Dass es gsundheitlich nöd gär so guet cha sii wenn mer regelmässig > 300 kg Bläch under em Hinterteil het gseht mer jo bi verschiednige gangstermässige Bikerclubs, aber das es so schlimm isch hett i nöd dänkt....

Harleyfahrer
-
-
scheiss bush
-
boh, dases so fill nonig mal jetzt tschegget händ verstahni irgendwie nöd. ez wär de tübel ändlich weg und ez wähledsen sicher nomal, also zuetroue würdis ne.
-
Nüt gäge Harley, weni mau alt bi oder ching ha woti emu ou e sone Isehuufe
-
isehuufe send cool. aber we de milhouse seid, erscht wennt alt ond grau besch. wobi, de lueged d lüt secher blöd, wennt met 80gi aber 1000er gixxer stigsch.
zom busch ond de amis chani nor eis säge. es ged glaub nor eis so nes blöds volk of dere wält.
-
No respect ... pfui ..
-
Zitat
Original von Peak
isehuufe send cool. aber we de milhouse seid, erscht wennt alt ond grau besch.Naja nid unbedingt soo alt, aber weni einisch ching hät de weti ehrlech gseit ihne zlieb nümme e Strassemaschine fahre
-
Jaja diä Amis...
Harley wird ich glaub niä fahrä, au wen ich mit 65 no muäs ab minärä Gixxxer keiä... hihi -
harley sowieso NIE, wenn scho uf die ruhigere täg here e edli guzzi. harley fahrt jo hüt jede tubel. die lebed doch au norno vom markename und vom mainstream...
-
Und grad nomal en grund me siche GAR NIE e Harley z'chaufe
-
Joa wenn dänn muses bi mir en alte Sportler sii wo richtig bolleret :D:D:D:D
-
genau sone alti MV oder so
-
MV scho. aber ned en alti