• wo gasch amigs? ich bi mal bim foxtown hine ufem parklatz gsi..

aber lut em kolleg chönds di uf jedem parkplatz azeige, vo wäge versicherigsgründ und so..

na ja letztscht mal isch en streifewage cho wommer am fahre sind gsi im glatt use, de het aber nu de einti abglade, will er sin wage het deht parkiert gha, gseit hends aber gar nüt.. :smiling_face_with_horns:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Labyrator
    wo gasch amigs? ich bi mal bim foxtown hine ufem parklatz gsi..

aber lut em kolleg chönds di uf jedem parkplatz azeige, vo wäge versicherigsgründ und so..

na ja letztscht mal isch en streifewage cho wommer am fahre sind gsi im glatt use, de het aber nu de einti abglade, will er sin wage het deht parkiert gha, gseit hends aber gar nüt.. :smiling_face_with_horns:

Jo isch ebe schwirig zum wüsse wo...isch ganz bitter...es macht ebe au en verdammte lärm das Ding ..mer gönd amel bi dä LARAG in Wil wenn der das was seit..aber die tüend amel au blöd...In Sulge uf dä Kartbahn chönnt mer..mit dä Supermotardfahrer zämä fahre...aber das isch mer nöd so ghür... :winking_face:

Mer müesst si miete..wenn mer gnueg lüt wäred..wär das scho easy...aber soviel mir isch kostet e stund irgendwie um die 600 stutz ume...wär scho hammer..Den chönnt mer au mol chli richtigi Kurve fahre...

The World is yours...

Einmal editiert, zuletzt von Bl4ck_Sh33p (19. Juli 2005 11:29)

• Zitat

Original von Bl4ck_Sh33p

Jo isch ebe schwirig zum wüsse wo...isch ganz bitter...es macht ebe au en verdammte lärm das Ding ..mer gönd amel bi dä LARAG in Wil wenn der das was seit..aber die tüend amel au blöd...In Sulge uf dä Kartbahn chönnt mer..mit dä Supermotardfahrer zämä fahre...aber das isch mer nöd so ghür... :winking_face:

Mer müesst si miete..wenn mer gnueg lüt wäred..wär das scho easy...aber soviel mir isch kostet e stund irgendwie um die 600 stutz ume...wär scho hammer..Den chönnt mer au mol chli richtigi Kurve fahre...

ja das wär würkli no cool, nu kenne ich niemert me wo susch au so dinger fahrt..

ich ha eh dä töff sitere wuche bim mech, und chume langsam afäll über uf vier redli.. jetzt fahr ich dän eifach ufem trottoir ume mit dem chline ding :böse::wand::evil2:

-=[CARPE NOCTEM]=-

• Zitat

Original von Toretto
    Findsch das vill Lucio? Ich hans jetzt nöd so übertribä gfundä, guät äbä Quali loht au chli zwünschä übrig aber isch glich huärrä geil. :winking_face:

Uuuppss.. han de Post voll überseh cha... nei eigentlich überhaupt nöd viel... han das Geld scho dümmer uusgeh... :face_with_tongue::grinning_squinting_face::wand:

:diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

• Zitat

Original von Labyrator
    ich ha eh dä töff sitere wuche bim mech, und chume langsam afäll über uf vier redli.. jetzt fahr ich dän eifach ufem trottoir ume mit dem chline ding :böse::wand::evil2:

Hehe..jo hani letschti au gmacht aso nöd i dä Stadt oder so aber eifach bi mir hine...

Ich kenn ebe au niemmert meh..bin aber all am überrede das sie sich au sones ding zuetüend..es wär nur no geil...

Aso do no en ufruef..as Toeff-Forum...chaufed eu Pocket Bikes den chönd mer e Toeff-Forum Pocket Bike GP mache..und das den jedes johr uf verschidenste Kürs...wär dä hammer...

The World is yours...

• Jep das wär würklich hammer

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING