Kino & Filme

  • Zitat

    Original von Scooby
    ja, fantastic four mues hammer sih, chunnt nögscht dunnschtig is kino!


    Hanen jetzt grad schnell gluegt gah....isch nöd so de hammer, aber ich denke gschmacks sach :winking_face: :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • kennet ihr bang boom bang ?? isch no voll e geili düütschi produktion.... findi voll witzig mitem oli korritke..... geit huere ab

  • @ semmelreiter, kA, no gar nüüt vo dem film ghört ...


    @ black devil, hoffe du fendsch eifach so fantasy filme ned so guet ich gangen nämli am donnschtig oder fritig em kino go luege ... aber de trailer het mer emu scho rächt gfalle ... naja i gsehs jo denne!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Zitat

    [i]Original von -=TS=-[/!


    @ black devil, hoffe du fendsch eifach so fantasy filme ned so guet !


    Nee...Spiderman hani geil gfunde :grinning_squinting_face::face_with_rolling_eyes:

    [SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

  • Hi
    War gestern auch in Mr. und Mrs Smith. Na ja - ein Filmchen halt. Hat ein paar witzige Szenen, aber Brad Pit hat mich Schauspielermässig noch nie von den Socken gehauen.


    Was ich selber gut finde:
    - Seven
    - Head
    - Liga der aussergewähnlichen Gentleman


    Was Action-mässig gut rüber kommt:
    Tripple-X
    Speed
    die meisten Filme mit Bruce Willis (z.B. der Schakal)
    oder auch die ganzen 007-Filme


    Hat zwar Spidermann auch gesehen, aber irgendwie bin ich wohl zu alt für solche Sachen. Da schau ich mir doch lieber irgend einen Walt Dysney (König der Löwen o.ä.) an, der ist dann wenigstens wirklich gut gemacht. Ebenfalls in die Kategorie "muss nicht unbedingt sein" gehören die ganzen Bat-Mäuschen Filme - auch wenn sich Schwarzenegger als Eismann ganz nett macht.


    ooch - gibt so viele Filme. Jeder Geschmack ist anders und Hauptsache es gibt ein bisschen Action oder was zu lachen. So dämlich die Filme auch sind, aber z.B. Rat-Race oder Eis-Age (bald kommt Teil 2) haben so viel versteckten Witz, dass man da einfach lachen muss. Vor allem Eis-Age hab ich schon mehrmals gesehen (hab ne DVD-5.1 Anlage zu Hause) - da sieht man immer wieder irgend was neues (das Eichhörnchen ist einfach der Hammer :grinning_squinting_face: )


    Marc

    Einmal editiert, zuletzt von Yam660 ()

  • Ja dä Leon hä style!
    Sin Ringtrik isch eifach hammer! :smiling_face_with_horns:


    Luäged ihr eigentlich kei Film mit historischem hindergrund...?


    Braveheart, King Ather, Rob Roy,... oder Dragon Heart?

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • isch das nid de wo eine es Haagechrüütz als Tatoo hät? und eine biis doch na in Randstei... glaubs de Scooby kenten...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • hey Stubehockeri... Dragon Heart.. en historische Hindergrund... HAHA! Das isch doch de wo eine es halbs Dracheherz hät...

    "maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

  • jo das esch de film ... american history X fendi no guet weller d problematik zwösche de schwarze ond wisse zeigt in america!!!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Wämer sich bitz mit dä nordischä Mytologie usänandersetzt weismer, dass das für diä Ziit 'realistisch' isch. Wil di nordischä Völker dä Drachä sehr vil Chraft zuägschribä händ. Folglich ischer zwar under Fantasy, hät aber än gwüssä historischä Hindergrund.

    Wer lesen kann ist klar im Vorteil! :wand:


    Wenn die Treue Spaß macht, ist es Liebe!

  • Han hüt welle mit dä Fründin is Kino und han kei ahnig was so lauft also sprich was lauft und au guet isch :grinning_squinting_face:


    Händ ihr dä Sin City scho gseh? Oder The Island?


    Merci für euri Tips etc :grinning_squinting_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • aso de sin city gönd mer höt go luege......


    The Island ha ech noni gseh..aber de sell rächt guet si. De wo ech sälber cha säge das er guet esch, esch Mr. and Mrs. Smith.... aber de wersch dänk scho gseh ha..

  • Mr. und Mrs. Smith hani nonig gseh :face_with_rolling_eyes:


    Dä The island isch würkli guet!! :top2:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup: