Meine Werkstatt unter wasser :( :wand: :wand:

  • jap gseht wohl scheisse us.
    falls d'versicherig dumm duet, würdi halt mal de rechtsschutz iischalte, falls vorhande. oder suscht meldsch di mal bim beobachter was die meined.


    scheisse isch nur, die zahled der wahrschindlich nur na de ziitwert vo dem ganze zeugs...

    Bremsen ist die Umwandlung hochwertiger Geschwindigkeit in sinnlose Wärme. :pinch:

  • JUUUUHUUU! d versicherig zahlt 6400 stutz! :smiling_face: hehe min persöndliche schade gaht wennme s alter vo de pcs mitrechnet eppe uf 5000

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • Hehe, dänn chammer dir ja nu no gratuliere! :top:


    Obwohl alles Ufrume und neu poste und s Scheissgfühl insgesamt wohl doch e negativi Bilanz ergänd...

  • Ach Du Scheibe !!!! 8o8o Aber was isch passiert ???


    Glück im Unglück tuet sich d'Versicherig nöd schwer und wenigstens isch de Materielli Schade deckt...


    :face_with_rolling_eyes:

    _______________________________________


    :diablo: The hell was full - so I came back !!!! :diablo:

  • ja ich han scho immer neus werkzüüg welle... ich ha für das werkzüüg garnix zahlt, alles scho im ruum gsi und d poscht het gmeint ich chan das züüg ha weni de ruum miete... isch doch easy... nigel nagel neus züüg... und mach dezue na gwinn! :smiling_face: 1400 hani a dere sach gwunne... also isch d mueter natur doch ned sone bitch wini gmeint han :grinning_squinting_face:

    [SIZE=3]

    --the audience is listening--

    [/SIZE]

  • Hehehehe, jaja, mängsmal gaht e sach am schluss besser us als me sich erträumt hät. :grinning_squinting_face:


    Isch mer au mal so gange. Mis 7 Jahr alte (geliebte) Mountain-Bike isch mer am Bahnhof gmugget worde. Neu isch's 1200.- gsi. Händ damals na d'Elterä zahlt. Us irgend emene strube Grund hämmer e neuwertversicherig druf gha :grinning_squinting_face::grinning_squinting_face::grinning_squinting_face: . 200.- Selbstbehalt = 1000.- für e 7 Jährigs Velo wo de Rahme am roschte gsi isch, d'Federgable sich känn mm meh bewegt händ, ... . Dänn han e es Occasion für 200.- kauft. Also 800.- gwünn :grinning_squinting_face:



    Ahähm, ja na viel spass bim Putze und ufrume :face_with_tongue: