Diä neui KTM 950 Supermoto

• scho?
    mer hed de mech gseit gha hegsch ke garantie! guet esch echli en kurlige siech de mech!

esch scho möglech, aso merci füre hewiis

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• wie heder das gmeint?
    dasd garantie hesch? ebe wie scho gseit es esch scho möglich de mech wonich gfraget han esch en mega komische siech!

cu charlie

Diskutiere nie mit einem Idioten. Er zieht dich auf sein Niveau herunter und schlägt dich dort um Längen...

• die 36 monate garantie gibts nur auf die 950 adventure .
    ktm lehnt jeglichen umbau der adventure auf 17 zöller ab und vergibt auch kein gutachten dafür .
    daher dürfte dann die werksgarantie auch erlöschen ....

oder meint ihr das kms 36 monate garantie gibt ?

• Ich will mir ja eini chaufe bi de KMS,
    am liebste de Umbau uf Mono, mit de Normale Reifig dezue für d`Reise. Ich gange das i de Nächste 2 Wuche ganz gnau in Rüti go abkläre wie das isch ,Jungs.
    Denn bin eher de SUMO fahrer, aber wenn ich denn abhaue is Usland mit em Töff will ich die normal Berreifig druff ha.
    Me seit ja KMS sei guet.
    Mal luege was sie zu mim Wunsch säged

• Zitat

Original von mario
    die 36 monate garantie gibts nur auf die 950 adventure .
    ktm lehnt jeglichen umbau der adventure auf 17 zöller ab und vergibt auch kein gutachten dafür .
    daher dürfte dann die werksgarantie auch erlöschen ....

oder meint ihr das kms 36 monate garantie gibt ?

sali zäme aso im motorradhandel.ch dert staht sie gebed 36mönet garantie druf!

cu charlie

• Ich meine Träum sind da zum sie aus zverwürkliche.
    Und ich will nun halt eifach mini Träum umsätze.
    Ob ich jetzt en SUMO oder en Enduro mache. Spielt im Moment nonig die gross Rolle.
    Hauptsach isch, das ich bald schnell difig mir so en Töff chan chaufe und das ich nächst Jahr ( mitte Jahr ) uf die erst gross Reis gange.
    Ob ich no öper finde wo mich begleitet, isch mir im moment no keis Thema.
    Bin jede Tag scho am Vorbereite Psychisch jedenfalls und luege was ich dezue alle Bruche.
    Wohie die Reis gaht staht au nonig fest, aber im moment isch das sicher Region Skandinavien.

• Für das häsch doch ä Fründin Milan. Fahrt sie den nonig selber Töff?
    Jo ich wär au froh wen ich mini Träum chönt verwürklichä, aber ich weiss nöd wiä das bi dir mitäm Geld usgseht, aber ich chan mir Momentan kei LC8 leischtä und scho gar nöd nomol än Umbau druf für 6000 hihi. Aber ich gönns dir uf all fäll wen bi dir d'Finanzä stimmäd für so sachä. Und äbä so ä Maschine würd ich au gern mol chli ghörä und gseh, also chauf eini und zeig sie mir. ;-)))))))))

RACING IS LIFE...ANYTHING THAT HAPPENS BEFOR OR AFTER... IS JUST WAITING

• jo bin au gspannt wie sie tönt und vo nöchem usgseht! muesch denn zeige sobald sie hesch! drucke der eifach ganz fest düüme :top2: das es so chunnt wies du planisch! und nemmsch d fründin ned met uf skandinavie oder scho?

cu charlie

• Zitat

Original von Milan
    Ich will mir ja eini chaufe bi de KMS,
    am liebste de Umbau uf Mono, mit de Normale Reifig dezue für d`Reise. Ich gange das i de Nächste 2 Wuche ganz gnau in Rüti go abkläre wie das isch ,Jungs.
    Denn bin eher de SUMO fahrer, aber wenn ich denn abhaue is Usland mit em Töff will ich die normal Berreifig druff ha.
    Me seit ja KMS sei guet.
    Mal luege was sie zu mim Wunsch säged

Das brucht doch no Tachoumbou, wennse wotsch vode grosse enduro rad uf die chline sumo rad umboue! öb de das so eifacht isch zum hurti d rad wächsle idr garasch weissi jo nid

BMWs sind Guzzis mit Hängebrüsten