Manöverprüfung für "Grosse"-Motorräder

  • han extra uf s'strassi uf winti ahglütä! jedoch han ich einä am apperät gha wo wieder sehr churtz ahbunde isch gsi, drum han ichs nöd ganz gschnallt!


    mir muess ja folgendes machä:


    slalom: mit 6 töggel distanz zwüschet dä töggel 3 meter


    sturrgas: 10 meter minimal 15 sekundä


    jetzt mini fragä:


    bergahfahrä mit blinker stellä, und nur eimal???


    bremsä bi 50 km/h:
    einmal vorderbrems
    einmal hinterbreims
    einmal beidi bremsä, han ich das richtig verstandä???


    und no als letschts dä "töggeli-pargur" wie isch jetzt das genau????? das han ich voll nöd gschnallt!?!?!?


    het mir öper ächt äh antwort uf diä 3 fragä???


    dankä scho im vorrus.....

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • also das wäg dämm slalomfahre hani itz scho mängisch gläse, aber hie bi üs hanis no nie xeh.... i ha das uf jede fall nid müesse mache...... i ha folgendes muesse mache:


    spurgass oder "sturgas"


    vollbremsig (keis problem gsi, ha ja e bmw mit ABS gha ):kotz:


    ja das wärs scho... dr räschte bini eifach überland gfahre... bis ufe kommentar, "jawoll das isch no töfffahre" het dr expert nüt xeit gha. ob das würklech es komplimänt isch, naja :face_with_rolling_eyes::grinning_squinting_face:


    aber mach dr kei chopf.... wenn dr hobel chli im griff hesch isch das easy going

  • EDIT: doppelpost, sorry dudes!

    Einmal editiert, zuletzt von semmelreiter ()

  • also i han mi au mal erkundigt, bi mir hets gheisse es gäbi x manöver, vo dene chan de experte es paar usläse, d.h. muesch nid all mache, was sie jedoch IMMER mached isch folgendes:


    normali slalom mit dene 3m töggeli
    - versetzte slalom
    - spurgass
    - bremsmanöver


    entweder vollbrems bi 50km/h uf zeiche, oder e zielbremsig, d.h. du fahrsch 50 und muesch voll ufd ise und genau bim experte stah bliibe, d.h. du muesch chöne ischetze wie lang din bremsweg isch, (han ich müesse a de prüefig mache)


    den gits no bergafahre, sichere am hang, gang ine lenker schräg, lenkradschloss....


    jo meh weissi au nid sorry

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • dankä für d'antwortä, es isch ebä so das ich ja das scho langhiter mir han, aber dä vater set am 15.7 ah prüfig und ich gseh äh chli schwarz....


    nomal:wie lauft das mit äm versetzta slalom??? bzw. wie sind distanzen????


    und s'bremsä: muesch dä töff abwürgä oder mit kuppligzieh??? und dä typ vom strassi het gmeit mäh muess au chonä vorder- und rückbremsä????wie set denn das gah bi 50km/h????


    bergstopä und ahfährä mit blinker gäh???

    dä dummä g'hört d'welt.....

    Einmal editiert, zuletzt von sugibängel ()

  • nix abwürge und ja mit beide bremse, hani no nie ghört das mer nur mit einere brems und so...


    bergahfahre mit blinker und so jupps, ich hoffe er het blinker :winking_face:


    abstand vom versetzte hani irgendwo mal postet, mom ich suech mal....

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    chunt anschinend druf ah was für en töff mer het, binere honda transalp isch de normali slalom 6 pilone je 3m usenand und de versetzti slalom ufere paralelle wo 1.80m usenand isch all 4.5m en pilon und das uf jedere siite 2x

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • Zitat

    Original von V|RuSden gits no bergafahre, sichere am hang, gang ine lenker schräg, lenkradschloss ....


    :grinning_squinting_face:

    burning angel wings to dust

  • virus... bisch du z'winti ga fahre? muen am 27.7. den au det ga prüefig mache lah...


    wo fahrsch det so allgemein durre? muen glaub mal die strecki chli ga abfahre...


    bin mer ebe au na am überlegge öbi mit minere sell gah oder öb mer e hochbeinigs teil sell miete für d'manöver. :confused_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • jo in winti d'prüefig gmacht, mer sind richtig thur go fahre... also andelfinge, ossinge und det umenand, die ander gruppe isch id stadt!?!


    ich han e maschine gmietet und han nachher rueh gha mit prüefigsstress :grinning_squinting_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • ich bin vor 4jahr äh dä prüffig,


    vom strassi:
    richtig "wülflingäplatz" vo det richtig pfungä, z'pfungä selber abbogä durr pfungä durä richtig oberembrach jedoch nöd uf oberembrach ihnä sondern zwüschet ihnä richtig sunnäbühl. vo sunnäbühl uf brüttä führä und denn da steig darab uf töss. z'töss bim ihkaufscenter wieder richtig wülflingä zurg is strassi...


    das war meine prüfigsfahrt!

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • thx leutz... so chli überland währ ja voll easy:-)


    TS: sturgasse isch die witzig variante vo de Spurgasse :ugly::smiling_face_with_horns:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch: