Chönd ihr das au? :D

• 8o 8o 8o 8o
    maschene tesche öhö. glaubi au. secher :wand:

Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel:

• Die hättet wenigstens s'Radarbild chönne veröffentliche.... :grinning_squinting_face:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• jäjo sache gez :D! de eschne aber no ofen art :rock:!

ps: so wäge ghostrider, meine der ned das de de weltrekord chönnti bräche :confused_face: ?

Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

• hihi... wör glaub au biz doof luege wenn ech de Polizist gsi wär :grinning_squinting_face:

• Das isch echt en geile Siech... die Aktion hät scho so Style, daser nöd mol e Buess verdient hett :face_with_tongue:

Das Leben ist hart, es hat noch keiner überlebt...

Einmal editiert, zuletzt von Pollito ()

• Zitat

Original von -=TS=-
    ps: so wäge ghostrider, meine der ned das de de weltrekord chönnti bräche :confused_face: ?

de chönnt da sicher breche, aber s'problem isch, demit er en rekord iitreit bechunnt, muen er sich doch identifiziere, und sobald er da macht, hanged em d'bulle sicher am allerwerteschte.
    wobii ich ned unbedingt 100% pro ghostrider bin!

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• @ maini jo ehh hesch scho rächt ... hmm jo doch ghostrider fendi eigentlich scho zemli geil :D! de rockt eifach :grinning_squinting_face: :rock:! aber log met dem woner macht setzt er eigentlich scho nor sis läbe ofs spil, wel 1. d bulle mönd en jo ned verfolge well sie jo ehh ke brot händ ond 2. er blochet jo eigentlich nor of de autobahne so gstört omenand! d.h. wenn d autos ned eifach ehn vo de stross dränge denn esch eigentlich alles im lot .. ond jo er racet jo au ned grad jede tag ome ... dänki mol ...! ond jo er het en töff ond ned ergend en jeep oder so ... met dem wotti säge met dem töff chaner emu scho fell weniger schade arichte wenn mol öppis passiert als metme auto oder so!

• ebe seb vo wege unfallgfahr oder so, isch ebe scho relativ. meine wenn ich mir die bilder aaluege woner dur d'rushhour fahrt, den denki scho das de siech ned ganz pikt isch.

stahne halt meh uf so tricklis etc. wie miamii zoo crew.

die gönd immer im grüppli uf pischte... 2 mached vorne sicher, 2 mached hinde sicher und de rescht chan i de mitti ihres gschmeus mache...
    det gsehsch ebe scho das e gwüssi sicherheit wend wahre, wogege de ghostrider zimlich druff los bölzt.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• jo stemmt, aber ebe er macht zom glöck sini race aktione ned meteme hummer oder so :D! nei i weiss scho wad meinsch ebe scho klar gfördeter mönscheläbe aber jo i fende ebe scho dor da daser nor en töff het gohts no .. well wener mol innerorts ines auto inebrätscht werds em autofahrer glich no zemli guet go dors bläch ond airbag ond so, hingäge de ghostrider werd zemli am arsch si ... naja jedem das seine!

• naja chunnt den ebe druff ah wie und wo de inetätscht, siehe föteli im thread :wie schnell muen er da gfahre sii (oder so)

• ok, han kei ahnig um was es da gaht, aber ich tuen mich jetzt da eifach mal verehwige...
    glg

"maaaaaaaaami mami i will nümm mitem opa spille!!!!" - "oky, de pack dChnoche wider zrug in Sarg." :prost:

• ja, mit 200km/h im Wheele isch scho geil!! aber wänns de litzt, outch!!

<center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.