Chönd ihr das au? :D

• haha lol d isis :D! schrib eifach do ine ond het ke plan om was dases do goht loool :D! @ maini jo scho klar ebe es esch au met em töff verdammt gförlich aber emmer no besser als ebe meteme auto!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hey TS... ja und?? ;oP

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• hehe has nor lostig gfonde :D! so als info, es goht drom dass eine met öppe 200 em wheely a de bulle verbi gfätzt esch ond denn beni ofe ghostrider abgschwänkt :D!

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• Also mal zu däm typ mit em Wheeli, mol dä siech hät stile:rock: muesch der nur mal d gsichter vo de Bulle vorstelle :grinning_squinting_face: sini ussag isch au hammer, nur mal wölle d machine teschte :ugly: j

Dä ghostride find ich, dä isch irgendwie nöd ganz hundert. Zeinzig was ich no krass finde isch das er no nie vertwütscht worde isch.

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• das mit em ghostrider und de rekord bräche... ich glaub scho dass dä das würd schaffe, in eim film macht er ja en wheelie mit 320km/h.. 8o sie sägeds zumindest dass es 320km/h isch, mer gseht leider dä tacho nöd. aber ebe,wie de maini scho gseit het, er müesst siche z`erchänne gäh.
    ich find die sind beidi nöd ganz bi trost, dä ghostrider und dä wos blitzt het..:D

• jop meine mit 200 bis da nur scho s'bike wider uf bedne redli hesch, da vergaht huere viel weg. kolleg hett mal es video abeglade, da isch au eine zimmli schnell am mändle und de ander nebeddurre am filme. de hetts so dermasse underschetzt, hett s'vorderrad gad na an bode bracht, bizli gschwadered und den volle hahne ines parkierts auto prätscht. tja den isch s'video fertig gsi, aber ich denke de wirds bös verwütscht ha :wand::böse:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• De Wältreckord gaht ja au uf 1 Kilometer. Das wär s'einzige Problem für de Ghostrider. Aber bi 320 häsch schnäll 1 km! :ugly: . Sini Turbomaschiene lauft ja ca. 450! :hehe: . Zum Teil übertriebt er's ja scho chli und er schönt scho öpper umbringe mit siem Gschoss uf 2 Rädli, aber naja, d'videos sind glich geil :engel: :evil2: . S'Geilschte find i eifach e Ussag imene Interviev: Er fahri jetzt scho 10 Jahr so, und ihm seg na niä was passiert. Nur di andere Verkehrsteilnehmer wo extreem unberächebahr fahred seged es Problem, ....

:ugly5: Geile siech :ugly:

• Zitat

Original von Wolverine
    Sini Turbomaschiene lauft ja ca. 450!

hei isch nid dr witz tread do! =P

450? weisch wo isch fischter? :winking_face:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten

• Zitat

Original von $nail

hei isch nid dr witz tread do! =P

450? weisch wo isch fischter? :winking_face:

Hehehe, ups :face_with_tongue:

Hey gutes Mann, ich nix verstehe dini konise Dialekt tun. Was tun heissen fischter?

Er hät imfall sälber gseit sini Maschienä laufi 450!
    :evil2: Musch der da mal vorstellä! :ugly: Da muesch di brutal am Länker feschtkralle!!! :ugly:

• Zitat

Original von Mercutio

:öm: also wenn er's sälber seit, denn muess es jo stimme :face_with_rolling_eyes:

450? Gar nöd gwüsst das Töff scho so schnäll laufet? :öm: :haha:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

• Zitat

Original von pseudOnat

dochdoch, de ghostrider seit jo sälber. xehni dich übrigens mol wieder? du schuldisch mir no 20 stutz :grinning_squinting_face:

Bück dich Fee, Wunsch ist Wunsch...

• Zitat

Original von pseudOnat

Sini Turbo-Dingsbums-Hayabusa hät au ganzi 500PS!!!
    8o . Aber i weiss natürli nöd, öb er scho mal so schnäll gfahre isch. Will sieni Maschienä hät ja chum verschallig drah. Und bi 450 riests sicher gewalltig!

• fischter = dunkel :winking_face:

wenn me dir steit, bisch huere geil wenn id aare gumpisch, gloubsch de das ou und springsch?

500ps, 450km/h
    und das mitemne töff.. überleg doch mou..

samichlaus und osterhas giz imfau nid :winking_face::face_with_rolling_eyes:

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten