der Donny ist da

• hallo.

also erst mal weshalb ich hier gelandet bin:

ich bin in verschiedenen anderen foren tätig wie dem hondaboard und http://www.mototreff.ch

von da kenne ich auch roger (4ska) der mich auf dieses forum hier aufmerksam gemacht hat. und so bin ich nun auch hier :grinning_squinting_face:

zu meiner person:

ich bin 19 jahre alt und fahre nun schon ein bisschen länger als 3 jahre motorrad und roller.

angefangen hat alles mit einem 50ccm Gilera Runner SP, den ich zuerst ein jahr mit der alten 45kmh regel gefahren bin und dann nach der neuen A1 regelung entdrosselte.

danach habe ich mir mit 18 den traum des eigenen grossen motorrades erfüllt und eine schöne neue CBF 600n gekauft.

diese fahr ich nun schon seit anfang letztem Mai. also schon ein bisschen läönger als ein jahr und konnte schon einiges an erfahrung sammeln, auch wenn ich noch weit davon entfernt bin mich als erfahren zu bezeichnen. da gehören schon noch ein paar mehr km dazu als meine 20'000.

was ich beruflich mache ist eigentlcih auch schnell erzählt.

ich habe soeben das Gymnasium abgeschlossen und mache nun zuerst mal die RS und danach ein jahr pause. dann beginne ich mit einem medizinstudium.

So nun aber genug geschwafelt.

hier noch ein Bild von meinem mopped.

(ist schon nicht mehr aktuell, da ich gerade heute einen neue heckinnenverkleidung drangebaut habe und noch ein schöner bugspoiler folgen wird :smiling_face_with_horns: )

[Blockierte Grafik: http://www.cbf600s.de/cbf1.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.cbf600s.de/cbf2.jpg
    [Blockierte Grafik: http://www.cbf600s.de/cbf3.jpg]

SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

• hoi! cool, wider eine meh ;o)

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• Milan

tja wie ich usgsehne müend er scho selber usefinde uf ere usfahrt.

ja de töff wird immer schöner. am afang isch er chli langwielig gsi vo de optik. bin irgendwie kein fründ vom 0815 standart, ab band töff.

mues immer öppis zum baschtle hah. und han au no gnueg idee.

morn wird ebe no alles mit em nummerschild und de neue heckinnenverchleidig neu gmacht.

• gruzz dem donnie und viel spass... so vo wege usfahrt, währ da wuchenend gad eini und s'hett na plätz frei:)

0815 isch langwilig, segs am töff oder lebensiistellig :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• am nächschte wuchenend hani leider kei ziit, da ich ei wuche is tessin gange.

natürli mit töff verstaht sich :smiling_face_with_horns:

• au es wilkomme vo mir... ich bastle au immer chli öpis a mim töff, bin au kein fan vo standard töff... leider spilt amigs s`gäld nöd so mit...

have fun bi eus..:D

• ja das blöde geld.....

ich chauf mer ebe recht viel teil bi ebay.

isch oft viel billiger wenn mer weiss wo :grinning_squinting_face:

han mer jetzte grad e heckinneverchleidig für 21euro anstatt 124euro woni im lade zahle ersteigered und no en bugspoiler wo im lade 189euro choschtet und ich han nur 66 zahlt.

und alles neuwar vo töffhändler wo die teilbi ebay abütet. also würkli zwei schöni schnäppli.

nächscht wuche chani alles lackiere und fertig montiere. denn bruchi nur no e schöni lampemaske, doch die sind leider alli so verdammt tüüüüt :frowning_face:

• hey donbosco, au es herzlichs welcome in da house vo mer ... fell spass ... ehhm woher chonsch du eigentli?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• komisch wieso hets das nid agäh?????

han doch alles inetöggelet.... so en mischt....

chume vo zumikon, das isch grad i de nächi vo züri chli uf em land. bruche ja e schöni strecki vor de hustüre :grinning_squinting_face:

• hehe ach so ok :)! ehhm so apros pos i töggele ond es speicherets ned, das esch be mer be de ICQ nommere, i han sie scho öppe 3 mol ige ond gspeicheret, betonig of GSPEICHERET, denne go aluege ond d nommere esch ned drinne ... @ admin, weisch wiso dass das ned goht?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• sali don

au es herzlechs willkome vo mer und vell spass im forum

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• Wie isch das Lied gange ? "...Don Bosco amico nostro..." :face_with_tongue:

Herzlichs Willkomme au vo mir... :smiling_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo: