Hey Jungs und Mädels
Es paar vo eu kenned mi villicht na (ja dä mit de seifi xD). Han glaub scho ewig kein Thread meh ufgmacht (schande über mein Haupt).
Ich schrieb eu da will ich dringend eui Hilf brüchti. Ich würd gern Meinige ihole zu dere Plattform won ich und Kolleg scho sit überme Jahr am programmiere sind. Mir händ mal en ersti Version ufgschalte vo de Desktopwebsite (mobile und en app isch na in Entwicklig) zum luege wie sich eusi Server so verhaltet und natürli damits au mal anderi lüt beguetachte chönd
Vorab mal um was es gnau gaht (ihr erchenneds villicht unde au scho a de screenshots):
Mir wänd es sozials Netzwerch starte exklusiv für töffe und autos. Allerdings sind bi eus d'Fahrzüg vo jedem Bsitzer d'Stars vo de Show. Mir wänd allne Fahrzüg es digitals Lebe verleihe zum d'Einzigartigkeit vo jedem gfährt hervorhebbe.
E witeri Bsunderheit isch, dass d'Fahrzügprofil bestehe bliebed selbst nach em Halterwechsel, heisst ihr chönd eui Fahrzüg chostelos i euse Marktplatz stelle und nach em Verchauf s'profil ganz eifach an nächste Bsitzer transferiere, so verlüred ihr nie us de auge was mit euem töff uf sim witere lebensabschnitt passiert. Nebe euere private Garage isch es au möglich, dass Garagiste au quasi ihri eigeti site mit ihrne eigete Fahrzüg het zum die kostelos verchaufe z'chönne.
Jetzt isch das ersch dä afang was mir z'zweite uf d'bei hend chönne stelle (eus sind Resourcetechnisch leider chli d'händ bunde momentan), mir händ aber na en huufe idee wo das ganze spöter ane sell wänd aber die Plattform hauptsächlich mit de Lüt und ihrne Idee ufbaue. Drum wärs toll wenn ihrs eifach mal usprobiere chönnted und eus schamlos brichtet, was eu ned gfallt aber au was eu gfallt. Es hilft eus enorm abzschätze, öb und wo mir ufem Holzweg sind. Eui idee sind natürli sehr willkomme! Eifach am beste alles direkt i de Thread ine
Mir händ aktuell igschränkte Zuegriff (Beta-Phase) aber mit em folgende Link chönnted sich bis zu max. 50 Lüt amelde:
https://www.wheelcrowd.com/?bk…d429fa9&pk=wheelcrowd.com
(zum na klarstelle, nei das sell uf KEIN FALL s'Töff-Forum ablöse