Grüezi us em Thurgau

  • es freut mich bi eu däbitsi und dä eint oder dä anderi wird ich sicher scho bald persönlich kännälernä. es paar vo Eu han ich ja scho mal bim vjrus in neubrunn troffä. ich bin 36 jahr alt, fahrä sit i 18 bin töff und die letschtä 8 jahrä uf enerä zxr. wünsch eu allnä ä schöni saison.


    Also bis bald

    Spiel nicht mit Deinem Leben, der Sensemann kennt Deine Adresse...

  • Welcome Home...äh, da im Forum! :grinning_squinting_face:

    <center>Wenn eine Frau fünf Minuten nichts sagt, ist es an der Zeit Wiederbelebungsmassnahmen zu ergreifen.

  • hallo Einstein,
    willkomme im forum und e unfallfreii saison
    ( au im muotathal ?
    dänn gseht mer sich spötischtens det

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Hi Einstein, wilkommen im Forum .
    scho wieder e Kawa :winking_face:


    vielicht geht mer sich jo scho bald emol mir woned jo niid eso wiit usenand :smiling_face:



    Gruss Dani-7R

    Ein roter im Club der grünen .....................

  • juhuuuuuuuuuu nome kawas :grinning_squinting_face:
    au es willkomme vo mir und vill spass da im forum

    es chan sii das sich das losfibriert het :wand:

  • au es saaalllllllleeeeeeeeee us züri und ebä au no viel spass im forum!! bis denn greetz................

    dä dummä g'hört d'welt.....

  • Hoi Einstein


    Durch dich hät sich de IQ durchschnitt im Forum grad verdopplet :face_with_tongue: *duck*


    Kawa, ... isch doch au nur en Töff :face_with_tongue: Aber hät glaubs immer na meh Yamis ume :grinning_squinting_face:


    Viel spass und e super Saison

  • Ciao TG Conection...
    Wünschä vill Spass und äbä ich als SG'ler wohnä au nöd wiit wäg nur meldä für türli.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Läck nur no zxr oder was? :ugly:


    Eis weissi uf sicher, bim Chlause hängi eu ab..! Gäl Virus?! :face_with_tongue: :grinning_squinting_face:


    Au vo mir es Welcome in da House und viel spass da im Forum und bis uf baldigi Türlis :winking_face:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • sali au es herzlechs wellkome vo mer us de 50er fraktion!


    vell spass und en gueti saison


    cu charlie

    Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...