Sehr schöni bilder sind das worde Danke @ Milan und V|RuS, vorallem für die schöne schadensbilder
Töff Forum Raid 2005
-
-
Hät no mä, de reste Lade ich au no uffe
-
Super Fotänä
Najo das Bild vo mir mit dä rotä Auge... ahm ja najo :ugly3: gsehn mich hald niid garn sälber
Gruss Dani-7R
-
Gedigäni Sach, so han ich au äs paar Ihdrück übercho vo euem Träffä.
-
Hammer Pix...Super zämägstellt Virus...
Mis Bileid a die zwei chnöche wo umkheit sind... -
Wo blibts vid?
-
Es sind nid zwei sondern drü umgheit
pseudOnat s'Vid chunnt scho gli, i stohn am morgä am füfi uf und bin am sechsi am obig wieder dihei.
Muäs am obig au no chli pausierä wenn i dä ganz tag i dä sunnä am workä bin.Und dä brüäder wo d'Hauptarbeit macht het au gnuäg um d'Ohrä.
Guät zämegstellt V|RuS
Freu mi uf wiiteri pics milan
-
wär isch dänn na umgflogä uf euserä tour???
-
Nur de Sulzi und de Dani
-
nei nei, ich weiss dass dä sulzi und dä rainer umgfloge sind.... vom dani wüsst ich ez nüt. isch er dä driiti wo gheit isch?
-
Ähhhm wieä was wo ???? Das han ich gar niid gmerkt das äs mich gleit het ...... aber vilicht hets mer drum am letschtä Samstig Tachoseitä no putzt
Gruss Dani
PS: min letschtä Sturz isch 7500 Km här und in Schwedä gsi
-
han au de Rainer gmeint gha . Sorry Dani. Aber de mit de Näme halt isch nöd so mis Ding
-
darum plädier ich uf gruppefotos wo mer den d'näme und nicknames chan druinder schriibe
-
Ja es sind doch nur der Rainer und ich umkeit ?(, ussert ihr zellet de chlini Unfall bi der Tankstell in Sedrun mit
-
@ sulzi, genau. a das hani gar nüm dänkt... aber als unfall chamer das nöd würkli bezeichne...dän wäreds würkli 3 wo gfloge sind...