chretz im tank

• Wer weiss en guete Autolakierer womer zu minere Hyosung farbe blau e tupferfarb chan zämemixe??
    de Tank hät zu miner schand scho es par chritz wo no übel sind und ich sött die doch mal übermöggele und Hyosung-blau findmer niened :wand:
    merci für hiiwies no es chliises detail : ruum Züri wär fein :face_with_tongue:

suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

• Eigentlich müsste der Händler Dir sagen können wie der Farbcode genau heisst - wenn es nicht schon im Wartungshandbuch steht.

Mit dem Code kann Dir jeder Farbmischer (sogar im Supermarkt, z.B. bei Jumbo) die genaue Farbe mischen.

Schwieriger wird es wenn Du Metallic-Lackierung hast, aber selbst da müsste Dir der Händler einen Reparaturstift beschaffen können.

Hier zu fragen wie der Code ist, wird wohl kaum zum Erfolg führen, denn die wenigsten sind hier mir solchen Exoten vertraut.

Marc

• Hallo Marc,
    das ist eben der springende punkt, der Händler weiss den farb-code nicht oder war zu beschäftigt mir den rauszusuchen , im manual steht nix drinn
    aber besten dank ich bohre demfall beim händler nochmal
    grüess käthi

• Zitat

Original von monky
    Hallo Marc,
    das ist eben der springende punkt, der Händler weiss den farb-code nicht oder war zu beschäftigt mir den rauszusuchen , im manual steht nix drinn
    aber besten dank ich bohre demfall beim händler nochmal
    grüess käthi

jaja....de Stefan hät halt nie zit :grinning_squinting_face: :lol:

[SIZE=3]READY
    TO>>
    RACE[/SIZE]

• Zitat

Original von BlackDevil

jaja....de Stefan hät halt nie zit :grinning_squinting_face: :lol:

Pff.. Findi aber scho chli schad daser sich nöd mal Ziit nimmt.. :hmpf:

Söll dä Päde und ich wäg dem ihn chli go närve? :ugly:

Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

Einmal editiert, zuletzt von pseudOnat (5. Juli 2005 19:02)

• Sali!

Also wenns groosi Chrätz sind.........würi susch mal überlege de tank ganz zsprütze. E Lackierig usbessere gseht meischtens ned so doll us. Vorallem mit Glanz.

mfg Thomas

• gahsch mal zumne autolackierer, die hend meischtens so programms wo all die farbene gspeichered sind, evt finded de das so use...

und suscht seisch dim händler er sells der im verlauf vo de wuche mal use sueche.

au metallic farbe sett jede autolackierer chönne zememische, isch kei sach.

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Zitat

Original von monkyHallo Marc,das ist eben der springende punkt, der Händler weiss den farb-code nicht oder war zu beschäftigt mir den rauszusuchen , im manual steht nix drinn aber besten dank ich bohre demfall beim händler nochmal grüess käthi

jaja das altä leid...töff verchaufä händs immer zit, aber sobald es mal öpis chlises git zum ussäsuchä, wo halt kein grossä provit abwirft, händs meischtens kei zit...
    dänä töffhändler gahts eifach z'guet....

bin au der meinig vom NIO, fahrsch jetzt nochli umä bis nächscht frühling oder so und denn lansch dä tank für än lappä neui sprützä....

dä dummä g'hört d'welt.....

• @ pseudo und BlackDevil, merci für d understützig aber go närve gangen gääärn sälber :smiling_face_with_horns:

maini danke, die idee mit em autolakierer wirdi dänn sicher no uufnäh wänn alles anderi nüt bringt

nio sind eigentlich nur chlieni chräbel aber ebe relativ tüf und mit em nasse wätter hald nöd so ideal für de metalundergrund

merci allne für euri tipps
    :grinning_squinting_face:

• wämer scho bim thema chretz sind, cha dä laggierer ä voll verchratzti siiteverschalig na laggierä oder gaht das nüm? d`chretz sind würkli sehr heftig... känn mich da nöd so us in sache farbe etc...

• also soviel ich weiss duesch eh nur glatti sache lackiere... also nix chretzli...

chretz chönd z.b. bim auto usgspachtled werde und den hesch au wider e glatts babyfüdli zum lackiere.
    gitt sicher au spachtelmasse für kunststoff, aber ebe da muesch meischtens chli grossflächiger mache und muesch's glaub na im griff ha, demit d'spachtelmasse spöter ned de lack ufrisst (wärmeusdehnig etc.)

chan mer au vorstelle das bim töff na e speziell flexibli spachtelmasse bruchsch, da bi minere r6 sich d'verschalig und de rahme zimmli ufheized...

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• hmm, ich gah am beste mal sälber verbi go fröge...vilicht chamers ja würkli na spachtle etc.

weiss gad na öper wievil das es ca. chostet dä ganz töff neu z`laggierä?? hät da öper scho erfahrige gmacht?

• Hallo!

Also en Kolleg hett sin Töff für 1000.-- lackiere lah.
    Aber das isch vermuetli au spez Pries gsi.
    I wür mal mit 1500.-- rechne.........sicher espaar offerte inne hole und ned de erscht beschti näh.

Aja, en andere woni kenne hett sini triple orange lackiiere la.

mfg Thomas

Einmal editiert, zuletzt von nio (10. Juli 2005 14:07)