Kino & Filme


  • schräg isch er nid mal umbedingt, ok wo ich in vor jahre mal gse ha, hanen au schräg und luschtig gfunde..


    aber wän ich de film hüt nomal aluege, find ich ihn eher scho truurig und ernschthaft.


    sind nämlich nid wenigi nachem chrieg vo vietnam, nachdem dass sie mit droge vollgstopft worde sind, ohni integration oder enzug, eifach wieder id zivilisation vo de usa retour gla worde..


    und öppe so wie im film hets den usgse.. :face_with_rolling_eyes:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Zitat

    Original von Nr11 Rider
    Toretto


    memento isch für mich eine vo de beschte film ever. i han de sicher scho öppe 8 mol eim johr gseh. eifach hammer.


    hehe ich ha pulpfiction siner zit öppe 15 glueget inerhalb vo ca. 2wuche


    aber mini ex isch de hammer gsi, die het dirty dancing inerhalb vomne halbe jahr öppe 30x glueget..


    und wer isch de leidtragendi gsi... ich natüli :wand:

    -=[CARPE NOCTEM]=-

  • -=[CARPE NOCTEM]=-

  • Hehe hallo Laby äs zitat vo dir selber??? :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Zitat

    Original von -=TS=-
    kennt eine American History X??? wenn jo wie fende der de???


    Findi en hammergeile Film...han letschti gad Romper Stomper glueget das isch eifach in England Chinese(Fitschis) gege Faschos...dä isch achli härter als American History X finden aber nöd so geil wie History X...

    The World is yours...

  • Zitat

    Original von DeepZone
    Zo Sin City.........ned empfehlenswert!! I de Pause send om eus ome scho diversi Lüt Hei gange. Ond ech be fasch igschlofe noch 15min. Esch eifach e total schräge "Felm" .. naja ech empfehlne ämu ned wiiter.


    WAAAAAAASSSS??? Sin city isch dä Absolut hammer...ich find dä Film so genial...filmtechnisch ischer verdammt geil gmacht...jo guet dstory loht sich drüber stritte..isch halt en Comic und das isch die erst Comic verfilmig wo au würki en Comic isch....für mich zumindest..ich find en hammer...

    The World is yours...

  • Zitat

    Entstehungsgeschichte


    Frank Miller schrieb den ersten Band ursprünglich als Fortsetzungscomic unter dem Titel Sin City im Comicmagazin Dark Horse Presents (Ausgaben 51 bis 62) und im so genannten 5th Anniversary Special (Juni 1991 bis Juni 1992). Die Geschichte wurde von Kritikern und Fans hoch gelobt und ausgezeichnet, so dass im Frühjahr 1993 eine gebundene Version unter dem Titel The Hard Goodbye auf den Markt kam.


    Sin City war mittlerweile der Oberbegriff einer ganzen Reihe von Kurz- und Fortsetzungsgeschichten sowie mehreren längeren Comics geworden, die Miller viele weitere Preise einbrachte und schließlich in dreizehn Bänden veröffentlicht wurde.


    bzw. 8o


    Zitat

    Verfilmungen


    2005 erschien ein auf Sin City basierender gleichnamiger Kinofilm unter der Regie von Robert Rodriguez unter Mitarbeit von Frank Miller und Quentin Tarantino. Zahlreiche bekannte Schauspieler wie Bruce Willis, Mickey Rourke und Jessica Alba treten in der von der Kritik recht positiv aufgenommenen Verfilmung auf. Fortsetzungen sind für 2006 und 2007 geplant.


    Der Film behandelt die Geschehnisse in Sin City (Band 1), The Big Fat Kill (Band 3) und That Yellow Bastard (Band 4) entsprechend der originalen amerikanischen Lesart.


    http://de.wikipedia.org/wiki/Sin_City_%28Comic%29

    2 Mal editiert, zuletzt von alex2k ()

  • Ech ben letscht Wochenend de The Island go luege ond hanen no recht guet gfonde! D Handlig esch zwar so lala, deför escher sösch ned schlecht gmacht.

  • Zitat

    Original von Bl4ck_Sh33p


    Findi en hammergeile Film...han letschti gad Romper Stomper glueget das isch eifach in England Chinese(Fitschis) gege Faschos...dä isch achli härter als American History X finden aber nöd so geil wie History X...


    Han au beidi gseh.. Wobis bi beidne ziemli "Assozial" hergaht..


    Romper Stomper: So assoziali Skins wo inerä Fabrik huset ( Die bsetzät ) und eifach gäge d Fitschis hetzet.. Erinnerät mi a dSchwiizer Punkszene :ugly5:


    American History X: Überzügte Rächtsextremist wird dur dä Knast "neutral" und wet dä Brüeder us dä Szene hole.. Schlussändlich verschüsst en Schwarze sin Büreder.. Sälbst ironie?


    @ White The Island hani au ganz guet gfunde, und das wäg dä Gschicht. Bi dä meiste Film gseht mer vorus wies usgaht aber bi däne womers nöd vorher gseht sind würkli Top Film!



    @ Schaf :grinning_squinting_face:


    Sin City findet viel guet aber au viel scheisse.. Mal luege wien ich en finde :grinning_squinting_face:


    Min(i) Lieblingsfilm:


    Lord of the Rings
    Braveheart
    "Pralle Ärsche" :lol: :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: (Sorry hät müsse sie)

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • Jep Pseudo dini zwei Liäblingsfilm sind au beidi zimlich hammer, wobi ich mich äbä nümä chönt für 2-3 entscheidä findä fäng sovill film aifach dä Hammer.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • also nume mal schnäll mini favorite:


    bube, dame, könig, gras --> dä absolut hammerfilm


    und de halt no d'matrix-reihe.... findi eifach geil gmacht !!

  • Zitat

    Original von semmelreiter
    bube, dame, könig, gras --> dä absolut hammerfilm


    Hehe, jaaa de isch geil. Hani uf DVD, chamer immer wieder luege :top:


    Finde FightClub isch auno eine wo nöd döf fehle under de Favorite ;).

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)