Töff Forum Raid 2005

• Sehr schöni bilder sind das worde Danke @ Milan und V|RuS, vorallem für die schöne schadensbilder :grinning_squinting_face:

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

• Super Fotänä :smiling_face:

Najo das Bild vo mir mit dä rotä Auge... ahm ja najo :ugly3: gsehn mich hald niid garn sälber :winking_face:

Gruss Dani-7R

Ein roter im Club der grünen .....................

• Gedigäni Sach, so han ich au äs paar Ihdrück übercho vo euem Träffä. :winking_face:

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• Hammer Pix...Super zämägstellt Virus...
    Mis Bileid a die zwei chnöche wo umkheit sind...

The World is yours...

• Bl4ck_Sh33p

Es sind nid zwei sondern drü umgheit :ugly:

pseudOnat s'Vid chunnt scho gli, i stohn am morgä am füfi uf und bin am sechsi am obig wieder dihei.
    Muäs am obig au no chli pausierä wenn i dä ganz tag i dä sunnä am workä bin.

Und dä brüäder wo d'Hauptarbeit macht het au gnuäg um d'Ohrä.

:grinning_squinting_face:

Guät zämegstellt V|RuS:top:

Freu mi uf wiiteri pics milan:top2:

:smiling_face_with_horns: Passabfahrt mit dä Skates....fast so geil wie mit äm Hobel :smiling_face_with_horns:

• Ähhhm wieä was wo ???? Das han ich gar niid gmerkt das äs mich gleit het ...... :)) aber vilicht hets mer drum am letschtä Samstig Tachoseitä no putzt :winking_face:

Gruss Dani

PS: min letschtä Sturz isch 7500 Km här und in Schwedä gsi :wand:

Ein roter im Club der grünen .....................

• darum plädier ich uf gruppefotos wo mer den d'näme und nicknames chan druinder schriibe :grinning_squinting_face:

Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

• Ja es sind doch nur der Rainer und ich umkeit ?(, ussert ihr zellet de chlini Unfall bi der Tankstell in Sedrun mit

Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face: