Töff was au susch

  • hmm Deepy diä ganz gschicht hät halt zwei Siitä, wenn du äs usfährtli wotsch machä und die ander duc chan nöd... Den bisch allai gloh...
    Und mir hend den immer no 10 anderi wo mir chönd frogä. Und äbä ich finds au geiler wen mä was bsundrigs hät, darum au di Kupferni farb a minärä Gixxer. Dafür muäsch riskiärä das niämertem gfallt. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • mir gfallt die kupferni besser als die standartblau :grinning_squinting_face:
    han irgend es problem mit em blauwiis vo sugi.


    isch eifach langwiilig...



    wenn e 750er Gixxer würdi die gäl näh und bi de 1000er die schwarz mit de goldige felge :smiling_face_with_horns:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

    Einmal editiert, zuletzt von DonBosco ()

  • Jo also went jetzt ä 1000'er susi kaufsch den die neui schwarzi diä isch dä Oberbrüller... *schwärm*

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • ja die neu k5 in schwarz isch en traum....


    aber für e k5 langed s geld vermuetli nööd...wird eher e k4 spezial in schwarz....



    mues denn mal in anneau uf dini sitze zum luege öbi überhaupt platz druf han. (bin 1.95 gross)


    d K5 isch eigentli recht bequem

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Zitat

    Original von Toretto
    hmm Deepy diä ganz gschicht hät halt zwei Siitä, wenn du äs usfährtli wotsch machä und die ander duc chan nöd... Den bisch allai gloh...
    Und mir hend den immer no 10 anderi wo mir chönd frogä. Und äbä ich finds au geiler wen mä was bsundrigs hät, darum au di Kupferni farb a minärä Gixxer. Dafür muäsch riskiärä das niämertem gfallt. :winking_face:



    Hmm ok do geb der rächt...aber weisch, wenn de die ander Duc ned cha, mach ech eifach kei Duc-Usfahrt ond de ha ech au weder gnue zom fröge :face_with_tongue: . Ond sowieso...mini gfallt jo au ned jedem met de Stommeli usw...aber esch mer zemli egal... fend das au guet so wenn jedi si eiget Gschmack bizeli zom Vorschii brengt am Töff ... ;)... ond ech hoffe glich dass ned vel meh Ducs do inne chömed :face_with_tongue:

  • @ Deepy jo ich denkä vill meh ducs wirds au nöd geh. :winking_face:


    @ DonBosco jo chasch sicher mol uf minärä Platz neh, chasch au mol ä Rundi dreiä went luscht häsch, also jo villicht scho nöd grad ufäm Ring, aber suscht uf dä Stross mol oder so. Wen du mit dinärä Grössi uf dä K5 bequem ghockät bisch, seit dir mini sogar no besser zuä, bi dä K5 isch nämlich alläs no bedütend nöcher zämägrutscht. Aber äbä sitzä fahrä entscheidä. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • gseht guet us dini macchina


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

  • :grinning_squinting_face: Aprilia überholt Triumph!!! Aprilia Rules!


    (au wenns nume es 50erli isch :face_with_tongue: )

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • Mr müeste mau e neui starte :winking_face: ändre chame gloubs nid im nachhinein...

    Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Nur bei dem Universum bin ich mir noch nicht so ganz sicher. (Albert Einstein)

  • Zitat

    Original von Cedi
    Derbi fehlt au no :grinning_squinting_face:


    Ez nümm ;).


    Hm Milhouse... finde au nüüt.. sicher äxtra demit dAdmins nöd zu ihrne gunschte chönd editiere :grinning_squinting_face:

    "Ich glaub wemer aständig fahred fallts glaub nöd so uuf oder?" (Zitat: V|rus zum Yoshimura RS3)