a1->a-beschränkt?

  • jo mech hez au verarsch, ich han vor öppe 1-2 mönet au no d A1 gmacht also ebe zersch natürli die 8 fahrstonde ond jo i ca. 3 mönet beni 18ni ond fahre en Aprilia ebe met meh als 11kw, d.h. die A1 hani jetzt au vergäbe gmacht, hätti gschiiter de lehrfahruswis no verlängeret oder en neue beatreit oder so, de kolleg het emu au so öppis gmacht ond het öppe 80 stotz för das zahlt, ond ich han no förd prüefig ond fahrstond woni no gno han öppe 300-400 zahlt aber ja was solls, jetzt hanis scho gmacht :-/! naja of jedefall het de squeezie rächt, i muess jetzt nämli denn au met minere aprilia 6 so stonde mache ond denn ebe a die praktisch .... denn 2 jöhrli met em 125er fahre ond dänn of die gross (Yamaha R1) :grinning_squinting_face: :rock:

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Jaja s Strasseverchehrsamt meints nöd immer so guet mit eus :wand:


    Isch ja grad no en chline Aprilia-RS-Träff da! :smiling_face_with_horns:


    @ benny: Ich glaub, ich sött mers au überlege mir no irgendöppis z bräche für diä paar Mönet, dänn würi mi ämmel sicherer fühle :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face:

  • @ squeezie, wenns denn i 3 mönet weder zämegwachse wär ond du freud dra hättisch wennder öppis wördsch bräche chasch vo mer us ... aber i 3 mönet wotti di of dinere RS aträffe, zomene tüürli :D!

    Bang Bang Bang :rock: :rock: :rock:

  • Also ich würd den glich nomol ufäm StVA nohfrogä, will eigentlich müästs doch so sie, das du noch alter Reglä dä 125 Lappä gmacht häsch. Was bedüted, das du dä noch neuer Reglä, jetzt scho "gha" häsch und dä aifach uf 34 PS chasch umschribä. Guät jo tönt scho chli simpel wen ich mir das jetzt so überlegä, aber ich würds sicher mol so vorschloh, will äbä diä sind all chli dumm dötä villicht machäts dir das jo. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • @ Torretto: Wänner si nachem alte System gmacht hät, häsch absolut rächt, chasch eifach umschribe la! Nu di gross chunsch natürli dänn nöd gschänkt über.


    Aber wänni mi nöd total verläse ha, hät er si ersch vor churzem gmacht, also nachem neue System mit 11 kw.


    @TS: Ok ich wart no...


    benny: Ich weiss mer sött so Jokes nöd mache, schliesslich häsch ja nöd nur :grinning_squinting_face: Vorteil dävo, wünsch dim Bei uf jede Fall gueti Besserig, dass dänn mitere grosse Maschine bald wider umefätze chasch!

  • Jo äbä das han ich au nöd ganz verstandä öb er jetzt noch altem oder neuem gsetzt chunt, isch klar noch neuem Gsetzt gohts nöd, aber den müäst er doch für dä 125ccm au kei Prüäfig machä, den sinds doch nur Kürs.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Ok guät vo dem bin ich usgangä sorry. :winking_face:

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Sali zäme


    Hät ono e Frag bezüglech de prüefige. Ha dänkt steuese grad hie statt e neue Thread ufztue!


    Es geit um folgendes:


    Ig fahre itz sit ca: 4 mönet mitem löli ume Kat. A-beschränkt. Nächscht Mittwuch nami hani d Prüefig (schlotter...) hehe.
    Weni ja itz 2 jahr fahre bechumi d A-unbeschränkt gschänkt, aber ig wirde i 15 mönet 25gi! Wie gseht das itz genau us? Bechumi d A mit 25gi oder nach 2 jahr gschänkt? würdmi aschise 9 mönet lenger z warte!


    Gruess vo Bärn


    Dänu

  • Muesch genau glich die 2 Johr dureha....


    Met 25gi müesstisch Prüefig no mache för A...

  • Sali zäme.


    @DeepZone, mischt, has has no fasch vermuetet. Schisstmi scho grad e chli a. Aber was söus, muesi haut dürebise das haube Jahr hehe.


    Merci für d Antwort!


    Gruess Dänu

  • Ich würd mir glaub s'L für 34 PS verlängärä loh und nocher mit 25 grad direkt die grossi machä. Schisst jo huärrä went chöntsch aber no 9 Mönät muäsch wartä.

    RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

  • Toretto...dänk dra afangs Dezember chont die neu Regelig, vowäge Uswiis of Bewährig...dorom fend ech dini Idee ned so guet...