optisches Tuning + StVa

  • Hab da mal ne Frage an alle die sich mit Recht und Ordnung auskennen.
    Habe bei meinem Moped neu Miniblinker und einen Superbike Lenker montiert.
    Muss ich diese Änderungen beim StVa zeigen?

  • nein musch nöd...jedoch s'biblatt vom länker muesch palte für s'vorführä, denn es chönt si das es muesch vorwiesä!!!


    bi dä blicker isch es so, dass uf dä blinkergläsli äh EG nummerä muess vorhandä sin, wenn nöd ischs ihlega!!! aber wenn gahsch gogä vorführä wurd ich diä orginal montierä, gasch eifach uf nummer sicher!!!
    oder ebä gar kei blinker, denn ih dä schwizz chamer immer no mit handzeichä umä fahrä!!!


    greetz

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • lenker ja mit beiblatt eintragen lassen


    blinker nein, sofern ein e-prüfzeichen drauf ist welches den blinker für vo. / hi. "homologiert" :smiling_face:

    rally lugano: "du... wo sind mer da? - scheissegal, gib gaaaas!!!!!!!!"

  • aber Virus, sin orginal länker isch ja scho grad (kein stumel) daher muesch en doch nöd ihträgä lah. es langet doch es biblatt!?!?!?

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Gut, ich glaube dann ist bei mir alles im grünen Bereich. Die Blinker haben eine E Nummer und für den Lenker habe ich vom TÜV so ein Teilegutachten (Habs bei Polo gekauft da sind die Papiere leider Deutsch)
    Mit dem StVa hab ich mich auch noch kurzgeschlossen
    für alle die es interessiert:
    Minimalabstand zwischen den Blinkern vorne 24cm hinten 18cm


    Thanks
    Inazuma

  • aber dänk dra, tüv guetachtä giltet dä ih dä schwizz nöd, muesch es extra biblatt ha vo dä schwizzerbehördä....han nämlich letschtä samschtig au än superbike-lenker kauft!!! dä verchaufer het mer es biblatt gäh wo für CH gültig isch und het nur gmeint das ich s'tüvblatt chan fürt rührä...

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Danke für den Tip. Wenn ich das näxte mal in Horgen bin werde ich mal bei Polo vorbeischauen und fragen ob die sowas haben....eigentlich wäre es ja normal das die sowas gleich mitgeben...!!!

  • isch halt mit dem polo gericke hein louis was weiss ich billig züg... sorry, aber leider wahr.

    burning angel wings to dust

  • vo wäge E-Prüefzeiche of de blenker. Do esch denn no wechtig, was es för es zeiche esch. ond mines wössens mönd no wiiteri agabe of de blenker drofe si. es send nämli ned alli blenker vore zue glo, wo au hende zue glo send :winking_face: ech cha mol be glegeheit luege, was of mine drofe stod. han min töff met andere blenker vorgfüehrt.

    Triumph - Egal ob Unterwäsche oder Motorrad :engel: