Hallihallo!!

  • ZÜRI OBERLAND!!!!!!!! :grinning_squinting_face: :prost:


    demfall e dopplets herzlich willkomme:)


    inzumas hani glaub au scho paar geh gha uf motorradhandel.ch
    sind doch so nackedbikes... gsehnd chli oldshool us?! :confused_face:

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • Au vo mir es Herzlichs willkomme da im Forum!! und vill spass

    Nur der Intelligente weis, dass er nichts weis :confused_face:

  • Au vo mir es Welcome in da House und viel spass da im Forum :grinning_squinting_face: :prost:

    Bis bald... im Schwarzwald!! :thumbup:

  • au herzlich willkomme us züri und e unfallfreii saison

    suche neuen Schutzengel, meiner ist nervlich am Ende

  • Dä Sound isch goiillllll. Dä Töff jo halt gschmacksach, aber sicher nöd übel.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Sound tönt no geil, mir gfallt vorallem ds cover vum Dick Dale, Pipeline..... isch doch es cover gäll ??


    ehh ja hallloooo zersch mal.... so itz wäre mir scho 2 NICK'S i dämm forum.......



    gueti sach, wünsche vil spass

  • Thanks für die vielen Grüsse!
    Maini du hast recht es ist eine, aber nicht "Maini" :grinning_squinting_face:
    Da kennt ja jemand Dick Dale! Super!
    Obwohl momentan bringe ich die Ohren nicht mehr von der Nightwish CD weg!
    ...hab ich auch bemerkt mit dem zweiten Nick als ich mich anmelden wollte.
    Egal, jetzt heisse ich einfach wie mein Moped!
    Hier noch das versprochene Bild
    Cheers


    ...scheisse wenn mir jemand sagt wie ich das Bild aus meiner Eigenen Datei da rein bekomme würde ich euch ja gerne mein Moped zeigen!
    über "Bild einfügen" kann ich das ja nur vom Netz oder?

  • chasch über imageshack.com oder wie das ding heisst la online stelle, und när dr link via "bild einfügen" inestell......


    was hesch di nid chönne amälde midem username "nick"?? sötti ja eigentlech ga, wüll i ha mi ja als "semmelreiter" aagmäldet, heisse aber nick..... wow, das gstürm :grinning_squinting_face::face_with_tongue:


    ja logisch kenne ig dick dale, the king of the surf-guitar.... dämm sini songs gö eifach ab wie 7..... die meiste kenne sis lied ja öppe usem "pulp fiction" oder "peep" hed gloub albe o dä song gha :grinning_squinting_face: hani göre säg :engel::engel::evil2::face_with_tongue::grinning_squinting_face:

  • Zitat von Inazuma: ...scheisse wenn mir jemand sagt wie ich das Bild aus meiner Eigenen Datei da rein bekomme würde ich euch ja gerne mein Moped zeigen!
    über "Bild einfügen" kann ich das ja nur vom Netz oder?




    Probiers mal DA:


    http://upload.go-offroad.ch/ :grinning_squinting_face:

  • Jep gseht aber no edel us dis Bike.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto
    wie war das.."Dä Töff jo halt gschmacksach, aber sicher nöd übel." :grinning_squinting_face:
    ...freut mich wenns dir gefällt
    Nick ...guter Name! und Pulp Fiction findest du auch gut...was kann man da noch sagen
    Nitro danke für den Tip mit dem upload


    :top: