Töff kauf

• Hallo zusammen
    Bin neu hier im Forum. Ich habe noch absolut keine ahnung vön Motorräder. Bis jetzt habe ich mich nur mit Autos befasst.
    Nun will ich die Prüfung Kat. A- machen. Doch dazu fehlt mich noch ein Töff. Ich hab mich bereits ein wehnig umgesehen und die KTM`s gefallen mir schon sehr gut. Nun stellt sich aber die frage welches Modell? Ich hatte zuerst die Idee eine 200er zu kaufen. Nur hab ich da wohl probleme auf der Autobahn 120km/h zu fahren.
    Was könnt ihr mir da raten? Was könnt ihr mir empfehlen??

Danke für die Infos

Gruss Chrigi

Mangelnde Leistung ist durch höhere Risikobereitschaft zu kompensieren!!!

• Also ich würd au ab 600 Kubik kaufen.
    Was du muesch beachte isch, das du für Prüefig eifach minimum 35 KW häsch und en zwei Plätzer sie muen.
    Muesch mal dich bi de KTM Links go umeschnössle, dört erfahrsch no paar Intressanti sachene.
    KTM isch denn im Fall en Türre Töff, brucht viel Geld in Pneu, Oel, Service Intervals und so.

KMS Racing Wald

KTM Schweiz

• Zitat

Original von Milan
    Also ich würd au ab 600 Kubik kaufen.
    Was du muesch beachte isch, das du für Prüefig eifach minimum 35 KW häsch und en zwei Plätzer sie muen.
    Muesch mal dich bi de KTM Links go umeschnössle, dört erfahrsch no paar Intressanti sachene.
    KTM isch denn im Fall en Türre Töff, brucht viel Geld in Pneu, Oel, Service Intervals und so.

KMS Racing Wald

KTM Schweiz

ähm du meinsch wohl höchstens 25kW.... er wot A- mache!

ond jep wör au e 600er vorschloo.....was för eini chont de druf ab...ond zwar was för Forderige du sösch no a Töff hesch..

• Also de Töff mus bi mir vorallem nid vill koste, wehnig Benzin verschlucke aber ich mus au guät vom fläck cho...... Sprich Autobahn. Mus jetzt aber nid grad en meega sportler si! Han d`KTM eifach schön gfunde. Das die jetzt mega tüür isch hani nid gwüsst... :frowning_face:
    Aber am wichtigste isch das ichs bequem han. Ich bin sehr gross (195)! Will mi nid mega umekrugele....

PS: Leistig dörf höcher als 25kW sii....

EDIT:
    Isch e 600er nid grad chli gross??? Bin na nie ufeme Töff ghocket! Also ämel na nie selber gfahre....

Einmal editiert, zuletzt von Chrigi (10. Juli 2005 20:06)

• Yamaha TT600
    Yamaha XT600
    Suzuki DR600

sind glaub nöd soo tüür wie KTM aber glaub au nöd schlächt.. (wott mer au so öpis zuetue..)

:rock:

• Chregi...da du noni 25gi besch ond au no kei anderi Töffprüefig hesch....
    Muesch du för Prüefig A- de Töff of 25kW drossle.....för das eignet sech am beste e 600er.
    Am beste, so fend ech, esch zom avo no emmer e 125er aber da nützt der bi de neue Regelig nüt meh. Also lieber grad e 600er ond de drossle ond Prüefig mache.

• @ DeepZone
    s`Problem isch hald das e 600erter doch tüürer isch als e 200erter..... usserdem isches doch "ungsund" für de Mocke wenn de drosslet wird.....
    Oder Tüsch ich mich da?

• Zitat

Original von Chrigi
    @ DeepZone
    s`Problem isch hald das e 600erter doch tüürer isch als e 200erter..... usserdem isches doch "ungsund" für de Mocke wenn de drosslet wird.....
    Oder Tüsch ich mich da?

jo 600er sind halt sicher türer als e 200er, defür chasch nach 2 jahr d'drossle useneh und den gahts au wider schön ab. und ich sege das spöter e 200er sicher schwiriger verchaufsch als e 600er, da ebe all ihri grosse drossle lönd, wenns müend.

so vo wege drossle schlecht für de mokke. han ich ebe au bedenke gha woni mi nach minere umguck han. aber ich denke es isch wie bi de autos i eusere chundschaft. wenn ich a somne opa sin charre bin ga probefahre, isch de au wider entruesst und lauft e zacke rassiger :grinning_squinting_face: denke das wird ned gad schäde geh, evt. würklich das er offe en zacke langsämer isch als eini wo nie drossled worde isch.

aber ebe... am schluss eifach mal richtig durreblase und entruesse :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Gnau dorom nehmt mer jo e 600er ond ned e 1000er... (aso ned nor wäge dem)
    jede seid do was anders...aber Tatsach esch scho, dass mer met ere drossle de Motor ned voll nötzt...was ebe verrussig cha gäh...binere 600er macht das aber ned wörkli vel...

Ond de maini het no was guets gseid....e 600er wersch secher besser weder los als e 200er

• Hmm denn wird ich mich wohl mal nachere 600erter umeluäge. Hender da grad chli vorschläg? Müst chli agressiv usgseh. Hald ähnlich wie e KTM. So e supermoto gseht au hammer us aber wird wider chli ztüür si..... han eigentlich nid me als 4000.- welle usgeh für de Töff...

• ja mit dene 4000.- wirsch es schwirig ha, seg ich mal.
    will die reglig relativ neu isch, hetts wenig drossleti sache ume. bis zum jahrgang 2000, muesch guet luege öb da teil chasch drossle oder ned.

mit dem budget würd ICH wahrschindlich eher e aprillia rs chaufe oder e mito, sind bedes 125er strassemaschinene.

suscht wennd chli meh als s'dopplete hettsch, chöntsch na e schöni r6 mit felgechleber chaufe, wüsst da gad na wer :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Sali chrigi

Allso ich han au zerst d auto prüefig gmacht und bin jetzt uf töff umgstige, ich sälber fahre en BMW DAKAR 650 guet, lit warschindlich nö i dinere priisklass,
    bin vorane au no nie uf me ne töff ghocked, allso am afang isch es scho chli komisch gsi, aber muesch ja sowiso 12 fahrlektione näh und dänn kriegsch au chli z gfühl derzue.
    Allso min töffmech hät gseit binere 600er macht z drossle absolut nüt, da mües mer absolut kei bedänke ha. Ja vertrau im jetzt mal :grinning_squinting_face:

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• Ich gsehne scho das wird schwirig mit ere 600erter..... isch es denn so abwägig glich e 200erter zneh? Die KTM 200 EXC würd mer ebe scho na pässle.... :grinning_squinting_face:

• Hallo!

Also wegem drossle und schäde.......die meischte töff hend fängs guets elektronisches motore-management. Da chunt de mocke nume über was er au brucht. Es git susch viel wo no en töff leased uf 2jahr. Nur so als idee
    "I dänke 90% vo allne neue Töff sind sowieso leasing oder Kredit."

mfg Thomas

Einmal editiert, zuletzt von nio (10. Juli 2005 23:35)