Ich denke eein Unkostenbeitrag ist OK. @ Deathsoldier Seisch wenn hilf bruchsch bi ja ganz ir nöchi und cha guet mal mit em Auto fahre wenns nötig wär.
Grillschmaus Niedergösgen 09.07.16
-
-
find au, verpflegig söt jede selber luege, het jo ned jede de glich hunger/durscht, und chips und so sache chamer jo schnell schnell mitnä und choschte ned all die welt (wenn jede chli nimmt)
uf alk verzichti willi mitm bike wot cho -
Muen mi leider ou abmelde. Ha ds gliche los wie ds schildli.
-
s wird jo wohl jede es 10'ner Nötli (ned emal soviel) chönne mitneh
Us Erfahrig gits entweder z'viel vo öppissem oder ebe z'wenig.
Mer chans ja chli koordiniere.
Ide Theorie gaht das mitem Geld scho problemlos. Ide Praxis leider oftmals nöd
-
Ja, am eifachschte scho. Aber ich han au viel so Züg organisiert und ich würds niemeh so mache. Aber wüsse münd ihr das sälber
Hmm schad
Jo maches dämfau gschider so das jede gwüssi Sache bringt -
@Tami77 Jo machi , danke , chöimer ja de no glüssle obs de überhoupt nötig isch is CC zgo
-
Sett eifach e liste ha wo me selber cha i trage was me bringt nid das mir weiss nid wie viu hei und vo andere sache nüt.
-
s wird jo wohl jede es 10'ner Nötli (ned emal soviel) chönne mitneh
Aso ich frag mich au tagtäglich: wieso? Das cha jo eigentlich ned so schwierig sie... Und grundsätzlich hesch du rächt, dass das jede chönnt. Aber au mini Erfahrig isch so, dass es ebe ned eso chunnt. Und sälbscht wenn jede es 10er Nötli debi hätti (was ebe ned de Fall isch, will gwüssi nur no mit Plastik zahled, anderi vergässe händ usezloh und wieder ander nur 100er debi händ), denn seit eine: "Au ja, gib's der grad, muesses nachher schnäll im Auto go hole..." und schlussendlich zahlsch en Teil glich wieder sälber... -
Barriere mit ihtrittskontrolle und s mobile EC grätli nihmi au mit! Nai seich !
@Death, wür Härdöpfelsalat mitneh für alli.
-
Barriere mit ihtrittskontrolle und s mobile EC grätli nihmi au mit! Nai seich !
Au ja, bitte mach das!
-
Weiss per Zufall jemand ne sinnvolle Lösung, ein Dokument (Mitbringselliste in diesem Fall) für alle die den Link oder so haben, zugänglich (MIT Bearbeitungsberechtigung) zu machen?
z.b. Bei der Dropbox müsste ich jeden einzelnen per Emailadresse einladen zum bearbeiten . - sprich würde zu lange gehen bis alle freigegeben sind, und vllt wollen ja gewisse ihre email gar nicht preisgeben - also nogo
-
Mer chans doch da ine schribe und du tueschs im erste Post eifach amel ergänze, wie d Teilnehmerliste au?
-
Jo so hanis jo bis anhin gmacht, mir würs nüt usmache , aber isch gwünscht worde dasmes säuber cha ergänze
De lonis eifach so wis isch und dues säuber nocheträge, machtmer nüt us
-
Ich bring öppis Dessert wenni chume. Muffins, wahrschindli...
-
Mälde mich wieder ab.
-