sali. ech wönsche der do em forum vel spass ond mer trefft sech secher mol ofere tour.

Hallo, da bin ich
-
-
ONd vo mer au no es Willkomme..
-
hey Peak, mich gsesch sälte bis gar niä ufere tuur... du weisch... mis mami... ;oP
-
hoi ou vo mir
ZitatOriginal von semmelreiter
ah ja no öppis zu dire signatur......... also i bi ja bärner und dr meinig äs sött heisse: lüku........ iii bi diii päppu, oder hie bi üs im tal würd me säge: luki, ig bi diii ätti.....giinääu, abr jeze bisch ender gsi =)
-
Und no äs ciao vo minärä siitä.
-
Moinmoin....willkomm...
-
Au no es sehr verspötets Willkome vo mir
-
Also... zum ahfälligi Missvertändniss zbehebe... mit Isis nisch nid de Velolade gmeint... ich meine di ägyptisch Göttin... (man Milan!!!)
so eifach das das mal gseit isch... tzzz Manne... kei Ahnig... *grmbl* -
entschuldigung
grumpfl
han dich nöd welle beleidige -
*lach*
milan, DAS wirdider namal vergeh.. -
sali Isis , bin zwar au es mami aber eis wo sälber töfffahrt , mueschere hald mal zeige wies gaht dänn chönder zäme go tüürli fahre *harrharrharrr*
also herzlich willkomme im forum und mal uf de strass oder i de beiz -
tja mis mami sisch füränder oft mitgange wen min Vater uf Tuur gange isch, aber diä Ziite sind glaubs verbii...
tja, was willsch da mache... aber bin geschtert ämel mach chli mitem Linkin underwäx gsih... de Albis und so paar Puuredörfli... und schlimmschti isch, mir hät de Arsch scho wehtah... isch halt na chli ungwonnt....
-
hehe...
nach 60km tuet dir scho de arsch weh... wart nume mal bis uf ä gossi tour mitchunsch...
-
ja möcht umbedingt mal mitcho... und den tuet mer de arsch halt weh... chan ja ufem Buuch den schlafe...
-
Dir söt mer mal de Arsch versohle. Lach
Nei Spass . lol
Sötsch mal mit mir mit cho.
Ich mach amis 780 Kilometer mit einer klitze chline Pause um en Kaffi Ztrinke. Rofl -