag mol ahfangt kippä oder das wenigschtens
    weisch wiäs isch. Ich mein i dä Stadt chasäs schomol geh, das du ä langsami Spitzcheri
    muäsch fahrä, denn muäsch scho nöd wüssä ah das han ich mol glernt, aber du sötisch
    automatisch richtig luägä. Isch mini Meinig, aber ich bin halt au einä vo denä wo
    immer so kürsli macht und au mol wieder goht go üäbä bremsä etc.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ech gsehs glich wie de Toretto..ond ha das eigentli vorher met em Biitrag au welle säge....


    Klar fahrsch du ned Slalom of de Stross...aber die einzelne Teili vom Slalom bruchsch du ganz bestemmt... nor scho wennt biz nöch amene Hinderniss stohsch ond wotsch rondome fahre... Ond wenn ech a e chrüzig fahre..ond gseh das e Löcke chont aber ech no zschnell be...fahr ech sehr sehr hüfig so langsam wies es halt eifach brucht..dass ech jo ned muess abstoh...also ech be eini vo dene wo das macht das "Spurgass" fahre..weiss halt ned, evt be ech die einzig.


    Die ganz sach esch sehr nützlech...nor die Experte übertriiibets biz met de "gnauigkeit"... wie scho gseid, Kunst för mech sälber esch, die ängst möglechst Wändig änezbrenge ohni in Länkischlag zcho... aber das wär dene jo scho zwenig guet hmm



    Aber schlussändli scheiss egal...jede muess do dore....wie mer de of de Stross fahrt, sei jedem selbst überlassen....