Tschou zäme

• Haha ich dir au! Säg nüt, Schuehgrössi 50, z'churzi Hosebei, z'churzi Ärmel, Protektore all am falsche Ort, Töff z'chli, Windschutzschiibe z'churz, spezielli Fuessraste und Schalthebel... Es isch mängisch recht ufwändig bis alles passt :winking_face: Immerhin, d'Tendenz dunkt mich dass Hersteller immer meh grösseri Lüüt berücksichtiged :grinning_squinting_face:

Sehr bekannt :pflaster:
    Kombi hani eis vo Stadler. Zwar nid ganz günschtig, aber es passt. Guete Beratig gha ds Freiburg iB (ke Ahnig öb me hie cha oder nid sött Schliichwärbig mache). Schue si o im 49gi nid eifach z finge bi breite Füess. Aui Sidi gö nid o we si gnue Läng wärä :crygirl: . O Händsche mit Grössi 12 oder meh fingsch fasch niene ....
    Tendänz Iu - aber ungerdesse si si bei 190 aacho was immer no nid längt :haha::haha::haha:

• Kombi hani eis vo Stadler. Zwar nid ganz günschtig, aber es passt. Guete Beratig gha ds Freiburg iB (ke Ahnig öb me hie cha oder nid sött Schliichwärbig mache). Schue si o im 49gi nid eifach z finge bi breite Füess. Aui Sidi gö nid o we si gnue Läng wärä . O Händsche mit Grössi 12 oder meh fingsch fasch niene ....
    Tendänz Iu - aber ungerdesse si si bei 190 aacho was immer no nid längt

Ich ha tatsächlich es Lederkombi vo Dainese in Übergrössi erhalte :grinning_squinting_face: Au us Dütschland, hät ade Grenze es guets Gschäft. (Denke, wenns um guet gmeinti Empfehlige gaht sött das keis Problem sii...?) Det holli eigentli mini ganzi Töffbechleidig. Stiefel hani vo TCX, Alpinestars (die sind eher breit gschnitte und im 49 i.d.R. keis Problem) und sidi. Ha no eine vo Daytona zur Asicht male bstellt, willi gern es Reservepaar hetti :upside_down_face: Händsche hani nur s'10.5, vo dem her ischs det keis Problem. Ha aber grad chürzlich en Huufe händsche bis 12.5 gseh gha!

Hoffemer, dass es wiiterhin immer meh Sache für eus gä wird :grinning_squinting_face:

• :welcome: Figi

Tja ... wenn die Beine zu lang oder zu kurz geraten sind ... das Leben ist nicht immer ein Ponyhof :winking_face:

Viel Spass und weiterhin viele schöne Touren ... bin auch gerne unterwegs.

Ich habe keine Macken...
    das sind Special Effects.

• Verstehe nicht ganz warum du dir di GSA geholt hast ich bin ja auch gross und komme auf der normalen GS viel besser zu recht mit den Knien als Auf der GSA!

verheitz dini reifä aber nöd dini sel! :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Verstehe nicht ganz warum du dir di GSA geholt hast ich bin ja auch gross und komme auf der normalen GS viel besser zu recht mit den Knien als Auf der GSA!

Ich denke, dies ist eine Frage des Jahrgangs. Je nachdem funktioniert es mit dem Tank oder nicht.
    Bei diesem Jahrgang funzt es mit den Knien nur bei der GSA und bei der GS nicht. Bei vorherigen Jahrgang ist es genau umgekehrt. Gross alleine ist aber auch nicht immer dasselbe - einmal sind die Beine länger, einmal ist der Oberkörper länger. Aber es waren einige "Probebesetzungen" nötig um zu sehen, was für mich am bequemsten sein könnte. :thinking_face::winking_face:

• Der Sitz ist nicht so erhältlich sondern vom Sattler gepimpt mit 6cm Gel unterlegt ....
    Mehrkosten als nicht Normaler sind mir schon längst bekannt

Gesendet von meinem SM-G930F mit Tapatalk