hoi zämme
Ich begrüesse euch alli ganz härzlich.
Ich bin d Sarah usem Baselbiet und bin uf de suechi nocheme coole Forum zum Thema Töff fahre gsii und bin uf das gstosse.
Do ich no en Aafänger bin und erscht siit dem Früehlig uf 2 motorisierte Räder d Srosse unsicher mache, isch es no guet neume chli debii z sii und chli z läse was i de töffwelt so lauft zum neus dezue z lehre.
Und es macht au eifach spass.
En schöne Tag wünschi allne.
Ich bin die neue aus dem Baselbiet
-
-
Willkommen und viel Spass beim Lesen, Schreiben (und Fahren natürlich)! Ist wirklich ein cooles Forum. :thumbup:
-
Willkommen
Ist ein sehr aktives forum, man trifft sich auch viel
Wenn mal lust hast zufahren kannst dich melden bei mir komme jah (plusminus) Aus der umgebungGute fahrt
-
Hoi Sarah und
-
Hoi Sarah, viel Spass hier. Gruess us Prattele.
-
Jo hey. Gruess vo Birsfälde. Das wichtigste ish das du weish wer vortritt het und das du uf de rechti sitte fährsh. Ich ha mi führershiin au sitt 2wuche (gohts mit gangshaltig? Oder wie guet kash fahre?)
-
Hi - herzliche Grüsse aus Binningen
-
Hidiho auch aus dem Ausland.
Grüße, Martin
-
-
Hoi Sarah und härzlech willkomme
Bin au es Zytli mit dr cbr 125 umekurft. Isch es super Istigerbike Gruess us Rynach
-
-
Salü Sarah!
Das Forum isch wirkli rächt super sowiit wienis bis jetz kännu glehrt ha
Indemsinn willkommu hiä und allsiits güäti Fahrt!
-
Hi Sarah!
Bin auch erst seit kurzem hier und ist wirklich ein tolles Forum mit netten Leuten, wirst dich gut einfinden
Allzeit gute Fahrt!
Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk
-
Hello
In letschter Zyt chöme rächt viel us Basel und Umgäbig
-
Danke euch viel mals für eure herzlichen begrüssungen freue mich riesig darüber.
Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk