Schiudli, hadi wider usegno (drückschdi schowider? xD )
Und Thunder, hadi hinzuegfüegt.
Gruess
Schiudli, hadi wider usegno (drückschdi schowider? xD )
Und Thunder, hadi hinzuegfüegt.
Gruess
CC? Esch jo grad in rothrist
Ich be provisorisch debi
Toop hadi hinzuegfüegt
Aah haha itz chumi drus xD ha gmeint CC Racing (Vlada)
Wägem Top CC z Rothrist hättemer süsch deheim ou es Chärtli faus öpper wot mitcho
@Boo DAS Grilliere, dänk!
Aah haha itz chumi drus xD ha gmeint CC Racing (Vlada)
Wägem Top CC z Rothrist hättemer süsch deheim ou es Chärtli faus öpper wot mitcho
helfe chönnti dir. Bruche tueni ned wüki was. Bier natürli
Wie mache mir das eigentlich ... Bringt jede öppis mit oder...
@ Deathsoldier: Machsch du no e Liste i re Dropbox oder so wo jede cha ischribe was er/ sie bringt...
@ Deathsoldier: Machsch du no e Liste i re Dropbox oder so wo jede cha ischribe was er/ sie bringt...
Ja das mitere Liste isch e gueti Idee, aber das cha mer au grad im erste Post mache bi de Amäldige hindedra
Dänke wie immer: Fleisch jede sälber + no öppis für d Allgemeinheit (Salat/Bielag/Dessert). Und vellecht no öppis Flüssix.
softgetränk, Brot, Chips, Teller, Bsteck & Cholle zBs im CC oder egal wo go hole (wür am Death natürli helfe, falls erwünscht)
und jede zahlt was dra.
Fleisch & evtl. Alkoholischs nihmt jede selber mit, waser gern het.
Wär velecht am eifachste oder was meined ihr?
Thx Thunder , chöi ja de no luege fauses wat brucht . Jo flüssigs wär guet , aber je nach däm wini chume, dafi haut nüt aukoholischs trinke .
Aber normals Züg sicher
Tami, i gloub wies de Phil het gseit, im Afangspost isch äuä am gäbigschte .
Phil, i schribes mau so ine
softgetränk, Brot, Chips, Teller, Bsteck & Cholle zBs im CC oder egal wo go hole (wür am Death natürli helfe, falls erwünscht)
und jede zahlt was dra.Fleisch & evtl. Alkoholischs nihmt jede selber mit, waser gern het.
Wär velecht am eifachste oder was meined ihr?
Ich wür nöd...da rännsch erfahrigsmäss bi einige dem Gäld nah und am Schluss zahlsch na druff. Ich glaub s wär eifacher wänn eifach jede öppis bringt.
Und ich ha eh immer nur Tusigernötli debi....
Ich wür nöd...da rännsch erfahrigsmäss bi einige dem Gäld nah und am Schluss zahlsch na druff. Ich glaub s wär eifacher wänn eifach jede öppis bringt.
Wär haut scho mit Abstang s eifachste: , aber jo verstos Problem scho
Und ich ha eh immer nur Tusigernötli debi....
De wüssemer jo itz wärs zaut
Wär haut scho mit Abstang s eifachste: , aber jo verstos Problem scho
Ja, am eifachschte scho. Aber ich han au viel so Züg organisiert und ich würds niemeh so mache. Aber wüsse münd ihr das sälber
s wird jo wohl jede es 10'ner Nötli (ned emal soviel) chönne mitneh
Us Erfahrig gits entweder z'viel vo öppissem oder ebe z'wenig.