50er frisiere etc. si muen schneller werde!

  • äbä u ä was hesch me freud. är 50 wo iz 140 louft. u ä tank uf 50km brucht. oder ä hammer maschinä wiä ä R6 mit 18i wo louft wiä ä sou? muss jedä selber entscheidä. aber für mi isch dr fall klar.

  • Jepjep. Und i meine, wiä lang häsch dänn de Roller!?!? Normalerwies ja 2 Jahr. Aber e grösseri häsch wesentlich länger (usser du parkiersch si inen Baum, ... :face_with_tongue: ). I würs au nöd mache. I chan Roller sowieso nöd schmöcke. I de Stadt, ok. Aber susch sinds nur Geldverschwändig. Usser chunsch en billig über.

  • Jo super Ihtrag Wolverine, Zitat: "Ich chan Roller sowiso nöd schmöckä" was söll das, mit 16ni chasch nüt anders fahrä, wär jo s'gliche wiä wen ich würd sägä ich chan all Töff under 40 PS au nöd schmöckä!!!
    Aber äbä wägäm Tuninig isch glücklicherwis jedem sini Sach. Isch jo au guät das ihr alläs nöd so badboys gsi sind, aber ich hets gliäbt wen ich s'Geld gha hetti. tja äbä muäs jedä sälber wüssä. Aber alläs wo tuned isch ruuult ;-)))

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Also Jungs,


    min pc isch im ass gsi, jetzt wider alles ok! Ich will eifach chli tuning! Mine chunt im moment so uf 80/90 km/h !!! De kolleg mit de rs 50 chunt uf 115 oder so, het aber nieeee ziit!!! Fräst au uf de Autobahn ume und so! Ich denke ich würd so 500 stutz investiere! Würd eifach gern öpis mache dasi min. 20 km/h schneller fahre! Was chani da mit 400 fr.- mache ?
    Wer scho geil mit 18ni e 600er, hani au vor e zx6r , aber sgeld fehlt mer sowieso, also willi im moment mit dere chli schneller fetze!


    Hoffe chönd mer helfe!


    Gruess


  • es gaht, im profil staht nüt vo msn amigo!


    Gruess

  • ich han min 50ccm au sie lah... Du jede Wartet glichlang und statt warte am schluss mit de Polizei no problem ha du muesches wüsse... Ich han gwartet und fahre imene Monet e 625 KTM. S warte Lohnt sich!!!!

    [SIZE=2]"Was dem einen Lärm, hört der andere gern."[/SIZE]

  • genau. min 50er isch au 100% original blibe....was mer vo minere 600er nüd grad chan behaupte :face_with_tongue::grinning_squinting_face:

    SUZUKI - selbst unter zweifelhaften Umständen klappt´s immer
    SUZUKI - SUche ZUverlässige KIste
    SUZUKI - Schnell und zügig um Kurven irren
    SUZUKI - So ungestüm zieht überhaupt kein Italiener

  • Aso ich ha mit mim Kolleg gredt wod Töff lehr gmacht het, und er het mir aagrate mini rs 50 genau eso zlah!
    Will wemmer sie wett tune dases öppis bringt müsstisch sovill (hubruum, kurbelwelle, membrane, ritzel, topf uswusw.....) mache, dases sich nie und nimmer lohnt, will für das Geld e 125er überchunnsch!
    Und wend weniger änderisch und nöd professionell gheit sie nach paar kilometer usenand, bzw. de Motor, kurbelwelle .... :wand:


    Also warte bis 18ni und denn so richtig abheize!
    :ugly5:

    Ich bi kein blaue Fleck uf deStrass! :face_with_tongue::smiling_face_with_horns:


    "Die grosse Frage die ich trotz meines 30-jährigen Studiums der weiblichen Seele nicht zu beantworten vermag, lautet: Was will eine Frau eigentlich?"


    Sigmund Freud

  • guet met dem wägem gäld hetter äuä ned so rächt gha ... also förs tune mösstisch genau ned öber 1500 usge .. aber jo min kolleg het sini rs 50 au voll ufgmotzt 80er satz, vergaser, asugstotze, topf ... ond ehhm jo sie esch denn öppe en lappe 30 gfahre ... ond het no rächt geile azog gha (föres 50er verstoht sech :P) .. aber jo het scho au min. 1000 investiert .. aber ebe glaubs öppe 1500 ond för das bechonsch ke 125 rönntöff .. naja of jedefall lohnts sechs wörkli ned ... also em sini rs laufft jetzt au nömme .. ergendöppis am motor .. schiist en ahh z meche :P! jäjo!
    ond ich chan au us erfahrig rede ... min huere neo's 50 woni han esch au praktisch nix meh original ... han au öber 1000 stotz usgeh för die ganz scheisse ... het scho au abartig geile azog ond so .. aber jo that's it .. ond het sech au ned glohnt ... aber jo wemmer no so jong ond onerfahre esch macht mer no so einigi dommheite :ugly5: !!!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • löt euchi 50erli eso wisi si de hesch am wenigschte problem und wen de 18ni bsich chasch dr e rächte döff choufe. das züg wo drunger gschrubt hesch chasch ou nüme verchoufe wiu jede wo sis 50erli zwäg macht chouft nöis züg

  • Zitat

    Original von stifu
    löt euchi 50erli eso wisi si de hesch am wenigschte problem und wen de 18ni bsich chasch dr e rächte döff choufe. das züg wo drunger gschrubt hesch chasch ou nüme verchoufe wiu jede wo sis 50erli zwäg macht chouft nöis züg


    Ich für min teil han nume d'drosselkappe entfernt und echli a de optik umegschruubet...

  • gäu das ische vergasermotor?


    jo ar obtik hani ou e chlei öbis gmacht aber nüt wo gross gäut choachtet